Dagboek van gebruiker: Bella

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Bella te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Zaterdag 20 Februari 2010 4:49 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 20 Augustus 2010 2:28 pm
Dagboek en dit topic zijn 1407 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Bella
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 20 Augustus 2010 2:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

hoi kiki

welkom op deze gezellige site Veertje
Bericht Zondag 21 Februari 2010 3:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Kiki....................je bent een echte doorzetter Hartje
Zoveel openheid in je vierde huisje, je bent een vrolijke frans en een gezellige lieve gaai Veertje

Ik hoop nog veel van je te zien in je dagboek.
Bericht Maandag 22 Februari 2010 7:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahahahaha, wat saai zeg op dat toilet te moeten, pfff.

Maar, het heeft blijkbaar wel nut gehad. Yeah! Yeah! Yeah!
Bericht Maandag 22 Februari 2010 9:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk en goed dat je baasje ook Birdy bread is gaan maken, je ziet, het lukt ook weer bij jou Yeah! Yeah! , je bent er helemaal gek van en het is goed voor je.

Hahahhaa, die spinneweb, eng ding zeg. Gelukkig werd je gered joh.

Je moest het zelf toch nog ff van dicht bekijken geloof ik of ze echt wel alles weg hadden gedaan hé van je kopje, slim van je want je weet maar nooit hé. Laughing Laughing
Bericht Donderdag 25 Februari 2010 9:35 am
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Hai Kikki wat kan jij leuk vertellen zeg. Je boft echt hoor met zulke lieve baasjes. Dus maak het niet te bont met je geschreeuw het werkt toch niet, ja alleen dat je in het toilet beland en dat is toch niet je van het hé. Tenminste dat vind ik, Calimero, ik kreeg een doek over mijn kooi als ik zo schreeuwde of..... en dat is helemal niet leuk een straal water met de bloemenspuit brrrr. Nu schreeuw ik alleen maar als ik met mijn speelgoed aan het "knokken"ben en dat mag van mijn baasjes best even, niet te lang hoor want dan roepen ze Calimero niet schreeuwen.
Veel plezier bij je nieuwe baasjes en je baasjes veel lees en schrijfplezier op deze super leuke site.
Bericht Vrijdag 26 Februari 2010 11:33 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat super dat Kiki het birdybread eet Yeah! Veertje
en een super leuke schrijfstijl heb je. Geweldig Veertje
Bericht Zaterdag 27 Februari 2010 5:07 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die Kiki, die zoekt gewoon haar eigen speelplek op Veertje Leuk hoor Very Happy
Bericht Vrijdag 12 Maart 2010 7:49 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Heerlijk te lezen dat het al veel beter gaat en wat een leuk speelhoekje heb je daar gekregen zeg. Veertje Veertje

Dat filmpje plaatsen is net hetzelfde als je foto's, alleen staat dat knopje voor de filmpjes te uploaden langs dat van de foto's. Filmpjes mogen in het dagboek maar een bepaalde grootte hebben, indien het te groot zou zijn kan je het wel in je foto-album doen, daar lukt het dan wel. Wink
Bericht Zaterdag 13 Maart 2010 6:36 pm
Bella
Net uit het ei

Reageer met quote  

Leuk jullie reactie's te lezen Very Happy Wij zijn ook erg blij dat Kiki zo snel leert, ze is echt een grote schat van een gaai Hartje Het filmpje heb ik ook in het fotoalbum proberen te zetten maar hij blijft aangeven dat deze te groot is. Hoeveel MB mag het filmpje zijn?
Bericht Dinsdag 16 Maart 2010 7:26 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Dat filmpje is heel leuk Klappen

(Hallo, buurvrouw Laughing)
Bericht Zaterdag 3 April 2010 9:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Assie
Vlieger

Reageer met quote  

geweldig hihi Veertje
Bericht Zondag 4 April 2010 8:15 am
Bella
Net uit het ei

Reageer met quote  

Dank jullie voor de reactie's en wat leuk een buurvrouw tegen te komen hier. Wij zitten in Dukenburg.
Bericht Maandag 5 April 2010 12:09 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat heb ik genoten van het filmpje en de foto's zeg, echt waar. Zo lekker samen spelen, mooi is dat. Het gaat duidelijk goed met het snappen van het spelletje en ik geloof graag dat het een beetje de ondeugd in het gaaitje is die kwam kijken op het laatste. Laughing Laughing Laughing

Wat kan jij trouwens goed verstoppertje spelen, hahaha, je bent er vast heel goed in. Veertje
Bericht Dinsdag 6 April 2010 2:17 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schatje en wat is ie slim.
Op die manier kun je ze zoveel leren Veertje
Bericht Zondag 11 April 2010 2:48 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:53 pm
  Berichten van afgelopen: