De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: Annapaco

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Annapaco te bekijken (1 pagina)
Start datum: Zondag 27 Januari 2008 9:23 pm
Laatste bewerking: Zondag 27 Januari 2008 9:33 pm
Dagboek en dit topic zijn 296 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Annapaco
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 27 Januari 2008 9:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Ah, je kunt me vraag negeren die ik bij het voorstel topic gesteld heb.
Er zijn inderdaad veel malafide zaken waar je helaas zieke vogels koopt.
Hier zijn er vast die je een goed adres kunnen geven
Bericht Zondag 27 Januari 2008 9:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hallo en welkom hier op het forum. Hopelijk vind je je grijsje die je zoekt. Wij hebben een grijsje gekocht bij Kea in België. Deze zijn getest en gesext en wij zijn supertevreden. Je krijgt een hoop info, een startpakket en je kan hem altijd bellen indien er iets is. Dit moet in Nederland ook mogelijk zijn, indien niet. Overweeg Kea dan even. Geen idee hoe ver het voor jullie is maar beter een gezond diertje en een afstand er voor doen dan een ongezond gaaitje kopen op de hoek van de straat. Kijk rustig rond, informeer jullie en overhaast niks want dat is het belangrijkste dat je alles goed weet voor je begint. Wink
Bericht Zondag 27 Januari 2008 10:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ook ik heb mijn vogel (Geen grijsje, maar een kraagje: Scuttle. Voor foto's zie mijn dagboek) bij Kea gehaald en hij stond echt altijd voor me klaar.
Scuttle nieste namelijk een beetje toen hij hier thuiskwam. Ik heb Kea meteen gebeld en hij stond me echt heel behulpzaam te woord. Waarschijnlijk kwam het door iets van stof, want het niesen hield gewoon op.
Het is een kweker die erg betrokken is met z'n vogels.
Bericht Maandag 28 Januari 2008 9:28 am
Annapaco
Eitje

Reageer met quote  

Bedankt voor jullie reactie's! Zo iemand als Kea is wel fijn, vooral dat je er achteraf nog terrecht kan met je vragen.
Ik ga het zeker in gedachten houden, heeft hij ook een internet site?

Groetjes Anna
Bericht Maandag 28 Januari 2008 9:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

http://www.fluffies.org/nl/gebruiker3230.html
Dit is de link naar zijn profiel van hier of fluffies. Kan je zijn dagboek eens bekijken en zijn gebruikerspagina. Wens je meer info dan kan je mij altijd zijn telefoonnummer vragen maar je kan hem ook altijd een reactie sturen via fluffies. Of aan Sue zijn mailadres vragen kan ook als je liever privé mailt.

Groetjes
Bericht Maandag 28 Januari 2008 9:43 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 4 December 2008 11:53 pm
  Berichten van afgelopen: