|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Bella te bekijken (6 pagina's) |
| Start datum: Zaterdag 20 Februari 2010 4:49 pm |
| Laatste bewerking: Vrijdag 20 Augustus 2010 2:28 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1406 keer bekeken |
|
|
Sarah
Moderator

Wat een geweldig leuke update zeg, hier heb ik echt van genoten. Dat ze moeten wennen aan nieuwe dingen is inderdaad zo, hier ook. We zijn pas verhuisd en alles leek zo eng en elke dag gaan ze gewoon een stukje verder met hun durven, op eigen tempo want dwingen heeft bij onze grijze geen zin dus laten we hem zelf op ontdekking gaan.
Nijntje, wat een prachtig konijn zeg. hihihi, een dreun gekregen van het konijn, moet een mooi zicht geweest zijn. Wel een schitterend team hoor. genieten  |
Dinsdag 6 Juli 2010 9:30 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

WAt leu kdat Kokkie zulke vriendjes is met het konijn. Het konijn leert haar ook nog eens goede en gezonde dingen te eten. Helemaal goed dus  |
Dinsdag 3 Augustus 2010 9:49 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahahhaha, wat heb ik genoten van je pagina. Heerlijk hoor dat smullen. Hihihi, moet je eens granaatappel geven binnen , pas geverfd hier omdat we er pas wonen en waar onze grijze zit kan je eigenlijk al een nieuwe laag zetten want hij maakt een heel schilderij op de muur, hihii. Ach, als ze maar plezier hebben hé.
Die telefoon, ik kreeg medelijden met die hoor. Volgens mij is ze heel boos geweest aan die wat aan de andere kant van de lijn hing want jeetje, wat ziet hij er uit zeg.
Heerlijk hoor.  |
Vrijdag 20 Augustus 2010 2:31 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:49 pm
|
|
|
|