Dagboek van gebruiker: carine

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van carine te bekijken (22 pagina's)
Start datum: Donderdag 19 Januari 2006 8:58 am
Laatste bewerking: Dinsdag 30 Mei 2006 12:41 pm
Dagboek en dit topic zijn 8015 keer bekeken
Waardering     (3 met één waardering)

Auteur Onderwerp
carine
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 30 Mei 2006 12:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

tam worden is echt niet eng hoor. Laat je mamie maar veel bij je zijn, je trosgierst geven of andere lekkere dingen die jij dan uit haar hand moet eten . Dan kan ze het telkens hoger houden zodat je op een gegeven moment op haar hand moet stappen. Is heel leuk hoor, gaat je zeker bevallen.Probeer maar eens
Bericht Maandag 23 Januari 2006 5:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Boke, mss moet jij je vleugels wel eens heel goed uit kunnen slaan, lekker door de kamer kunnen vliegen en als je dan helemaal moe bent, ben je ook weer blij in je nieuwe huisje terug te kunnen. Kom eens kijken naar de lekkere dingetjes die ze je buiten de kooi aan bieden, is zooooo lekker en ook heel leuk. Doe het rustig aan, kijk de kat(of vogel) uit de boom en kom dan maar eens kijken. Ga je vast leuk vinden
Bericht Donderdag 26 Januari 2006 10:52 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

ik ben blij dat het weer goed met je gaat. volgende keer niet teveel brood eten he?
Bericht Dinsdag 31 Januari 2006 11:28 am
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Carine, niet de moed opgeven hoor. Heb je de diverse tips op het forum al bekeken? Vooral de tips over de vijf stapjes?
Zoals je BB-tje nooit rechtstreeks benaderen omdat hij je dan als een roofdier ziet? Benader hem zijdelings zonder echt naar hem te kijken. Hou iets leuks in je handen en kijk naar dat speeltje en niet rechtstreeks naar hem. Praat tegen het speeltje en een beetje zijdelings tegen je BB-tje. Op een lieve rustige toon. Vertel hem dan ook hoe mooi hij is en hoe lief zijn veertjes eruit zien, zijn pootjes enz. Hij zal echt leren je te vertrouwen maar je zal het rustig en met veel geduld op moeten bouwen.
Lees de vijf stapjes er eens op na, daar kun je heel veel van leren. Fluffy Sue heeft ook net weer een post geplaatst over een verslag van Hooimeijer. Je kunt daar ook veel van leren en verder van de topics over de vijf stapjes.
Succes hoor en rustig aan, het komt echt wel goed. Als jij gestresst en ongeduldig wordt zal je BB-tje dit meteen merken.
Ik weet dat het best moeilijk voor je is maar probeer hem zo rustig en nonchelant mogelijk te benaderen. Dus niet ineens rechtstreeks naar hem toe en hem recht aankijken maar zijdelings en net doen of je je aandacht niet bij hem hebt maar bij andere leuke interessante dingen en daar gewoon over vertellen.
Bericht Woensdag 1 Februari 2006 4:37 pm
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

heeyy heb je ook foto's je heb wel veel pagina's maar ik was wel benieuwt naar foto's Laughing
Bericht Dinsdag 14 Februari 2006 1:15 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Gaat goed hoor! ben ook heel benieuwd of je foto's hebt. Maar ik vind het heel fijn dat je BB-tje nu uit zijn kooi komt. Hoop dat je gauw ook eens foto's plaatst Very Happy
Bericht Dinsdag 14 Februari 2006 6:49 pm
Patricia
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hahha carine, je BB-tje stikjaloers? tja...dat kan gebeuren he, lekker veel aandacht blijven geven en hem overal bij betrekken en vooral veel vertellen dan komt het vast weer goed. In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe hondje.
Bericht Woensdag 15 Maart 2006 4:39 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Wat leuk dat je een King Charles erbij hebt!!!!
Oh lief hoor. Ben benieuwd naar de foto's!!
Hahaha je gaaitje jaloers?? Denkt natuurlijk
dat haar plaatsje ingepikt wordt Wink
Komt wel goed hoor Very Happy
Bericht Woensdag 15 Maart 2006 7:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
alexandraatje
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

hahaha jij bent me er eentje. jaloers op zo'n harig ding met een staart? hoef je helemaal niet te zijn hoor en als je nu even wacht, kun je zioen dat het ook heel leuk is om samen te spelen. je kunt dan ook proberen de brokjes van hem te pikken uit zijn bak of hem een brokje voeren. probeer maar gezellige vriendjes samen te worden, dan hebben jullie heel veel lol samen, en gaat het echt niet, blijd dan lekker uit de buurt. hoog en droog hoor. kop op
Bericht Donderdag 16 Maart 2006 3:24 pm
kadoes
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

haahahah bij ons is het anders om.
hier zijn de honden jaloers op de vogels.
Bericht Dinsdag 2 Mei 2006 3:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 30 Augustus 2008 4:06 am
  Berichten van afgelopen: