Praten?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zooo wat gaat dat snel zeg!! Maar, ik heb nog steeds geen filmpjes gezien, Tommy? Hoe heb je dat gelerd met die stapelbekers? en met de ringen?
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 6:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Igor
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wowww Tommy, knap zeg! Very Happy
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 7:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
Antonia
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Shocked zooo super zeg Laughing Laughing
Ik zal Mato ook eens achter z'n billen aan zitten Laughing
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 7:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Tsja,die ringen heb ik voorgedaan, beetje geholpen, en ineens deed hij t na Rolling Eyes Laughing Bij de stapelbekers geef ik ze nog wel in de goede volgorde hoor, maar ik zei doe die daar maar in en hups...hij deed t Laughing Sinds hij snapt dat iets ergens in kan is hij gewoon echt handig geworden en begrijpt hij veel eerder wat ik bedoel Very Happy Dat van die ringen had ik niet zo snel verwacht...maar ook dat pikt hij nu dus snel op Very Happy Ik ben er ooit wel eerder mee bezig geweest, lang voor hij iets ergens in kon doen, maar dat ging toen voor geen meter Laughing .
Het theelepeltje vond hij vanmiddag moeilijker, ik denk omdat t vrij zwaar is voor zo'n ukje Razz

Ziya...ga je dit soort dingen ook met Kiwi doen? Ik ben erg benieuwd of die t ook zo snel doorheeft Very Happy
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 7:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Dat weet ik niet, denk je dat hij dat ook kan?
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 7:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Hihi ja,. dat weet ik eigenlijk wel zeker. Ik denk iedere gaai wel, de 1 sneller dan de ander, afhankelijk van hun karakter...maar t ligt ook aan de tijd die je erin steekt , en hoe je t hun aanleert...daarmee bedoel ik hoe je zelf de weg naar de uiteindelijke truc uitstippelt , dus alles opdeelt in kleine stapjes die uiteindelijk leiden tot t doel. Dat is het belangrijkste! Je moet terug denken van t doel tot niks en dat weer omdraaien...snap je t nog? Laughing Jij moet zoeken naar kleine dingetjes die goed gaan en die, hoe onbenullig ze ook lijken, toch kunnen helpen bij hun leerproces.

Mensen leren nml precies t zelfde...stap voor stap...kijk bv maar naar babys en peuters, alles wat ze doen is een klein stapje naar het volgende Wink En hoe meer ze kunnen en weten, hoe sneller en makkelijker t volgende t gaat. Voor ons lijken veel dingen zo simpel he? maar bedenk maar eens wat je moet weten en kunnen voor je een puzzel kunt maken. Dat is best heel veel Smile

Maar het vinden van die kleine stapjes is soms best lastig en ook niet voor iedere vogel helemaal t zelfde denk ik.
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 8:49 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ik zal beginnen met iets makkelijks! Laughing maar wat Razz
Bericht Vrijdag 14 Juli 2006 8:53 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Kiwi kan dus WEL Pico zeggen! heb hem zo vaak horen zeggen! Laughing
maar dan een beetje fluitend! echt grappig! Very Happy
Bericht Woensdag 19 Juli 2006 2:55 pm
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ahhh wat lief he! Echt goed van hem Very Happy Very Happy Very Happy
Bericht Woensdag 19 Juli 2006 6:42 pm
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ja! Very Happy nu moet hij Kiwi leren! Laughing
Bericht Woensdag 19 Juli 2006 6:44 pm
rocky123
Eitje

praten  Reageer met quote  

ik heb 2 aga's
maar die fluiten alleen maar Fluiten
heeft iemand tips hoe ik ze kan leren praten??

alvast bedankt!
Bericht Donderdag 31 Maart 2011 3:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
ppyrrhura
Eitje

Reageer met quote  

Mijn pyrrhura is echt een prater; "Jack! heeeeeeee jack! Jackyboyyyy, kom maar jack! Kom kan, goedzo!, jack jack jack!" En zo gaat dat de hele dag door Hartje Wel duidelijk dus dat hij echt de dingen zegt die hij het meest hoort..
Bericht Woensdag 18 Januari 2012 1:51 pm
marloes1972
Eitje

Reageer met quote  

Baily zegt : baily, lekker,kusje,schatje ,peer, onjer (de hond heet bonjer) mama en makt geluiden ping van de magnetron, kwieken van de cavia's kweterren van de mussen in zijn eentje kan hij een hel zwerm immiteren. en lachen en brabbellen dan doet hij een telefoongesprek na en herken je alleen eh eh en hahahaha das zo komisch dus praten doen pyrhyrra's ook best goed
Bericht Maandag 30 Januari 2012 7:06 pm

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:07 pm
  Berichten van afgelopen: