Dagboek van gebruiker: Aikolarakiko

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Aikolarakiko te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Maandag 28 September 2009 3:07 pm
Laatste bewerking: Maandag 1 Februari 2010 3:41 pm
Dagboek en dit topic zijn 987 keer bekeken
Waardering     (4 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Aikolarakiko
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 1 Februari 2010 3:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

leuk is het als ze in bad gaan. het plezier dat ze er aan hebben is enorm. dat je daarna de foehn wilt gebruiken kan geen kwaad hoor. wij doen het ook wel eens met onze witte. daar gaat hij helemaal voor zitten. heerlijk vindt hij dat. kijk wel uit dat je warmte niet te heet is. maar je mag best droogblazen hoor.
Bericht Vrijdag 2 Oktober 2009 9:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Ik doe het nooit..
maar ik vond het leuk om te lezen..
dat ie zo blij ervan werd..
enne zou hij echt alles gezien hebben?? op tv..
ik weet nooit at ze zien en wat niet.. op tv..
maar dat ie stil zat is wel leuk..
Klappen
Bericht Zondag 4 Oktober 2009 4:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hhahaha, leuk moet dat geweest zijn om je edel bezig te zien in bad, genieten zeg.

Ik heb er al meerdere gehoord hoor die hun gaaitje met de haardroger drogen, of het goed of slecht is weet ik niet echt, ik doe het eigenlijk niet.
Ik zet gewoon de temperatuur een klein beetje hoger als ze nat zijn en dat is het.

Ow, kan me voorstellen dat het toch best moeilijk was om te zien die DVD, hun natuurlijke doen en laten, hun omgeving. We doen ons best dan wel maar we kunnen het niet helemaal nabootsen natuurlijk.
Bericht Maandag 5 Oktober 2009 8:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

fohnen kan op zich denk ik geen kwaad wanneer je voldoende afstand houdt en de stand niet te warm zet. Want daarmee maak je hun huid erg droog met alle gevolgen van dien.

Ik kies er zelf niet voor. Soms "rol" ik Herman even in een handdoek na het douchen Wink
Bericht Woensdag 7 Oktober 2009 1:20 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing Esjo, rol jij Herman als een worstje in een handdoek? Shocked Nee! Nee! , slecht voor zijn ego hoor.

Alhoewel, doe ik ook met Fluf en dan zie je dat punkie-kopje uitsteken, kijkt het je zo een beetje dwaas aan omdat je medelijden zou hebben en het lukt dan nog ook Stom! Stom! Stom! Stom!
Maar, zo gaat het lekker dicht tegen me aan met me mee dan, net een klein kind die lekker ingeduffeld zit Laughing Laughing Laughing
Bericht Donderdag 8 Oktober 2009 7:59 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Laughing Laughing Laughing Esjo, rol jij Herman als een worstje in een handdoek? Shocked Nee! Nee! , slecht voor zijn ego hoor.

Met mij als z'n baasje is er geen plek meer voor zijn eigen ego Mr. Green Mr. Green

Lief gezicht is het hé. Herman heeft er meestal vrij snel genoeg van maar voor de time being Hartje
Bericht Donderdag 8 Oktober 2009 8:31 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Leuke eerste pagina om te lezen Very Happy

En weer wat geleerd uit jullie reacties m.b.t. opdrogen Yeah!

Ook ik heb de dvd van Polyvision. Spetter wordt er rustiger van als hij op de achtergrond de beelden en geluiden ervaart. Ik wissel met aanzetten, de ene keer als ik thuis ben en dan weer als ik weg ga of gewoon tussendoor. Ik wissel het af met cd met sp[rookjes, kinderliedjes en vogelgeluiden. En natuurlijk de radio en niet te vergeten.................stilte.
Bericht Donderdag 8 Oktober 2009 10:06 am
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Gecondoleerd met jullie verlies Crying or Very sad , heel veel sterkte.

Ik heb met open mond je binnen- en buiten huisdieren gelezen. Ik raakte de tel kwijt. Hoe doe je het allemaal ? Ik ben heel benieuwd naar een vervolgverhaal en foto's (neem ik een middag de tijd voor Laughing ).
Bericht Maandag 1 Februari 2010 4:10 pm
Aikolarakiko
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb met open mond je binnen- en buiten huisdieren gelezen. Ik raakte de tel kwijt. Hoe doe je het allemaal ? Ik ben heel benieuwd naar een vervolgverhaal en foto's (neem ik een middag de tijd voor Laughing ).[/quote]

Ik zal m'n best doen ... M'n fotocamera staat vol met foto's en m'n videocamera met filmpjes ... Maar dan moeten ze natuurlijk nog op de pc geraken hé ...

Groetjes,
Charlot
Bericht Maandag 1 Februari 2010 4:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zit met tranen in mijn ogen van het lezen van je bericht over Balu. Heel veel sterkte met het verlies van die lieve schat van je. Inderdaad gelukkig was je bij hem, hij was omringd met liefde, warmte en dat is gelukkig wel mooi, hij is niet in eenzaamheid vertrokken. Veel mensen hebben oogkleppen op als het om dieren gaat maar weet dat je hier altijd mensen zal vinden die hetzelfde gevoel delen, je begrijpen.

Sterkte nog. Troosten
Bericht Dinsdag 2 Februari 2010 9:21 am
kaatjuh87
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

hoe passen al die gaaien in huis?
lijkt me zeer gezellig Veertje
Bericht Dinsdag 2 Februari 2010 10:59 am
Aikolarakiko
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kaatjuh87
hoe passen al die gaaien in huis?
lijkt me zeer gezellig Veertje

Het is een hele drukke bedoening bij ons, er is geen enkele kamer waar er geen papegaaien staan (enkel de slaap en badkamer niet) . Ik vind het best gezellig zo hoor! We hebben er enorm veel plezier aan en we krijgen er zo veel liefde van!

Ons huis is eigenlijk vaak een volière op zichzelf ... haha! Je moet wel tegen wat troep kunnen, ik stofzuig 2 maal per dag, tja en het gebeurd dat je het na een uurtje al niet meer ziet, dat moet je kunnen verdragen hé!

En je moet er je tijd willen/kunnen insteken hé, als ik thuis ben dan ben ik altijd met de papegaaien bezig, met hen spelen, met hun onderhoud. Ik heb ook geen andere hobby's, ik kijk bv bijna nooit tv en ga niet graag op reis.

Groetjes,
Charlot
Bericht Dinsdag 2 Februari 2010 11:14 am
kaatjuh87
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

ik vind het Zeer bijzonder! maar wel leuk!
zelf zou ik er niet aan moeten denken maja ieder zn ding..
tegen troep kan ik wel hahaahah
maar gaat dat nou ook goed tussen de gaaien zelf?
of laat je ze niet tegelijk los?
lijkt me wel geweldig zoveel gaaien bij elkaar Hartjes

ik heb nu 1 kakariki binnen
en nog 4catharina's,2 valken en 6 grasjes buiten..
maar ja iedere vogelliefhebber wil MEER hahaa.. maja manlief vind het even genoeg Fluiten

maar wat je zegt als je zoveel papegaaien heb moet je er ook tijd insteken VEEL tijd.. en als ik zie hoeveel ik al met Woezel bezig ben.. moet jij wel niet veel hobby's ernaast hebben hihihihihi

maar leuk! ik kijk uit naar je foto's!!!

xx Karlijn
Bericht Dinsdag 2 Februari 2010 12:05 pm
Aikolarakiko
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by kaatjuh87
maar gaat dat nou ook goed tussen de gaaien zelf?
of laat je ze niet tegelijk los?

Allemaal tegelijk los, ja, maar zitten in verschillende kamers. Bv. Mijn geelvoorhoofdamazones Heintje en Kira zitten samen los met m'n edelmannetje Frodo en dan heb je in een andere kamer Lara, een edelmeisje en een bont boertje Zazu die zitten samen los enz.

Het gebeurd wel eens dat er eentje van kamer vervliegt of op stap gaat Ja ... En al zeker omdat de meeste niet geknipt zijn (doe dit niet graag) Enkel m'n groenvleugelara Ziva en m'n zwartkopcaique Jefke zijn geknipt, kon niet anders ... Ziva zit samen met de witkuifkaketoe Kiko en die heeft een enorme schrik van vliegende vogels ... raar mannetje hé onze Kiko! En Jefke het caique, die maakte het een beetje te bont, hij zat constant in de luchters en hing aan de gordijnen, dus ja ... En dan is er nog ons Chica, blauwgele ara, zij kan niet vliegen, maar is niet geknipt. Zij is in het nest een stuk van haar vleugel gebeten, een serieus stuk hoor, haar ouders hebben dit gedaan! Zal je later wel eens zien op de foto's.
Bericht Dinsdag 2 Februari 2010 12:53 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:24 pm
  Berichten van afgelopen: