Dagboek van gebruiker: bindi

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Het dagboek van: bindi is verwijderd
Start datum: Vrijdag 1 Mei 2009 9:41 am
Laatste bewerking: Zondag 3 Mei 2009 4:30 pm
Dagboek en dit topic zijn 282 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
bindi
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 3 Mei 2009 4:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoihoi,

Dit soort vragen of dingen wat je meemaakt kan je misschien ook een topic over starten zodat mensen je raad kunnen geven over wat je het beste kan doen.

Door je lieverd zo vast te nemen denk ik eerlijk gezegd niet dat het DE juiste handeling is maar hé, niets verloren hoor. Misschien kan je met een opstapstok proberen te werken maar je gaaitje zo vastnemen kan bedreigend overkomen voor je lieverd en ook als is je gaaitje je hand nog niet gewend, een opstapkoord zorgt ervoor dat hij nog eens mag bijten in de koord, jij voelt het niet, jij trekt je niet terug en het geeft zo ook niet de indruk naar je gaaitje dat je schrik zou hebben. Zelf panikeren wil ook zeggen dat je gaaitje dit ziet en op dat gedrag gaat inspelen. Probeer in elke situatie rustig te blijven. Ze krijsen luid ja en het gaat door merg en been, dat is een feit en net dat maakt dat we ons zouden opjagen en gaan panikeren maar dat moet je niet doen. Laat je gaaitje rustig ff onderzoeken, neem een opstapkoord en laat je lieverd via de koord opstappen maar ik zou hem niet zo tegen me aandrukken, dat is nogal bedreigend voor een gaaitje. Maar, denk eraan, er is niets verloren, alles moet met veel geduld en oefenen komen, dit komt ook wel maar zal tijd vragen.
Bericht Vrijdag 1 Mei 2009 4:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
bindi
Kuikentje

Reageer met quote  

Hallo,

Op dit moment gedraagt hij zich weer volkomen normaal. Dus zo'n drama was het waarschijnlijk ook weer niet. Morgen beginnen we met een opstap-stok. Kijken of dat wil werken...

Ik blijf altijd rustig, ben wel wat gewend. Terug trekken doe ik nooit, dat is met mijn slangen ook niet aan te bevelen, want hun tanden staan naar achteren gericht.krijsen viel wel mee, was vooral grommen en bijten: wel een paar mooie blauwe plekken van overgehouden.

Dat het veel tijd gaat kosten hem wat te leren wil ik best geloven. Maar hij heeft in 4 dagen al meer geluidjes leren maken dan in de afgelopen 6 jaar! Hij kopiert het fluiten van de kanarie en brabbelt binnens-monds al hallo en Mika. Hij is erg nieuwsgierig naar alles en iedereen, dus dat gaat vast goed komen!

Groetjes,
Bindi.
Bericht Vrijdag 1 Mei 2009 7:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Slangen Shocked Laughing Laughing , geef mij maar een grijsje dan, ben een beetje bang van slangen al vind ik het wel prachtige dieren hoor, dat wel.

Het klinkt toch al alsof Mika genoeg interesse heeft in nieuwe dingen en nieuwsgierig genoeg is in elk geval.
Dat is al een goede stap in elk geval.
Bericht Vrijdag 1 Mei 2009 8:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 6:55 pm
  Berichten van afgelopen: