|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Astrid te bekijken (6 pagina's) |
| Start datum: Dinsdag 27 Januari 2009 3:24 pm |
| Laatste bewerking: Vrijdag 27 Maart 2009 8:45 am |
| Dagboek en dit topic zijn 2465 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
Astrid
Fladderaar
|
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Vrijdag 27 Maart 2009 8:45 am |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Oh wat mooi  |
Dinsdag 27 Januari 2009 3:53 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wow wat een schitterende foto's zeg!!! Ik heb ze al in je fotoalbum gezien maar hier zijn ze lekker groter.
Moet je niet ontzettend opletten dat ze je bank niet perforeren? |
Dinsdag 27 Januari 2009 5:39 pm |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
toppie gedaan die foto's echt leuk,
hoe heten ze..
en die kleine vent leert het zo wel jah..
wat een goed idee.. |
Woensdag 28 Januari 2009 11:27 am |
|
|
Sarah
Moderator

Eerste grote test dus, spannend altijd.
Ook een gooiertje, hahaha, hier heb ik er ook eentje, mijn grijsje. Alleen is mijn BB dat ook gaan doen. Maar, gelukkig is het minder geworden. Onze BB is het bijna afgeleerd, ons grijsje doet het minder.
Hopelijk vinden ze elkaar net zo leuk in de kooi als buiten de kooi.  |
Woensdag 28 Januari 2009 3:18 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wat gaaf dat ze bij elkaar kunnen zonder scheidingswand! Mag ik vragen of ze wel bij elkaars pootjes kunnen als de wand er wel in zit?
(Over de vogels kan ik maar één ding zeggen: )
Je hebt dus voor Badut gekozen?  |
Donderdag 29 Januari 2009 6:44 am |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Het zijn sterren in imiteren, en de slechte gewoonten uiteraard het eerst Dus dat gooien, tja, weinig aan te doen.
Leuk dat ze zonder scheidingswand kunnen, het lijkt me een leuk groepje. Het ziet er (ik blijf het herhalen maar het is zo) een heel mooi gezicht  |
Donderdag 29 Januari 2009 2:09 pm |
|
|
Astrid
Fladderaar
|
Het gaat nop steeds prima met zijn 3-en in de kooi zonder scheidingswand. De meiden vinden hem af en toe wel wat vreemd gedragen met zijn drukke bewegingen. Ze zitten dan echt zo te kijken van: wtf ben jij allemaal aan het uitspoken? haha! Echt grappig!
Als de scheidingswand erin zit, kunnen ze wel bijelkaars pootjes, maar zoals het gaat, zijn er geen extra maatregelen nodig tot nu toe. Ze zijn gewoon geweldig lief voor elkaar  |
Vrijdag 30 Januari 2009 5:54 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
quote:
Originally posted by Sue
Mag ik vragen of ze wel bij elkaars pootjes kunnen als de wand er wel in zit?
Weet je, ik vind het nog zo grappig dat wij eigenlijk dezelfde trekjes paranoia/overbezorgdheid vertonen da's ook mijn eerste zorg. Mooie kooien, die met die tussenwand, maar waarom geen plexi ertussen.
Ik ben blij, Astrid, dat het ook bij jou zo goed gaat. Spannend allemaal he, maar ook zo vermoeiend... je moet wel meer foto's plaatsen vind ik, met zo'n mooitje.
Mieren**kmode: toch zeker blijven opletten... het ongelukje is zo gebeurd; ze kunnen elkaar 100x met rust laten en lief zijn voor de pootjes, en dan 100 en een keer niet en iemand mist een teen. Maar dat hoef ik jou niet te zeggen
 |
Zaterdag 31 Januari 2009 9:09 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wat een mooi om te zien zeg, drie van die kaketoes zo bij elkaar. Super  |
Zaterdag 31 Januari 2009 10:59 am |
|
|
Sarah
Moderator

Wat grappig om hem bezig te zien. Een echte uitdager. Hahaha, grappig geluid maakt hij hé. Ons grijsje was vol interesse geluidjes terug aan het maken.  |
Maandag 2 Februari 2009 2:18 pm |
|
|
Astrid
Fladderaar
|
Wat gaaf dat je grijsje aan het terugbabbelen was! Ik heb nog wat filmpjes in een topic geplaatst, verhalen van je papegaai ofzoiets
Ik ben blij; hij laat sinds gisteren duidelijk merken "happy" te zijn
Verder gaat hij ook steeds meer zelfstandig eten, dus we gaan de goede kant op  |
Maandag 2 Februari 2009 2:42 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, Jos is vol interesse voor elke gaai die geluid produceert, hahahaha. Mogelijk probeert hij het straks na te doen, hihi.
Ben net ff gaan kijken naar de filmpjes, wat een lieverd toch is Badut. Volgens mij snapt hij niet goed waarom de anderen er zo rustig onder blijven, hahaha  |
Maandag 2 Februari 2009 2:49 pm |
|
|
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat
Die van jou ook al, Sarah
Ze hebben hier ook vol met aandacht meegeluisterd, en Tas heeft waarschijnlijk iets herkent, want zo'n opwinding heb ik tot nu toe alleen gereserveerd gezien voor als we zijn eigen filmpjes terugkijken (en luisteren, uiteraard)
Leuke  |
Maandag 2 Februari 2009 5:29 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Herkend zal Jos niets hebben maar volgens mij was hij stiekem wel erg vol interesse aan het kijken. Ondersteboven, normaal (wat normaal is) geluidjes proberen nadoen, helemaal gek gewoon maar wel leuk om te zien hoe ze opleven bij een filmpje.  |
Maandag 2 Februari 2009 9:42 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:47 pm
|
|
|
|
|