Dagboek van gebruiker: Angela en pino

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Angela en pino te bekijken (16 pagina's)
Start datum: Maandag 29 Oktober 2007 2:08 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 27 Juni 2008 7:23 am
Dagboek en dit topic zijn 4140 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Gelukkig groeien veren vaak aan. Als het eenmalig is (stress hiervan) dan zit 'ie zo weer in de veren. Probeer er niet te erg mee te zitten (ik weet, het is gemakkelijk praten, maar het is echt het beste! --> Spreek uit ervaring. Sad)

ik weet t ik trek t me niet zo erg meer aan en heb het genegeerd zoals jullie me hebben geadviseerd,het is tot op heden aan het verminderen...'t plukken bedoel ik...ik heb t idee dat pino t doet om mij te chanteren

ik hoop maar dat het periodiek is en hij snel stopt hiermee,maar goed ik heb t niet in de hand dus doe wat ik kan en afwachten!!
Bericht Maandag 23 Juni 2008 7:25 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhhh hij schijnt het dus echt te doen om jou te chanteren. Shocked Het helpt hier het beste als ik kan denken (dus niet alleen doen alsof) dat het mij niets interesseert. Aan de gang met 'm gaan als 'ie het niet doet helpt ook.

Probeer niet te hopen --> Hierdoor hecht je er toch waarde aan en als je zo'n uitgekookte kip hebt als ik, maken ze daar gruwelijk misbruik van! Crying or Very sad
Bericht Maandag 23 Juni 2008 7:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Soms zou je toch willen dat ze net iets minder slim zijn hé, toch zeker op zo'n gebied. Sad
Bericht Maandag 23 Juni 2008 8:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

ja slim zijn ze zeker,gisteren is pino superlief geweest....hij probeerde tijdens het eten te dwingen maar,hij ging niet plukken en toen heb ik hem na t eten lekker bij me genomen als beloning,saampies krantje gescheurd en gekroeld.

dus misschien gaat t over,we zullen zien.en pino zat gisteren toen ik thuis kwam echt op de knuffelstand zoooo lief,zelfs paul word tegenwoordig uitbundig gekust!! Veertje
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 7:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zooooo, dat is leuk om te horen. Lekker samen de krant gescheurd, dat moet wel leuk geweest zijn. Wel goed dat ook Paul kusjes krijgt nu Veertje . Je gaat de goede kant op Angela, Pino zal zijn plukgedrag wel weer achterwege laten zoals je nu bezig bent en de toekomst zal het nog beter maken eens alles helemaal achter de rug is. Komt goed meid. Veertje
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 9:59 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Achhh knuffelstand. Daar kunnen wij geen weerstand tegen bieden he? Hartje
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 10:44 am
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

nee lief he!! en vandaag weer een dag dat onze lieve schat niet geplukt heeft Veertje
het plukken deed ie overigens al voor de nieuwe kooi hoor.
we hebben pino met twijfel in ons hart over gezet in een nieuwe grotere kooi,dit omdat we in ons nieuwe huis zijn hoekkooi niet konden plaatsen... en een verhuizing en een nieuwe kooi tegelijk ons helemaal stresvol leek dus dit hebben we op hoop van zegen gedaan (al een dag of 4 geleden)en
na even wennen hij heeft zelf tijdens het in elkaar zetten zich ermee bemoeid hahahahahaha
!!pino vind zijn nieuwe ruime kooi fijn Cool
hij gaat zelfs uit zichzelf erin wat hij bij de oude kooi niet deed...
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 7:55 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat klinkt superleuk. Veertje Zo te horen vindt Pino zijn nieuwe kooi super want er zelf ingaan doen ze niet altijd zo vlug. Hier doet Jos dat ook niet. Er uitkomen wel maar er terug ingaan niet. Is een goed idee geweest om hem die nu al te laten wennen dan is die stap toch al gemaakt.

Super dat hij terug een dag verder is zonder plukken. Laughing Veertje
Bericht Dinsdag 24 Juni 2008 9:40 pm
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

ja ben echt blij dat we toch weer vordering boeken,gisteren heb ik met een nieuw speeltje gezeten(zitten leren stukjes in)waar pino echt niets van moest hebben...nou ik dus eeb leertje eruit getrokken alsof ik ermee speelde en het zogenaamd in mijn mond gestopt om er op te kluiven hahahaahahahahaa...en ja hoor toen wilde hij t hebben we hebben er samen mee gespeeld het van elkaar afpikken super leuk was t...dus nu heb ik in een vertrouwd speeltje wat leertje gestopt en vanmorgen hoorde ik van dat speeltje de belletjes rinkelen en ja hoor de kleine aap zat er mee te spelen Veertje
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 7:15 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zooo, dat is een mooi paleis wat Pino gekregen heeft. Kan niet missen dat hij het daar naar zijn zin in heeft. Die is ook een stuk groter denk ik hé dan de hoekkooi of zie ik dat verkeerd? Wat ben ik blij Pino nog eens gezien te hebben Hartje , de lieverd, het was een tijdje geleden maar hij ziet er goed uit en die camera, ja, dat blijft een gek ding natuurlijk. Laughing Laughing
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 7:57 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Angela, zo te horen lukt het prima als jij er zelf eerst mee speelt. Je wekt Pino's nieuwsgierigheid er perfect mee op. Leuk joh, Veertje . Het is altijd zoeken want hier gaat Jos het liefst zelf op ontdekking met uitzondering van zijn tiki-take-out dan maar zoals je ziet werkt het zelf spelen bij Pino beter. Doe zo verder, je zal verbaasd zijn van wat Pino nog allemaal super vind maar neem er je tijd voor en laat hem eerst goed wennen aan 1 iets want te snel gaan kan ook weer een ander effect hebben, ik bedoel teveel speeltjes ineens willen introduceren dan. Maar dat komt in orde zoals je het nu doet.
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 9:32 am
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Zooo, dat is een mooi paleis wat Pino gekregen heeft. Kan niet missen dat hij het daar naar zijn zin in heeft. Die is ook een stuk groter denk ik hé dan de hoekkooi of zie ik dat verkeerd? Wat ben ik blij Pino nog eens gezien te hebben Hartje , de lieverd, het was een tijdje geleden maar hij ziet er goed uit en die camera, ja, dat blijft een gek ding natuurlijk. Laughing Laughing

ja de nieuwe kooi is inderdaa ruimer en hoger dan de hoekkooi,en bedankt voor t compliment Hulde!
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 8:11 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De waarheid mag gezegd worden hé Wink eneuh,...Pino zal zich wel koning voelen in dat groot paleis. Lijkt me echt een handige kooi. Laughing
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 8:48 pm
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
De waarheid mag gezegd worden hé Wink eneuh,...Pino zal zich wel koning voelen in dat groot paleis. Lijkt me echt een handige kooi. Laughing

ja met handige randen aan de onderzijde die de poep opvangen lol handy!! Veertje
Bericht Woensdag 25 Juni 2008 9:27 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die opvangranden zijn geweldig, die hebben hier hun nut ook al goed bewezen al is Jos er een krak in om zijn eten dikwijls verder als dat te doen vliegen en dan zijn de honden uiteraard weer heel gelukkig daarmee Twisted Evil
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:09 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 4:41 pm
  Berichten van afgelopen: