Koko en Birdy

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

Koko en Birdy  Reageer met quote  

Koko de aratinga van Wendy komt toch hier wonen Smile
Dat lijkt me echt heel leuk en ik ga me 100% inzetten om hem een fijn leventje te geven.

Het is alleen allemaal wel echt heel jammer hoe het bij Wendy is gegaan.
We hadden nog gemaild over hoe het met Koko ging en eigenlijk ging het niet heel briljant, maar hij was dikke vrienden met Birdy de forpus. Toch had Wendy wel ergens het idee dat Koko niet op zn plek was bij hen, ook omdat haar zoontje er bang voor is Sad Maar nu...nu is Birdy de forpus gepakt door een kat uit de buurt Sad Dus Kokos vriendje is weg...En Wendys vriendje, want Wendy was dol op Birdy Sad Ik weet niet of Wendy hier zelf nog komt vertellen, het is net gebeurd en ze is natuurlijk flink van slag

Ik vind het zo vreselijk jammer en sneu voor Wendy! Ik wens haar ook heeeeel erg veel sterkte met het verlies van die lieve kleine Birdy. Maar Koko komt dus nu bij ons, wat ook hij is helemaal depri door dit verlies en samen met de rest van de probleempjes lijkt dit de beste oplossing. Hopenlijk wordt hij dikke vrienden met onze gaaitjes en went hij snel...ik zal je op de hoogte houden van alles Wendy als hij hier 1 maal is! Wink

En jullie natuurlijk ook...

Wendy...nogmaals heel erg veel sterkte en een dikke troostende knuffel en ik spreek je snel Wink
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 12:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

ik weet niet of je het leest wendy maar heel veel sterkte met het verlies van birdy.
Een troost koko komt in een goed huis.
nouja heel veel sterkte meid.
Bericht Dinsdag 12 Juli 2005 3:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Re: Koko en Birdy  Reageer met quote  

Hoi Tommy..

Ik heb net een berichtje aangemaakt voor Madkalinca.. Wat erg dat het zo gelopen is..
Maar, ik denk dat Koko het bij jou vast naar z'n zin zal hebben. Ben alleen benieuwd wat Guano van het nieuwe familielid zal vinden.. Smile

Wanneer komt Koko naar jullie?
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 9:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Jaaaaaa ,het is echt heel sneu voor haar Crying or Very sad
Die kat pakte hem en rende hard weg, ze heeft geprobeerd hem te pakken, maar toen raakte ze hem kwijt Sad Daarna heeft ze niet meer gezocht en dat is maar beter ook denk ik...wat je dan eventueel nog zou vinden , dat wil je niet zien Crying or Very sad Ze is heeeel verdrietig, Birdy was echt haar vogel vriendje Crying or Very sad

Wij halen Koko vandaag op. Ik vind het best spannend hoor. Hoe zou het allemaal gaan he? Ik hou hem eerst appart van de rest en laat hem rustig wennen. Ik zet een klimboom voor hem alleen in onze slaapkamer, daar ben ik zelf vrij veel bezig, maar is het redelijk rustig. Dan ga ik veel tijd steken in vertrouwen enzo. Dan zien we later wel hoe het samen gaat. Ik geloof absoluut in Koko, maar of Guano en Koko hier de hele boel op stelten gaan zetten...dat is nog even afwachten Razz

Nou ja, dat zien we later wel he! Ik kan wel alles gaan bedenken enzo, maar dat schiet ook niet op Razz

Verder wil ik straks nog wel even heel zeker weten of Wendy dit wel wil, want misschien wil ze hem straks toch liever houden? Maar ja, haar zoontje moet vaak huilen om Koko, hij is er bang voor en t geschreeuw vindt hij vreselijk...niet echt handig Sad Zou ze hem later terug willen, dan kan dat ook altijd nog...als hij hier tenminste niet al volledig zn draai gevonden heeft. We zullen wel zien hoe het allemaal gaat Wink
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 10:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh wat een verschrikkelijk verhaal Tommy.. En dan ook nog andermans kat.. Sad
Ik denk dat woorden hier tekort schieten.. Crying or Very sad

Vandaag al! Foto's? Pleaaase? Wink
Ik vrees dat het vier pootjes op één vleugel wordt: Guano & Koko.. Het 'aratinga' front.. Smile
Berg je maar!

Ik vind dit zo dubbel. Aan de ene kant vind ik het fijn voor jou dat er een vogeltje bij komt (Sorry dat ik het zeg, maar na het verlies van Merlijn gun ik je dit zó!) maar aan de andere kant is dit zó triest voor Wendy..
Ik weet dus niet zo best hoe ik moet reageren. Ik hoop dat ik niemand zeer doe met m'n reactie..
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 10:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Birdie gepakt door een poes?? Sad
Heel veel sterkte Wendy!!
een vogel verliezen is echt een rotgevoel!! Sad
Bericht Woensdag 13 Juli 2005 2:05 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:38 pm
  Berichten van afgelopen: