Dagboek van gebruiker: Bert en Astrid

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Bert en Astrid te bekijken (18 pagina's)
Start datum: Maandag 20 Maart 2006 4:23 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 1 Augustus 2009 9:40 pm
Dagboek en dit topic zijn 11830 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk weer wat van jullie te horen en super dat het met de gaaitjes zo goed klikt Veertje Wat leuk joh een workshop van Bonnie Talsma - schrijf je een klein verslagje in je dagboek van haar workshop ???/

En nog plannen voor vBb-tje. Klinkt allemaal helemaal super daar bij jullie Very Happy
Bericht Zondag 26 Juli 2009 9:14 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jullie hebben 2 kletsmajoren, haahhaha, leuke filmpjes en super om ze bezig te horen. Het is geweldig om ze tegen elkaar bezig te horen. Veertje
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 12:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

heerlijk..
zo leuk die grijsjes die praten Veertje
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 2:37 pm
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Leuk om te lezen, wat een druk bestaan. Smile De grijsjes kletsen een eind weg, het lijkt me geweldig! Ik hoop dat het met het bonte boertje goed gaat klikken Veertje
Bericht Zaterdag 1 Augustus 2009 8:03 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zoooooo, wat is dat knap van je om met beide tegelijk te trainen hoor. Ze doen het echt supergoed, dat rondje draaien is zoooooo lief en schattig hahaa, die 1 kontjes gelijk zien draaien, mooi hoor Hartje

Gaat goed met beide trainen, ze laten mekaar aan de beurt en als de andere bezig is dan zie je de ene mooi wachten.
Je hebt schattten van gaaitjes hoor, dat is wel duidelijk. Ja Veertje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 9:45 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat zijn ze verdraagzaam naar elkaar toe zeg Veertje Zo leuk om ze samen bezig te zien. Synchroom een rondje Veertje
Super hoor.

Het zijn ook lekkere kletsmajoors Veertje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 10:50 am
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Zoooooo, wat is dat knap van je om met beide tegelijk te trainen hoor. Ze doen het echt supergoed, dat rondje draaien is zoooooo lief en schattig hahaa, die 1 kontjes gelijk zien draaien, mooi hoor Hartje

Gaat goed met beide trainen, ze laten mekaar aan de beurt en als de andere bezig is dan zie je de ene mooi wachten.
Je hebt schattten van gaaitjes hoor, dat is wel duidelijk. Ja Veertje

Met één tegelijk trainen lukt bijna niet. Dan moet ik de ander echt in de kooi zetten. Als ik met ééntje begin te trainen, komt de ander er al weer aangetrippeld en aan m'n broekspijp omhoog geklommen Very Happy
Zelf vind ik het ook het leukst als ze tegelijkertijd iets doen. Het rondje draaien ziet er echt heel schattig uit als ze het allei tegelijk doen. Maar ook als ze tegelijkertijd hun pootje optillen als ze zwaaien is dat super aandoenlijk Hartje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 8:08 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Bert en Astrid
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wat zijn ze verdraagzaam naar elkaar toe zeg Veertje Zo leuk om ze samen bezig te zien. Synchroom een rondje Veertje
Super hoor.

Het zijn ook lekkere kletsmajoors Veertje

Ze kunnen inderdaad heel goed met elkaar. Ze maken ook nooit echt ruzie. Als ze tegelijkertijd met hetzelfde willen spelen, en dat gebeurt nog we 's, pakken ze het van elkaar af zonder ruzie te maken. Heel lief Hartje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 8:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is echt niet veel mensen gegeven om 2 gaaitjes te hebben die het zo met elkaar kunnen vinden, laat staan zo met elkaar samen te trainen. Hihihi, ik zie het al voor me dat er eentje langs je broekspijp omhoog klimt, hahaha. Je zou niet anders willen natuurlijk dat ze samen dingen doen en net beter zo ook, niets mis mee en het lijkt me inderdaad heel erg mooi ze samen die dingen te zien doen. Hartje
Bericht Zondag 2 Augustus 2009 8:47 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:54 pm
  Berichten van afgelopen: