Pyrrhurra molinea hypoxantha (Pyrrhura eigenaren)

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
rouffio
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hey fitness...plaats eens wat foto's..ben erg benieuwd naar je vogeltjes.

hebben zelf 2 pyrrhura's en 3 valkjes..zeer gezellig!!!
Bericht Vrijdag 14 November 2008 1:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Suus
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Over 2 weken mag ik zeggen dat ik ook een troste eigenaar ben van een handtamme Pyrrhura Hypo nog wat us ik kan het echt nog niet uitspreken.
Bericht Donderdag 19 Februari 2009 11:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Suus
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Ik heb eindelijk mijn Okki:) Hij is zo lief en tam maar ook zeer ondeugend, eigenwijs en probeert alles uit. Vanmiddag wou hij even vliegen en het werd een noodlanding. Tsjah je moet ook niet te groot moedig zijn en gelijk 3 meter willen vliegen terwijl het je eerste vlucht is Mr. Green

Een uur geleden heeft hij voor het eerst succes vol gevlogen. een kleine 50 tot 70 cm dat ging gelukkig goed (waarschijnlijk met geluk maar het ging Hartje)
Zijn er nog meer mensen met een Hypoxantha?
Bericht Zondag 1 Maart 2009 10:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ah zijn eerste vluchten. Ze zijn dan zo heerlijk onhandig. Kijk je aub wel uit als je hem meeneemt? Embarassed

Hier kan je kijken wie er pyrrhura's heeft: http://www.fluffies.org/nl/pro.....group_id=8 (Okkie niet vergeten toe te voegen!)
Hier staan mensen met een hypoxantha: http://www.fluffies.org/nl/con.....t8210.html
Bericht Maandag 2 Maart 2009 6:47 am
Suus
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

BEdankt Sue, het wordt idd oppassen als hij straxs echt kan vliegen maar dan neem ik hem niet meer zo maar mee naar buiten. Binnen moeten we ook dan op gaan passen Jack (onse hond) gaat er heerlijk mee om maar is nog al lomp als hij op de grond land. tsjah spelen kan normaal maarja een vogeltje is natuurlijk een teerbeestje.

Hij eet nu ook goed zijn Teurlings, maar heeft toch een voorkeur voor eivoer. Ook vind hij Appel lekkerder dan Kiwi al eet hij het wel hoor maar als hij kan kiezen is het de appel.

Ik heb trouwens een pagina voor Okki aan gemaakt, maar waar hoort okki nu bij? Ik kan geen Hypoxantha vinden... En hoe kun je zien of hij rechts op links potig is?

Gr
Bericht Maandag 2 Maart 2009 8:09 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Er staat idd. geen geelzijde parkiet (hypoxantha). Maar de hypoxantha is een mutatie van de groenwangparkiet (molinea-molinea). Het is geen op zichzelf staande soort.
Er staan meer hypoxantha's onder die groep Wink

Links of rechtspotig kun je zien wanneer hij uit zijn pootje gaat eten. Dat zal snel genoeg gebeuren Very Happy
Bericht Maandag 2 Maart 2009 10:23 am
Suus
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Whaha ja Okki probeert het al goed dan is hij zeker weten rechtspotig Very Happy
hij kan alleen zijn evenwicht nog niet zo goed houden Mr. Green Wel vliegt hij een klein stukje door de kooi heen dat gaat super.. Veertje
Bericht Maandag 2 Maart 2009 11:15 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:31 pm
  Berichten van afgelopen: