Paulie the movie!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ja maar das toch vet dat zo'n vette film zolang duurt! Very Happy
Bericht Woensdag 3 Januari 2007 11:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja, dat wel!
King Kong duurde ook 3 uur,
Bericht Woensdag 3 Januari 2007 4:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

king kong was slecht!! ...teveel actie dan word het nep..maar ik vond het wel leuk om te zien Very Happy
Bericht Donderdag 4 Januari 2007 6:49 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Valt wel mee,
Bericht Donderdag 4 Januari 2007 10:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

The Whalerider ken ik niet. Ik zal dadelijk eens eventjes een google search doen. Ken je Memento? Wat vind je daarvan? Cool En a clockwork orange?
Kill Bill vind ik niet zo super. Het is wel lekker 'Tarantino'.. Pulp Fiction vond ik leuker. Lekker simpel. Grappige dialogen.

Wanneer denk je je eerste filmproject te starten?
Bericht Maandag 8 Januari 2007 3:05 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nou ik heb al kleine filmprojectjes gehad met mijn opleiding..de echt grotere komen vanaf februarie...als ze goed zijn uitgevoert laat ik ze wel zien Very Happy ...er komen wel enorm veel mensen bij kijken..acteurs, en andere mensen van de cast, cameramannen en belichters..en veel meer..geweldig! Very Happy

Ik acteer zelf veel dus om tijd te besparen wil ik natuurlijk graag in mijn eigen producties spelen! Very Happy Very Happy ...klinkt misschien heel arrogant maar ik vind het geweldig Embarassed : regisseren en acteren tegelijk

Pulpfiction was ook een zeer goeie film maar ik ben toch meer van het 'wraakgebeuren' zoals je dat in killbill kunt zien hahaha!

maarja ik wijk heel ver van de pyrrhura's af dus ff voor de goeie orde: wizzy kan 'goedzo' zeggen, op zijn grommanier natuurlijk Very Happy kben trots om em!
Bericht Maandag 8 Januari 2007 4:45 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahaha we dwalen inderdaad een beetje af he? Wat goed dat hij Goedzo kan zeggen! Very Happy

Ben erg benieuwd naar je project(en)! Cool
Bericht Maandag 8 Januari 2007 7:13 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by tbonteboertje
ja maar das toch vet dat zo'n vette film zolang duurt! Very Happy

Heb deel 1 en 2 gekeken,
6 uur lang dvd gekeken!
Nu ben ik aan het denken, of ik ook naar de 3de deel ga kijken Very Happy
dan ben ik pas om 4:20 klaar
Bericht Zondag 14 Januari 2007 1:19 am
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by tbonteboertje
Nee fluff je hebt gelijk..maar ik doe een film-opleiding, aangezien ik later natuurdocumantaires wil maken (en speelfilms natuurlijk Wink )...vandaar dat ik altijd zo kritisch beoordeel. Embarassed

Best lastig want nu ik zelf schoolproject-films maak zie je in elke film weer een heleboel foutjes Confused ...tja hoe kom je daar vanaf Rolling Eyes

De films zijn inderdaad leuk als je ze kijkt om gewoon de papegaaien te zien Very Happy

Mooi proberen los te laten hoor! Mijn man is programmamaker/regisseur (en groot fan van tarantino) en soms zn eigen cameraman en editor Rolling Eyes en heeft door zn werk en opleiding idd ook een kritisch oog, maar gelukkig kan hij inmiddels weer "gewoon" tv kijken. Laughing Is wel prettiger, want dan geniet je meer en t zit hem niet altijd in de techniek of de perfecte beelden Wink
Vergeet ook niet dat in t echte leven en bij een baan in deze sector ook altijd tijd en geld een rol spelen Wink

Ik heb iig erg genoten van beide gaaien films en mn man en kindertjes ook Very Happy
Bericht Zondag 14 Januari 2007 3:59 pm
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

wat leuk om te lezen!! ...ik ben ook al leren het aan de kant te zetten...maar het is echt moeilijk...je hebt veel sneller door wanneer de cameraman zijn camera niet goed stil kan houden...of senes die fout doorelkaar heen lopen...maar je leert ervan! en dat is voorlopig nog wel even handig! Wink

Maar je hebt gelijk...je moet kunnen genieten van een film...daarom is het ook handig dat ik naast filmen ook acteer...dan kan ik me beter inleven in de acteurs die in een film spelen in plaats van dat ik om de technische kant let Very Happy

ja de gaaienfilmpjes blijven leuk om te zien! Laughing
Bericht Maandag 15 Januari 2007 9:40 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:05 pm
  Berichten van afgelopen: