Klik hier om het dagboek van Anika te bekijken (4 pagina's)
Start datum: Donderdag 17 September 2009 1:19 pm
Laatste bewerking: Zondag 1 November 2009 7:58 pm
Dagboek en dit topic zijn 945 keer bekeken
Waardering
(5 met één waardering)
Auteur
Onderwerp
Anika Net uit het ei
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Leuk joh!! kheb even gekeken en wat een poepiejjj.
kheb zelf ook een Forpus maar tzijn felle donders...
Keesje was de 1e dag ook heel knuffelig maar toen hij eenmaal gewend was ..
tis een scheet en wil hem nooit meer kwijt maar soms wil ik hem weleens achter het behang PROPPEN ...
maar als je niet goed tegen constant geluid kan zoals ik is een forpus GEWELDIG... hij heeft 's ochtends zn ouwehoer kwartier en verder twiet hij heeeeeeel zachtjes....
veel plezier met Rocco en hou me op de hoogte! ze zijn ZO leuk!!!
groetjes Karlijn & Keesje
Donderdag 17 September 2009 2:40 pm
Sue Moderator
Volgens mij is Rocco echt een scheetje! Fijn dat het ook zo goed gaat! Heb je ook foto's?
Ow wat schattig joh. Komt goed hoor, alles stapje voor stapje en je merkt nu al dat je een gaaitje hebt die toch wel veel kan hebben dus profiteer daarvan om hem/haar nu met veel dingen kennis te laten maken, veel nieuwe dingen te leren kennen zodat er niet snel schrik komt.
Hé, wat leuk dat het zo goed gaat. Hihihi, een klein duel zo om in zijn kooi te krijgen maar probeer vooral kordaat te zijn daarin, dan lukt het vast wel, ze proberen je graag eens uit om te zien of het misschien toch eens kan lukken maar zolang je niet toegeeft dan begrijpen ze het ineens wel.