De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: annet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van annet te bekijken (1 pagina)
Start datum: Zondag 20 Januari 2008 1:24 pm
Laatste bewerking: Woensdag 6 Februari 2008 9:43 pm
Dagboek en dit topic zijn 418 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
annet
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 9:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zie dat lieve kopje toch eens. Een echte bink die Binkie. Wat gaat de tijd toch snel,...zucht Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 4:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een lief koppie heeft hij zeg.. Echt zo heel erg eigenwijs maar toch schattig! Very Happy
Ik ben blij dat ik de primeur had. Cool Laughing
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:27 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is je gegund Sue. Wink
Bericht Zondag 20 Januari 2008 7:38 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoihoi! Wat betreft je vraag: Binnenkort zal het mogelijk zijn om grote foto's te uploaden in een fotoalbum. Je hoeft dan niet meer te verkleinen.
Tot die tijd kan je misschien dit gebruiken: www.resize2mail.nl
Bericht Woensdag 6 Februari 2008 6:27 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow wat heb je mooie diertjes zeg! Ik vind vooral Hummer een hele mooie hond!

Vliegende gaaitjes moeten eventjes leren hoe ze moeten landen. Ik meen dat ze mettertijd wel wat handiger worden. Je kan ze ook leren waar de ramen zijn. (Tegen de ramen tikken met de snavel als ze bij je zitten)
Of wil je graag met 'm naar buiten?

PS Eventjes een opmerking over hondenspeeksel (Geen aanval, ik vind de foto voor de rest superschattig en vind het erg lief dat je hond zo begaan is met de kippetjes): Het is niet goed voor vogels om ze af te laten likken/ uit dezelfde bak te laten eten. Veel honden dragen nl bepaalde bacteriën mee die heel erg schadelijk zijn voor vogels. Sad
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 11:01 am
annet
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ok e , dat wist ik niet en ga daar zeker wat mee doen.
Bedankt voor de tip.
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 11:06 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Annet,

Heel mooie foto's hoor. Mooie honden ook. Ja, ik vind ze allemaal knap maar heb een week voor Berners, natuurlijk omdat ik er zelf ook ene heb maar de andere vind ik ook heel knap.
De voliere vind ik ook mooi gemaakt.
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 11:11 am
TaraDW
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hoi Annet,

wat een mooie foto's en wat ziet Binkie er goed uit Very Happy
Ook je valkjes en Aga's zijn plaatjes om naar te kijken en de honden....
Zo tof dat ze zo lief omgaan met de vogeltjes Very Happy

Groetjes, Tara
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 1:13 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wow, wat een knappert die Binky Hartje
Ook mooie honden hoor, lekker formaatje groot. Hou ik wel van Very Happy

Je voileres zien er super netjes uit zeg. Daar heb je vast veel werk mee om dat zo mooi te houden.
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 7:37 pm
annet
Net uit het ei

Reageer met quote  

Om de 2 weken gaat alles overal uit(houtsnippers) , wordt ontsmet met Dettol (even opmaken) en straks met Virkon S dat is een zeer goed ontsmettingsmiddel.
Daarnaast poep eruit halen waar nodig , af en toe opfrissen met Eucaliptus (wat ook in de sauna gebruikt wordt) En soms iwets natsproeien als het erg droog is.
Verder krijgen de vogels elke dag schoon water en voer. Wat overblijft wordt weggegooid. Elke week een keer een bad in hun kooi. Voerbakjes elke dag schoonmaken.

Maar als je het bijhoud is het veel overzichtelijker dan als je dat niet doet.
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 9:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die Virkon S heb ik ook. Gebruik ik in een spuitbus, afgewogen en met de juiste hoeveelheid natuurlijk. Die spuit ik dan op een doekje en kan je zonder problemen gebruiken om de tralies schoon te vegen, kan geen kwaad voor de gaaien, als het het correct gebruikt natuurlijk. Ik veeg wel altijd nog even na voor alle zekerheid. Nu en dan doe ik ook het kippenhok met die virkon S. Dan spuit ik het binnenhok helemaal in als het leeg is en laat maar intrekken. Zorgen dat de kippetjes er even uitblijven en na een half uur of een uur veeg ik het hok droog. Terug vullen en is weer helemaal ontsmet. Laughing
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 9:22 pm
annet
Net uit het ei

Reageer met quote  

De tip kreeg ik van Kea waar ik mijn roodstaart vandaan heb. Alleen in Belgie is het makkelijker te verkrijgen dan in Nederland.
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 9:42 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Klopt Annet, Joske komt ook van Kea en heb die Virkon S zakjes ook meegekregen van bij hem, wil niks anders meer sinds. Gewoon omdat ik weet wat het product kan en dat het niet schadelijk is als andere ontsmettingsmiddelen. Wink
Bericht Donderdag 7 Februari 2008 9:55 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 4 December 2008 10:33 pm
  Berichten van afgelopen: