Pyrrhura's in aantocht !!!

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Mark
Kuikentje

Reageer met quote  

ja kweken wil ik, maar nu nog lang niet! wil ze, zoals gezegd eerst tam hebben. Als ik ze nu een hokje zou geven, dan zit er misschien een kans in dat ze gaan broeden!? en mag een eventueel tentje op de grond staan?Wink
Bericht Woensdag 28 Maart 2007 7:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oef, ik denk dat het niet uitmaakt waar het tentje staat. Ik denk dat het gunstiger is als het hoger hangt omdat het anders ondergepoept kan worden.

Ik weet niet of ze zullen gaan broeden.. Heb dit eerlijk gezegd nog niet meegemaakt maar er is wel een kans. Wink
Bericht Woensdag 28 Maart 2007 9:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Mijn aratingas zouden niet op de grond in hun huisjes slapen...ik raad dus aan t hoog te hangen, want dat is natuurlijker. Denk trouwens niet dat ze snel gaan broeden hoor, ze weten zelf vast wel dat ze er niet aan toe zijn?...en anders haal je t broedblok gewoon weer weg of vervang je t door een opener hokje Wink
Bericht Donderdag 29 Maart 2007 2:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

welke kweker was het waar ze vandaan komen bedoel plaats kan namelijk ook kwekers in friesland ben benieuwd
Bericht Donderdag 29 Maart 2007 3:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:22 pm
  Berichten van afgelopen: