Dagboek van gebruiker: carlito

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van carlito te bekijken (1 pagina)
Start datum: Woensdag 10 Juni 2009 5:10 pm
Laatste bewerking: Woensdag 10 Juni 2009 5:55 pm
Dagboek en dit topic zijn 383 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
carlito
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 10 Juni 2009 5:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

ben benieuwd naar de volgende foto's

enne carlito..denk erom geen alcohol.. is niet goed..ga je op je rug van liggen.. Nanaaa!
Bericht Woensdag 10 Juni 2009 6:18 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O, wat is carlito prachtig zeg. Heb wel een zwakje voor de rosétjes. Zeker sinds ik er een goed contact mee heb gehad een korte tijd geleden, die wou ik zo meedoen naar huis maar ventje wou niet direct, al vond hij hem wel mooi en leuk.
Bericht Donderdag 11 Juni 2009 2:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
O, wat is carlito prachtig zeg. Heb wel een zwakje voor de rosétjes. Zeker sinds ik er een goed contact mee heb gehad een korte tijd geleden, die wou ik zo meedoen naar huis maar ventje wou niet direct, al vond hij hem wel mooi en leuk.

je het is wat met onze ventjes.. ik hoef er echt niet meer over te beginnen hoor.. Stom! Stom! zelfs niet kijken bijna Confused
Bericht Donderdag 11 Juni 2009 3:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik mag niet klagen hoor, maar ik sta er vooral alleen voor (hij werkt vaak 18 uren per dag buitenshuis) dus dan heb ik het huishouden, de honden, de kippen, de gaaien en ga ook nog werken. Ik weet dat hier de limiet ligt voor mij ook maar ja, het gevoel is moeilijk te stoppen hé.
Bericht Donderdag 11 Juni 2009 8:58 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is ie prachtig zeg Hartje
Bericht Vrijdag 12 Juni 2009 9:47 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ik mag niet klagen hoor, maar ik sta er vooral alleen voor (hij werkt vaak 18 uren per dag buitenshuis) dus dan heb ik het huishouden, de honden, de kippen, de gaaien en ga ook nog werken. Ik weet dat hier de limiet ligt voor mij ook maar ja, het gevoel is moeilijk te stoppen hé.

ja dat gevoel dat is het..
ehm... besmet he Yeah!
Bericht Vrijdag 12 Juni 2009 12:59 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

HoiHoi Carlito,

Hoe gaat het ondertussen met je? Ben je nog op zoek om kattenkwaad uit te halen? Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 3:11 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:02 pm
  Berichten van afgelopen: