|
|
|
| Klik hier om het dagboek van annet te bekijken (1 pagina) |
| Start datum: Zondag 20 Januari 2008 1:24 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 6 Februari 2008 9:43 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1099 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
annet
Net uit het ei
|
|
|
Ja dat klopt , lees wel een op jullie site , maar niet zo veel inderdaad.
Bink is uitgegroeid tot een eigenwijze man , heeft even een moeilijke periode doorgemaakt. Moest mee naar de dierenarts voor controle samen met de honden. Is niets gebeurt alleen zijn ontlasting nagekeken, Maar hierna wilde dhr. niets meer van mij en mijn man weten. Viel echt uit naar ons enz.
Dit heeft hij een maand of drie vier volgehouden. In die periode heb ik hem echt een keer bij zijn strot moeten pakken en sindsdien is gelukkig het roer omgegaan.
Kan met mijn hand weer gewoon in de kooi komen en dan doet hij niets meer. Maar als ik tussen de tralies door kom dat is het nog niet te vertrouwen. Meneer wilt er uit komen alleen wanneer hij zin heeft en doet anders zijn deurtje gewoon weer dicht.
In het begin als hij eruit kwam ging hij zitten bibberen als een juffershondje.
Heb nu ook een standaard gekocht voor hem en daar zit hij alleen op als ik hem erop zet , dan eerst bibberen als ik kijk , kijk ik niet dan zite hij gewoon te kijken en te eten.
Maar het is een heerlijke prater geworden , zegt alles na.
Gillen doet hij eigelijk niet , alleen soms als de kleintjes geluid maken dan doet hij ze na , maar na een duidelijk nee , of de plantenspuit te laten zien houd meneer al op. Dus gewoon super.
Tussen de honden en hem gaat het goed , hij zit ze af en toe te plagen door de tralies heen en roep de honden ook bij naam.
Dus we zetten gewoon door en neem hem binnenkort ook weer los mee naar buiten , want dat wilde hij ook niet meer.
Maar de volhouder wint.
 |
Zaterdag 18 Juli 2009 4:09 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat kunnen ze toch echt eigenwijs zijn hé. Maar wat een moeilijke periode heb je doorgemaakt met Binkie joh. Moet zeggen, heb ik ook gehad met mijn grijsje, gelukkig is het ondertussen achter de rug en is hij terug zijn lieve zelve geworden. Hij was in een periode dat hij me echt aan het testen was en kijken hoe ver hij kon gaan.
Ben wel blij te lezen dat alles beter gaat nu en dat jullie goed volgehouden hebben, knap van jullie hoor.
Hoop regelmatig ff te lezen van jullie hoe het gaat, altijd fijn te weten hoe het is met jullie en misschien nu en dan een paginake van je schatjes? want ja, kan het niet helpen, ik blijf verslaafd aan die foto's en filmpjes  |
Zaterdag 18 Juli 2009 4:57 pm |
|
|
esjo
Moderator

Hoi annet, leuk om weer iets van je te horen.
Zelf heb ik geen grijsje maar je hoort van veel eigenaren dat ze allemaal een periode doormaken dat ze je eens even flink gana uittesten.
Gelukkig is het tij weer gekeerd en kunnen jullie weer heerlijk vna hem gneieten  |
Maandag 20 Juli 2009 9:14 am |
|
|
|
|
Egwene
Vliegende acrobaat
Ow, ik had Binkie nog niet gezien. Mooie hoor, vooral met die vleugels zo open....
Mijn Joris komt ook bij Kea vandaan en ik kan ook alleen maar positief zijn over hem! |
Maandag 20 Juli 2009 9:17 am |
|
|
annet
Net uit het ei
Ja het is gewoon een slimme ondeugende jongeman die heel veel praten kan.
Ben bij Kea super te woord gestaan en zal hem ook iedereen aanraden.
Liever wat verder weg en wat duurder , dan dichtbij en geen informatie ed. |
Zaterdag 25 Juli 2009 1:43 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Yep, hier ook een kea-grijsje en ook heel erg tevreden over de service. Ik raad hem ook aan omdat je een geteste gaai krijgt en de service, die is ook belangrijk uiteraard. |
Zaterdag 25 Juli 2009 5:31 pm |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Fijn dat het nou de goede kant op gaat, een grijsje die geen band wil lijkt me vreselijk. Als je voor een grijsje kiest is het jiust omdat je er zoveel mee wilt doen.
Zo te horen komt het met wat tijd en scheepladingen geduld vast goed.  |
Zondag 26 Juli 2009 5:12 pm |
|
|
|
|
annet
Net uit het ei
JA een hoop tijd en geduld , maar dat moet je ervoor hebben vind ik zelf |
Maandag 27 Juli 2009 5:15 pm |
|
|