Dagboek van gebruiker: Ann

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Ann te bekijken (7 pagina's)
Start datum: Maandag 30 Juni 2008 4:25 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 25 Juli 2008 2:27 pm
Dagboek en dit topic zijn 873 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Ann
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 25 Juli 2008 2:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Ann, gaat het niet goed met uploaden?
Bericht Maandag 30 Juni 2008 6:47 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Jawel hoor, dit was even kijken hoe alles in elkaar steekt. Er verschijnt binnenkort één en ander Smile
Bericht Maandag 30 Juni 2008 8:06 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hmmm binnenkort.. Is dat na het volgende weekend? Laughing
Bericht Maandag 30 Juni 2008 8:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vlieger

Reageer met quote  

Ow dat was het ja ?
Bericht Maandag 30 Juni 2008 9:19 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heeeey! Wat een leuke pagina!!
Zoals ze de kat uitdaagt, schitterend! Laughing Ze is ook echt niet bang he? Rolde de meloen niet weg? Of had je 'm stiekem verankerd?
Het is een echte lekkerbek zo te zien. Exclamation

Je hebt je aan je belofte gehouden: Na het weekend. Veertje Veertje Ik zal je niet meer zo op de huid zitten. Laughing
Bericht Maandag 30 Juni 2008 11:02 pm
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Hij (we weten niet of hij een 'hij' of een 'zij' is maar we zeggen 'hij') is helemaal niet bang voor de kat. Die mogen ook niet binnen omwille van Kaya maar als de deur per ongeluk eens openstaat en er wandelt er eentje binnen vliegt hij er zo naartoe, reuzenieuwsgierig naar dat harige monster Rolling Eyes Enorm gevaarlijk dus.

Die keer met dat raam tussen hen was wel grappig. Kaya viel de hele tijd aan Laughing

Met die meloen amuseerde hij zich prima, heeft er een hele tijd bovenop gestaan en er een gat in gemaakt, zo met een air van 'die is helemaal van mij !'
En de meloen bleef onverankerd mooi liggen Very Happy
Bericht Maandag 30 Juni 2008 11:20 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoe oud is Kaya? Als ze al wat ouder he? Ik zou zeggen een pop aan de veertjes onder haar staart maar zeker weten doe ik het niet.

Kaya is zich volgens mij van geen gevaar bewust, zoals ze op de kat afstuift?! Shocked Wat vindt die ervan?

Die meloen is toch veel te groot voor zo'n klein kippetje! Nee! Nee! Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 1 Juli 2008 8:09 am
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Kaya is bijna 4 jaar. Er zijn er wel nog die zeggen dat ze waarschijnlijk een meisje is. Ik ben al een tijdje van plan haar te laten sexen, is wel leuk om weten.

De interesse tussen de kat en Kaya is geheel wederzijds maar ik laat hen de kans niet uit te vissen wat ze precies aan elkaar hebben. De kat is nogal een jager, komt hier met hele duiven thuis, dus Kaya zou wel eens het onderspit kunnen moeten delven. Hoewel, een duif bijt niet van zich af en dat zou Kaya wel doen, maar toch, één haal van een katteklauw is al genoeg.
Ik hou die 2 liever ver uit elkaars buurt.

Ach ja, die meloen. Hij heeft er een gat in gevreten, beetje rotzooi gemaakt en verloor dan de interesse. Ik moest enkel nog opruimen Rolling Eyes Laughing
Bericht Woensdag 2 Juli 2008 6:09 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ha, leuke pagina's Ann. Zeker met de meloen en de kat, super gewoon Veertje

Nu ja, eigenlijk heb ik van alle foto's genoten hoor maar er zijn er toch altijd die er uitspringen hé. Laughing
Bericht Woensdag 2 Juli 2008 8:44 pm
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

Bedankt Sarah. Ben blij dat je er van genoten hebt Smile
Bericht Donderdag 3 Juli 2008 7:46 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die speelboom is echt een paradijs geworden. Veertje Veertje
Ik vind je gaaienverzameling ook wel chique hoor, die zijn tam joh Shocked Laughing Laughing Laughing

Zijn dat trouwens Java takken wat je gebruikt hebt voor de boom?
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 10:40 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zag nu pas je pagina van je edels Stom! Stom! Stom! Stom! Wat zien ze er goed uit. Jammer dat de eitjes niet bevrucht waren maar volgende keer hopelijk beter. Het zal wel beter geweest zijn dat je de eitjes weghaalde want anders bleef je pop misschien zitten en zo put ze zich maar uit. Ze ziet er eigenlijk wel erg goed uit op het moment. Die gluur-foto vind ik zo schitterend. Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 10:46 am
Ann
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah

Zijn dat trouwens Java takken wat je gebruikt hebt voor de boom?

Nee, gewoon wilgetakken.

Die gluurfoto van Rhea vind ik ook wel iets hebben. Wie gluurt er eigenlijk naar wie he Laughing
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 1:48 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, jajaja, 2 gluurders samen Laughing Laughing . Wel en hele geslaagde hoor. Veertje

O, zijn dat gewoon wilgetakken. Welke wilg als ik vragen mag? Die zien er wel heel goed uit moet ik zeggen.
Bericht Vrijdag 4 Juli 2008 2:06 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 30 Augustus 2008 12:50 pm
  Berichten van afgelopen: