Dagboek van gebruiker: Angela en pino

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Angela en pino te bekijken (16 pagina's)
Start datum: Maandag 29 Oktober 2007 2:08 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 27 Juni 2008 7:23 am
Dagboek en dit topic zijn 4447 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

hahahaha handige doggie's enuh weer een dag voorbij zonder plukken Veertje Hulde!
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 8:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh wat gaaf zeg! Dat speeltje! Super! Veertje Jammer dat hij er bang voor is..

Het grijsje van Frank was eerst ook overal bang voor. Door te beginnen met een soort stokjes is z'n angst langzaam afgenomen. Mr. Green
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 9:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

ja ik doe nu iedere keer wat leertjes in een vertrouwd speeltje en dat vind ie t einde Cool
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:08 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veertje Veertje Zo kan je verder opbouwen Angela, de stap is gezet en uiteindelijk zal je verder ontdekken samen met Pino wat hij nog super vindt. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:10 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

ja t gaat er op lijken.... Wink
heb net een nieuwe pagina geplaatst.
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:29 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Haha, dat is lollig als ie dat vallend waterdruppeltje nadoet. Knap vind ik dat, dat doet onze Jos dus niet. een ezel ja, dat doet ie dan wel weer na Twisted Evil maar dat druppeltje is echt schattig om te horen. Veertje .

Pino heeft een lief kopje hé, die van Jos is echt een deugnietkopje als je die ziet. Laughing Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:47 am
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

ja pino heeft een echt knuffel uiterlijk...tis mijn knuffie,ik denk ook dat voor een grijsje hij erg knuffelig is.
als ik stop met kroelen dan pakt ie zachtjes mijn hand om zo te vragen of ik please door wil gaan,lief he dan smelt ik gewoon Hartje
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:55 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat kan ik goed geloven. Jos kan dat wel hebben maar het gekke ervan is dat hij dat doen als hij zo als een baby in mijn arm ligt 's avond of als hij wil kroelen als hij in zijn kooi zit dat ik dan met mijn arm in de kooi ga, dan kan hij zo genieten. Maar als hij op mijn schouder zit of op zijn playtop dan is zijn knuffelbui helemaal weg en wil hij dat niet en gaat lopen of geeft de hele tijd pootjes. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 12:05 pm
esjo
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Wow, wat doet ie die druppel goed zeg. Veertje
En je hebt een super mooie kooi gekregen Pino.
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 7:27 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat lief zeg, die geluidjes.. Hartje Het klinkt net echt, je zou bijna naar de kraan rennen om 'm eventjes dicht te draaien.
(En het is een echt fotomodel! Hartje --> Mams kan ook fotograferen!)
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 8:12 pm
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Dat kan ik goed geloven. Jos kan dat wel hebben maar het gekke ervan is dat hij dat doen als hij zo als een baby in mijn arm ligt 's avond of als hij wil kroelen als hij in zijn kooi zit dat ik dan met mijn arm in de kooi ga, dan kan hij zo genieten. Maar als hij op mijn schouder zit of op zijn playtop dan is zijn knuffelbui helemaal weg en wil hij dat niet Laughing en gaat lopen of geeft de hele tijd pootjes. Laughing Laughing Laughing
Laughing

pootje geven ook leuk....ik zal paul eens laten filmen als pino gaat stoeien met me dat is echt leuk,ik zeg dan tegen hem ik ga je pakken pakken pakken en dan beweeg ik mijn vinger en hij doet zijn pootje dan omhoog om mij te pakken Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 8:53 pm
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wow, wat doet ie die druppel goed zeg. Veertje
En je hebt een super mooie kooi gekregen Pino.

dank je wel namens pino en mij
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 8:54 pm
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat lief zeg, die geluidjes.. Hartje Het klinkt net echt, je zou bijna naar de kraan rennen om 'm eventjes dicht te draaien.
(En het is een echt fotomodel! Hartje --> Mams kan ook fotograferen!)

leuk he hij is er zelf erg trots op Laughing
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 8:55 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Kan ik me voorstellen, het klinkt echt heel grappig. Hoe heb je 'm dat geleerd? Iago maakt dat soort geluidjes echt niet. Laughing
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 8:53 am
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

hij heeft t van Paul,die kan door op een bepaalde manier tegen zijn kin/keel te tikken dit geluid maken Laughing ....
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 5:48 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 5:29 pm
  Berichten van afgelopen: