Ik heb eindelijk mijn Okki:) Hij is zo lief en tam maar ook zeer ondeugend, eigenwijs en probeert alles uit. Vanmiddag wou hij even vliegen en het werd een noodlanding. Tsjah je moet ook niet te groot moedig zijn en gelijk 3 meter willen vliegen terwijl het je eerste vlucht is
Een uur geleden heeft hij voor het eerst succes vol gevlogen. een kleine 50 tot 70 cm dat ging gelukkig goed (waarschijnlijk met geluk maar het ging )
Zijn er nog meer mensen met een Hypoxantha?
Zondag 1 Maart 2009 10:46 pm
Sue Moderator
Ah zijn eerste vluchten. Ze zijn dan zo heerlijk onhandig. Kijk je aub wel uit als je hem meeneemt?
BEdankt Sue, het wordt idd oppassen als hij straxs echt kan vliegen maar dan neem ik hem niet meer zo maar mee naar buiten. Binnen moeten we ook dan op gaan passen Jack (onse hond) gaat er heerlijk mee om maar is nog al lomp als hij op de grond land. tsjah spelen kan normaal maarja een vogeltje is natuurlijk een teerbeestje.
Hij eet nu ook goed zijn Teurlings, maar heeft toch een voorkeur voor eivoer. Ook vind hij Appel lekkerder dan Kiwi al eet hij het wel hoor maar als hij kan kiezen is het de appel.
Ik heb trouwens een pagina voor Okki aan gemaakt, maar waar hoort okki nu bij? Ik kan geen Hypoxantha vinden... En hoe kun je zien of hij rechts op links potig is?
Er staat idd. geen geelzijde parkiet (hypoxantha). Maar de hypoxantha is een mutatie van de groenwangparkiet (molinea-molinea). Het is geen op zichzelf staande soort.
Er staan meer hypoxantha's onder die groep
Links of rechtspotig kun je zien wanneer hij uit zijn pootje gaat eten. Dat zal snel genoeg gebeuren
Whaha ja Okki probeert het al goed dan is hij zeker weten rechtspotig
hij kan alleen zijn evenwicht nog niet zo goed houden Wel vliegt hij een klein stukje door de kooi heen dat gaat super..
Maandag 2 Maart 2009 11:15 am
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:31 pm