Wieken ja of nee???

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Conure forum (Zuid Amerikaanse parkieten oa Aratinga en Pyrrhura)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik ben benieuwd hoe het buiten zal gaan! Very Happy Vergeet je camera niet mee te nemen, he! Veertje
Bericht Woensdag 26 November 2008 10:43 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
ilse
Kuikentje

Reageer met quote  

mijn Pyrrhura is ook gekorwiekt , en hij red zich prima Smile
gaat overal mee naar toe en vind dat machtig mooi Smile

mijn valkjes daarintegen zijn niet gekortwiekt .
Bericht Zondag 11 Januari 2009 1:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk om te horen dat je pyrrhura zo vaak meegaat. Hoe gaat hij mee? Op je arm?
Bericht Zondag 11 Januari 2009 1:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
seis
Eitje

Reageer met quote  

Mijn pyrrhura's zijn niet gewiekt. Niet omdat ik tegen wieken ben. Ik denk dat het per vogel en situatie anders is. Mijn vogels zijn alledrie makkelijk te pakken. Ze zitten heel veel bij je. Ze hebben een hele grote ruimte(11 bij 5 m en ook heel hoog) waar ze los kunnen vliegen. Ze maken hier prachtige duikvluchten en dat vind ik geweldig om te zien. Maar ik kan me best voorstellen dat mensen hun vogels wieken. Het plezier samen met je vogel is daarin voor mij bepalend. Ik kan op deze manier geweldig van ze genieten en zij van hun omgeving.
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 5:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
rouffio
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Dankzij het wieken zijn onze jongens een heel stuk rustiger geworden.
Maar denk dat we het wieken gaan beperken tot de lente en de zomer zodat ze lekker mee kunnen.En in de winter lekker thuis laten rondvliegen.
Onze Coco is door zijn vorige baasje altijd gekortwiekt en we laten zijn vleugels nu groeien zodat ook hij het heerlijke gevoel van vliegen zal kunnen ervaren.Iedereen bedankt voor de leuke reacties en eigen ervaringen daar hebben we erg veel aan gehad...groetjes monique en wouter
Bericht Dinsdag 20 Januari 2009 11:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 1:59 pm
  Berichten van afgelopen: