|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
| terug met wizzy. |
|
|
hee !
laat ik maar eens weer een berichtje plaatsen,
gezien wat nare omstandigheden bij mij met de gaaitjes was ik even een tijdje niet weer weze fluffen ! misschien best wel dom achteraf gezien!
Wizzy was enorm ziek!
Het was haar eerste grote rui en plots was ze van de een op de andere dag doodziek! ik schrok me echt dood en heb met Nana's trauma in m'n achterhoofd vrijwel meteen een vogelarts gebeld.
die dag werd ze meteen opgenomen en ze verbleef een weekje op de kliniek.
De uitslag was:
Ze was in de rui en extra vatbaar voor bepaalde slechte bacterien, die dan ook een infectie hadden veroorzaakt!
Gelukkig gaat het nu weer helemaal goed met haar! ik was er net optijd bij, het ging ook zo snel!
en ik was ook blij met het bericht dat het iedereen had kunnen overkomen..ze had trouwens dezelfde ziekteverschijnselen als nana
Sindsdien is ze liever dan ooit, nog steeds ietswat eenkennig maar ik kan haar eindelijk achter haar kopje kriebelen en ze geniet er ook nog van!
Inmiddels kan ze weer vliegen, en in totaal heeft ze 2 weken ook buiten kleine rondjes gevlogen, (meer omdat ik er toen nog de volle vertrouwen inhad) maar vreemdgenoeg durf ik het nu niet meer zo..
Wat betreft phoebe, heel drama. wegens vele omstandigheden: gezins/geluidsoverlast/studie/en meningsverschillen zelfs ruzie is ze dan toch naar een ander gezinnetje gegaan...al vrij snel nadat ik haar in huis had gehaald.
Het gaat heel goed met haar! en ze kan al praten, en het erg naar haar zin!
Nu ga ik de toekomst in met wizzy! en ben niet meer van plan een gaai aan te schaffen, tot ik gewoon op mezelf woon en alles in orde heb.
Ik zal gauw wat foto's plaatsen! doeiidoei. |
Zaterdag 6 Oktober 2007 5:07 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
wat een verhaal. maar welkom back  |
Zaterdag 6 Oktober 2007 7:55 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
gelukkig gaat het nu goed met wizzy
mooie foto's  |
Zondag 7 Oktober 2007 8:39 pm |
|
|
joze
Ervaren vlieger
welkom terug |
Maandag 8 Oktober 2007 5:55 am |
|
|
sabina/kippie
Ervaren vlieger
Wat een verhaal gelukkig gaat alles weer goed met Wizzy. |
Maandag 8 Oktober 2007 6:05 am |
|
|
|
|
Maantje
Beginnende vlieger
Phoe hey dat is niet mis.
Wel hele mooie foto's zeg! Waanzinnig! |
Maandag 8 Oktober 2007 8:44 am |
|
|
esjo
Moderator

Welkom terug
Jammer joh van Phoebe, maar gelukkig heb je Wizzy nog. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent toen ze ziek was. |
Maandag 8 Oktober 2007 8:49 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: terug met wizzy. |
|
|
Hey! Welkom terug! Wat een leuke foto's heb je van Wizzy geplaatst. Echt heel apart!
Wat een verhaal, dat ze zo ontzettend ziek was zeg.. Wat voor bacteriën waren het? Weet je dat nog?
Wat jammer dat Phoebe weg moest.. Heb je nog contact met het gezin waar ze nu woont? |
Dinsdag 9 Oktober 2007 10:05 am |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
welkom terug Mats! |
Dinsdag 9 Oktober 2007 11:16 am |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
heey ! dankjulliewel.
Phoebe is nu zoo gelukkig in een gezinnetje dat me regelmatig mailt over haar, ik ben helemaal trots op hun. Al wonen ze te ver weg om te bezoeken..
Wat wizzy precies had is niet heel duidelijk geweest, meer omdat de prijzen van haar behandeling al wat hoog waren.. maar wat een geweldige vogelarts! Die mvr. uit Hellendoorn, ben helemaal blij dat ik naar haar toe ben geweest. Ze heeft veel kennis en geduld, en is zeker niet bang of wat dan ook..
Uh, voor degene die het willen weten: ik fotografeer met de Nikon D80, D40..maar de foto's uit m'n dagboek zijn gemaakt met de handige en erg fijne Canon Powershot A700.
Sinds kort heb ik de Sanyo Xacti CA65, die ook onderwater erg mooi fotografeerd met een super macro-mode voor de meest scherpe foto's van dichtbij,
Ik ga Wizzy even medicijnen geven, ze krijgt elke dag nog druppels, en papvoeding om op gewicht te blijven..
Groetjes !  |
Dinsdag 9 Oktober 2007 5:42 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh fijn dat je nog wel contact hebt met de familie van Phoebe..
Wat heb jij veel camera's zeg! Zijn ze allemaal van jou?
Wat voor druppels krijgt Wizzy? |
Dinsdag 9 Oktober 2007 5:52 pm |
|
|
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
Was het maar waar De 2 Spiegelreflex-camera's Nk40/80 zijn van mijn school, gelukkig mag ik ze wel meenemen wanneer ik ze nodig heb.
(De canon en sanyo zijn wel van mij)'*
(Ik wil mijn fotografiewerkjes wel laten zien, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat mensen hier linkjes gaan plaatsen..)
Wizzy krijgt: Baytril 2,5% Oraal. (tenminste dat staat erop).
Ze vind het niet lekker, maar na de druppels krijgt ze meteen we 'wel' lekkere pap..  |
Dinsdag 9 Oktober 2007 6:02 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ahhh jammer hoor, dat ze niet van jou zijn.
Wat voor links zijn het? Je mag ze anders ook wel op je pagina zetten? Of heb je een flickr account ofzo?
Baytril is toch antibiotica? |
Dinsdag 9 Oktober 2007 6:16 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
Ja jammer! haah, wat voor een camera's heb jij? denk spiegelreflex..aan je interesses te lezen??
Ik heb een 'Deviantart' <3 account.
Is het dan de bedoeling dat ik mocht ik foto's willen showen, die op mn gebruikerspagina zet? |
Dinsdag 9 Oktober 2007 6:22 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:45 pm
|
|
|
|
|