muppets

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Tommy
Fluffies bewoner

muppets  Reageer met quote  

Ik heb iets geks ontdekt...
Als ik voor Guano het begin liedje van de Muppetshow ga fluiten wordt hij helemaal gek. Hij gaat spontaan een nest bouwen in mn trui en begint mee te dansen en te piepen. Echt alleen bij dat liedje Smile

Lijkt zeker op een versier fluitje ofzo? Hebben jullie vogels ook een bepaald liedje dat hun extra gek maakt?
Bericht Woensdag 1 Juni 2005 11:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hmm, mijn halsbandparkiet gaat met zijn kopie heen en weer als die muziek hoort Smile en als ik een beltoon op mi'n telefoon luister, word Ziya helemaal gek, en gaat m'n tel aanvallen Surprised Very Happy
Bericht Woensdag 1 Juni 2005 12:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hahaha Tommy, nee ik heb nog géén versierfluitje hier kunnen ontdekken Smile

Wél worden ze gek als de telefoon gaat, maar dan om een andere (egoïstische!!) reden, krijgen ze minder aandacht!!!
Bericht Woensdag 1 Juni 2005 10:20 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Re: muppets  Reageer met quote  

Ha ha ha hij denkt dat hij zelf een muppet is?
Hoe doet hij dat, een nest bouwen in je trui? Smile

Zazu wordt gek bij nummertjes van Tiesto. Niet altijd, maar vaak gaat hij dan mee zitten dansen, precies op de maat van de muziek. Jammer genoeg heb ik het niet kunnen opnemen. Sad
Bericht Donderdag 2 Juni 2005 9:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hihii Laughing Ja als ik een blouse aan heb of its anders met een lage hals dan gaat hij boven mn borst in mn kraagzitten plukken en wroeten en zn kopje eronder doen en dan weer rondjes draaien Rolling Eyes

Grappig dat ze hun eigen favoriete muziekjes hebben Smile
Bericht Donderdag 2 Juni 2005 12:06 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha ha ha, volgens mij is het gewoon een echte vent, die Guano! Smile Wat een portret ha ha ha!
Bericht Donderdag 2 Juni 2005 1:47 pm
Sannie
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Hahah wel lief!!!!!

Als ik fluit dan doet Stimpey vaak z,n snavel tegen m,n mond aan en gaat zitten blazen Rolling Eyes hahaha of gaat wel eens overtuigend mee zitten fluiten (met z,n snavel tegen m,n mond aangedrukt)
Vanaf kleins afaan doet Stimp dit al.
Bericht Donderdag 2 Juni 2005 3:34 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 12:58 pm
  Berichten van afgelopen: