Dagboek van gebruiker: Astrid

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Astrid te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Dinsdag 27 Januari 2009 3:24 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 27 Maart 2009 8:45 am
Dagboek en dit topic zijn 2465 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Astrid
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 27 Maart 2009 8:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Oh wat mooi Hartje
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 3:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow wat een schitterende foto's zeg!!! Veertje Ik heb ze al in je fotoalbum gezien maar hier zijn ze lekker groter. Nanaaa! Laughing
Moet je niet ontzettend opletten dat ze je bank niet perforeren?
Bericht Dinsdag 27 Januari 2009 5:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

toppie gedaan die foto's echt leuk,
hoe heten ze..
en die kleine vent leert het zo wel jah..
wat een goed idee..
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 11:27 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eerste grote test dus, spannend altijd.

Ook een gooiertje, hahaha, hier heb ik er ook eentje, mijn grijsje. Alleen is mijn BB dat ook gaan doen. Maar, gelukkig is het minder geworden. Onze BB is het bijna afgeleerd, ons grijsje doet het minder.

Hopelijk vinden ze elkaar net zo leuk in de kooi als buiten de kooi. Wink
Bericht Woensdag 28 Januari 2009 3:18 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat gaaf dat ze bij elkaar kunnen zonder scheidingswand! Veertje Mag ik vragen of ze wel bij elkaars pootjes kunnen als de wand er wel in zit?
(Over de vogels kan ik maar één ding zeggen: Hartje Hartje Hartje )

Je hebt dus voor Badut gekozen? Veertje
Bericht Donderdag 29 Januari 2009 6:44 am
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Het zijn sterren in imiteren, en de slechte gewoonten uiteraard het eerst Laughing Dus dat gooien, tja, weinig aan te doen. Smile

Leuk dat ze zonder scheidingswand kunnen, het lijkt me een leuk groepje. Het ziet er (ik blijf het herhalen maar het is zo) een heel mooi gezicht Cool
Bericht Donderdag 29 Januari 2009 2:09 pm
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

Het gaat nop steeds prima met zijn 3-en in de kooi zonder scheidingswand. De meiden vinden hem af en toe wel wat vreemd gedragen met zijn drukke bewegingen. Ze zitten dan echt zo te kijken van: wtf ben jij allemaal aan het uitspoken? haha! Echt grappig!

Als de scheidingswand erin zit, kunnen ze wel bijelkaars pootjes, maar zoals het gaat, zijn er geen extra maatregelen nodig tot nu toe. Ze zijn gewoon geweldig lief voor elkaar Very Happy
Bericht Vrijdag 30 Januari 2009 5:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Mag ik vragen of ze wel bij elkaars pootjes kunnen als de wand er wel in zit?

Weet je, ik vind het nog zo grappig dat wij eigenlijk dezelfde trekjes paranoia/overbezorgdheid vertonen Mr. Green da's ook mijn eerste zorg. Mooie kooien, die met die tussenwand, maar waarom geen plexi ertussen.

Ik ben blij, Astrid, dat het ook bij jou zo goed gaat. Spannend allemaal he, maar ook zo vermoeiend... je moet wel meer foto's plaatsen Razz vind ik, met zo'n mooitje. Mieren**kmode: toch zeker blijven opletten... het ongelukje is zo gebeurd; ze kunnen elkaar 100x met rust laten en lief zijn voor de pootjes, en dan 100 en een keer niet en iemand mist een teen. Maar dat hoef ik jou niet te zeggen Veertje
Bericht Zaterdag 31 Januari 2009 9:09 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een mooi om te zien zeg, drie van die kaketoes zo bij elkaar. Super Veertje Hartje
Bericht Zaterdag 31 Januari 2009 10:59 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat grappig om hem bezig te zien. Een echte uitdager. Hahaha, grappig geluid maakt hij hé. Ons grijsje was vol interesse geluidjes terug aan het maken. Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 2 Februari 2009 2:18 pm
Astrid
Fladderaar

Reageer met quote  

Wat gaaf dat je grijsje aan het terugbabbelen was! Ik heb nog wat filmpjes in een topic geplaatst, verhalen van je papegaai ofzoiets Wink

Ik ben blij; hij laat sinds gisteren duidelijk merken "happy" te zijn Very Happy
Verder gaat hij ook steeds meer zelfstandig eten, dus we gaan de goede kant op Smile
Bericht Maandag 2 Februari 2009 2:42 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, Jos is vol interesse voor elke gaai die geluid produceert, hahahaha. Mogelijk probeert hij het straks na te doen, hihi.

Ben net ff gaan kijken naar de filmpjes, wat een lieverd toch is Badut. Volgens mij snapt hij niet goed waarom de anderen er zo rustig onder blijven, hahaha Veertje
Bericht Maandag 2 Februari 2009 2:49 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Die van jou ook al, Sarah Laughing

Ze hebben hier ook vol met aandacht meegeluisterd, en Tas heeft waarschijnlijk iets herkent, want zo'n opwinding heb ik tot nu toe alleen gereserveerd gezien voor als we zijn eigen filmpjes terugkijken (en luisteren, uiteraard) Laughing

Leuke Veertje
Bericht Maandag 2 Februari 2009 5:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Herkend zal Jos niets hebben maar volgens mij was hij stiekem wel erg vol interesse aan het kijken. Ondersteboven, normaal (wat normaal is) geluidjes proberen nadoen, helemaal gek gewoon maar wel leuk om te zien hoe ze opleven bij een filmpje. Laughing Laughing
Bericht Maandag 2 Februari 2009 9:42 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:47 pm
  Berichten van afgelopen: