Ik ben benieuwd hoe het buiten zal gaan! Vergeet je camera niet mee te nemen, he!
Woensdag 26 November 2008 10:43 am
ilse Kuikentje
mijn Pyrrhura is ook gekorwiekt , en hij red zich prima
gaat overal mee naar toe en vind dat machtig mooi
mijn valkjes daarintegen zijn niet gekortwiekt .
Zondag 11 Januari 2009 1:04 pm
Sue Moderator
Wat leuk om te horen dat je pyrrhura zo vaak meegaat. Hoe gaat hij mee? Op je arm?
Zondag 11 Januari 2009 1:26 pm
seis Eitje
Mijn pyrrhura's zijn niet gewiekt. Niet omdat ik tegen wieken ben. Ik denk dat het per vogel en situatie anders is. Mijn vogels zijn alledrie makkelijk te pakken. Ze zitten heel veel bij je. Ze hebben een hele grote ruimte(11 bij 5 m en ook heel hoog) waar ze los kunnen vliegen. Ze maken hier prachtige duikvluchten en dat vind ik geweldig om te zien. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen hun vogels wieken. Het plezier samen met je vogel is daarin voor mij bepalend. Ik kan op deze manier geweldig van ze genieten en zij van hun omgeving.
Dankzij het wieken zijn onze jongens een heel stuk rustiger geworden.
Maar denk dat we het wieken gaan beperken tot de lente en de zomer zodat ze lekker mee kunnen.En in de winter lekker thuis laten rondvliegen.
Onze Coco is door zijn vorige baasje altijd gekortwiekt en we laten zijn vleugels nu groeien zodat ook hij het heerlijke gevoel van vliegen zal kunnen ervaren.Iedereen bedankt voor de leuke reacties en eigen ervaringen daar hebben we erg veel aan gehad...groetjes monique en wouter
Dinsdag 20 Januari 2009 11:08 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina Vorige1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:59 pm