|
|
|
Sue
Moderator

|
| Wheezy gekortwiekt |
|
|
Ik heb Wheezy toch maar gekortwiekt.
Vandaag nam ik Scuttle weer mee naar de klimboom buiten, en Wheezy vond het echt niet leuk dat hij terug in z'n kooi moest. Toen ik na 10 minuutjes terugkwam, hing Wheezy heel zielig aan de tralies. Hij vindt het echt niet leuk dat hij als enige achter moet blijven.
Ik heb hem dus maar weer geknipt. (Dat deed best zeer, en vind het nu ook nog steeds moeilijk ) Wheezy zit er echter helemaal niet mee. Die begon meteen over de boom te racen en overal aan de bast te trekken. Hij is de hele boom alweer twintig keer rond geweest, op de voet gevolgd door Scuttle.  |
Zaterdag 16 Juni 2007 5:10 pm |
|
|
esjo
Moderator

Ja, en daar doe je het voor. Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt maar als je Wheezy dan zo ziet crossen maakt dat toch ook wel weer iets goed.
Geniet maar lekker van de losbol  |
Zaterdag 16 Juni 2007 5:36 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Tja, ik weet ook helemaal niet waarom ik het er zo moeilijk mee heb? Ik ben altijd degene die zegt dat het niet zielig is.
Ik vond het denk ik gewoon ook super hoe hij door de kamer vloog en hoe hij eruit zag met z'n pennetjes. Maarja, het is niet een decoratiestuk, en die paar rondjes door de kamer.. Denk wel dat ik er goed aan heb gedaan.
Dat crossen over de boom maakt in ieder geval een heleboel goed! |
Zaterdag 16 Juni 2007 5:41 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Kamikaze piloot
zo te horen zit wheezy er helemaal niet mee
nou kan ie weer lekker met de andere mee naar buiten dus dat maakt ook veel goed |
Zaterdag 16 Juni 2007 6:59 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Nee hij zit er echt niet mee. Alleen dacht hij toen hij op de klimboom binnen zat wel dat hij zelf naar de kooi kon vliegen.
Maar verder lijkt hij er helemaal niet mee te zitten! |
Zaterdag 16 Juni 2007 10:51 pm |
|
|
Wil
Ervaren vlieger
Het samenzijn met de anderen is toch ook veel leuker maar ik herken je gevoel wel.
Had het zelf ook langere tijd met Charu, steeds weer die twijfel van wel kortwieken of niet, 2 keer gedaan en toen weer bij laten groeien.
Maar nu Shandor er is en ook zo lekker mee naar buiten kan toch Charu ook weer laten kortwieken en als je dan ziet hoeveel plezier zij ook zo buiten heeft verdwijnt je 'schuldgevoel' echt wel snel
Dat zal jij ook vast dan zo hebben Sue  |
Zaterdag 16 Juni 2007 11:18 pm |
|
|
|
|
joze
Ervaren vlieger
als je 1 gaaitje niet wiekt en de rest wel, denk ik dat er altijd problemen zijn.
vooral met mooi weer als de gewiekte naar buiten mogen
dus voor mijn gevoel heb je er goed aan gedaan om hem te wieken.
hij kan nu weer met de rest mee, en dat vind die reuze leuk zo te lezen |
Zondag 17 Juni 2007 7:46 am |
|
|
Danny
Fluffies bewoner
ik kan me voorstellen,dat het ff tegen viel,Sue.
maar lijkt me heerlijk om heezy ook weer wilde bras over de boom te zien scheren.  |
Zondag 17 Juni 2007 11:12 am |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by joze
als je 1 gaaitje niet wiekt en de rest wel, denk ik dat er altijd problemen zijn.
vooral met mooi weer als de gewiekte naar buiten mogen
dus voor mijn gevoel heb je er goed aan gedaan om hem te wieken.
hij kan nu weer met de rest mee, en dat vind die reuze leuk zo te lezen
Ja hij vindt het geweldig om weer mee te gaan naar de klimboom buiten. Helemaal happy is 'ie. Ook vandaag weer. Hij zit nu een beetje te soezen naast Scuttle & Zazu na z'n douche. |
Zondag 17 Juni 2007 11:14 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Wil
Het samenzijn met de anderen is toch ook veel leuker maar ik herken je gevoel wel.
Had het zelf ook langere tijd met Charu, steeds weer die twijfel van wel kortwieken of niet, 2 keer gedaan en toen weer bij laten groeien.
Maar nu Shandor er is en ook zo lekker mee naar buiten kan toch Charu ook weer laten kortwieken en als je dan ziet hoeveel plezier zij ook zo buiten heeft verdwijnt je 'schuldgevoel' echt wel snel
Dat zal jij ook vast dan zo hebben Sue
Ja, vandaag is het schuldgevoel redelijk vertrokken. Moest gisteren stiekem heel hard lachen toen Wheezy probeerde van de boom binnen te vliegen naar z'n kooi. Dat ging dus niet. (Sorry hoor, maar het zag er zo komisch uit)
Vandaag zit hij weer helemaal happy op de boom. |
Zondag 17 Juni 2007 11:16 am |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Danny
ik kan me voorstellen,dat het ff tegen viel,Sue.
maar lijkt me heerlijk om heezy ook weer wilde bras over de boom te zien scheren.
Ja het viel inderdaad flink tegen. Ik geloof dat ik de enige was die er mee zat.  |
Zondag 17 Juni 2007 11:16 am |
|
|
benji
Net uit het ei
| Gekortwiekt. |
|
|
Hallo Sue,
Knip je je andere gaai Scuttle niet,en zo ja waarom ving je het voor hem dan niet zielig. |
Zondag 17 Juni 2007 3:03 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Gekortwiekt. |
|
|
Scuttle had ik wel geknipt, maar met Wheezy was ik van plan om recall training te gaan doen. (Met als doel in een verre verre toekomst : Freeflight)
Vandaar. Wheezy was trouwens een hele goede vlieger. |
Zondag 17 Juni 2007 3:07 pm |
|
|
benji
Net uit het ei
LIJKT MIJ HELLEMAAL TE GEK.MAAR WHEEZY IS EEN GETRAINT VOGELTJE.
WANNEER MOET JE DAAR MEE BEGINNEN? VIGO ZAT BUITEN DE KOOI OP
ZIJN STOK TOEN HIJ EEN VLIEG ZAG VLIEGEN HIJ WOU ER ACHTER AAN MAAR
LANDEN OP DE GROND HAHAHAHA MAAR GOED DAN DAT HIJ IS GEWIEKT  |
Zondag 17 Juni 2007 3:20 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wanneer moet ik beginnen met freeflight? Ik ga binnenkort beginnen met het tuigje. Ik ben al wat aan het oefenen met omduwen, vleugeltjes omhoog en oogjes dichtdoen. (Gaat prima) Dan in de verre verre toekomst ga ik hem heeeeel misschien vrij laten vliegen.
Gekke Vigo! Hij moet natuurlijk wel even nadenken voordat hij achter de vliegen aan vliegt! |
Zondag 17 Juni 2007 9:09 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:54 pm
|
|
|
|
|
|