Kom ik weer met mijn vragen... ; )

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
missyess
Net uit het ei

Kom ik weer met mijn vragen... ; )  Reageer met quote  

Ik heb weer eens wat vragen, haha

* Wat kost een pyrrhura?
* Hoe vind ik nu een goeie kweker? Mijn hoofd duizelt op het moment van alle info op marktplaats en fora. Ik weet niet waar ik goed aan doe.
Ik ben deze week op bezoek geweest bij babyvogels.nl. Helemaal niks mis mee en hij heeft nu een mooie blauwe molinae zitten . Maar ik lees overal dat ze zo duur zijn....
* Ik las ergens dat cinnamons liever van karakter zijn dan bijv. een wildkleur. Klopt dat en zijn er nog meer karakter verschillen tussen de verschillende kleuren?
* Millie en Esjo, ik heb vorig jaar met jullie gemaild, maar heb die mailtjes niet meer. Kunnen jullie mij nog eens jullie kweekbeleid uitleggen? Wat doen jullie zelf aan het tam maken? Het wordt mijn eerste 'grotere' vogel, mijn parkietjes waren wel altijd erg tam. Maar ik zou het wel fijn vinden als er al een goede basis is gelegd. Vandaar dat ik uitkwam op babyvogels.nl.....
* Babyvogels hadden ook witbuik caiques, en die zijn ook lief en moooooi zeg! Maar dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen met mijn info speurtocht, haha. Dan is toch wel weer een tikkie andere koek. Ik zou stiekem best graag een gaaitje willen, maar vind het ook een risico. Maar dit zal ik even vragen in het algemene papegaaien topic...

bedankt alvast Very Happy
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 2:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dit onderwerp ga ik sluiten,

Hier stelde je je vraag ook. Het is zinloos dat er straks verschillende topics open staan met dezelfde vraag.

http://www.fluffies.org/nl/con.....45-30.html

Graag je verdere vragen hierover in dit topic te zetten. dank je
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 9:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:39 pm
  Berichten van afgelopen: