Verliefde pyrrhura's laten sexen?

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
ppyrrhura
Eitje

Verliefde pyrrhura's laten sexen?  Reageer met quote  

hallo allemaal, ik ben nieuw en heb mij al voorgesteld in het daarvoor bestemde forum. Ook heb ik meteen al een vraag dus bijdeze ook hier;

Ik heb een pyrrhura hypoxantha van ongeveer een jaar oud, Jack. Ik heb hem vanaf 4,5 week met de hand opgevoed en hij is vreselijk tam. Jack krijgt 80% harrisons en 20% Xtra vital grote parkiet van beaphar. Ik wilde graag een maatje voor Jack omdat wij overdag toch werken en jack heel erg op mensen gericht is. Hij mag dan wel dagelijks mee onder de douche en is heel veel uit zijn kooi (die overigens groot is en waar veeeel speeltjes in hangen) maar een beetje aandacht van een soortgenootje leek ons niet verkeerd. Zodoende hebben wij er een pyrrhura perlata bij gehaald van ook ongeveer een jaar oud. Laughing Tegen alle verwachtingen in klikte het meteen perfect en zitten ze nu alleen maar te kroelen. Hartje Ze zijn echt ont-zettend klef. Ik heb ze elkaar nu ook al zien voeren.. Dit lijkt mij toch echt wel een beetje partner gedrag. Van geen van beiden weet ik het geslacht. Rolling Eyes Is het handig dit te laten testen?
Bericht Woensdag 18 Januari 2012 2:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:46 pm
  Berichten van afgelopen: