De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: chico2007

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van chico2007 te bekijken (2 pagina's)
Start datum: Woensdag 17 Oktober 2007 9:48 pm
Laatste bewerking: Maandag 31 December 2007 11:55 am
Dagboek en dit topic zijn 512 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
chico2007
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 31 December 2007 11:55 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Achhhh wat een lieve foto's! Very Happy Wat een dotjes zijn het.

Ik zou een vogeltje niet zo intensief bij een kat laten.. Embarassed Katten dragen vaak bacteriën bij zich waar vogels erg ziek van kunnen worden!
Bericht Zondag 30 December 2007 9:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
chico2007
Net uit het ei

Reageer met quote  

nee ik heb gelukkig geen kat,deze kat was bij de fokker van ons BB heb zelf wel een oud duitse herder
Laughing
Bericht Zondag 30 December 2007 9:16 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohh gelukkig! Very Happy Het ziet er overigens wel lief uit. Als ze niet vaak bacteriën bij zich dragen zou het SUPERschattig zijn. (En alleen dat)
Een oud duitse herder? Hoe heet hij of zij?
Bericht Zondag 30 December 2007 9:50 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
chico2007
Net uit het ei

Reageer met quote  

ben zelf niet zo,n katten mens moet ik eerlijk zeggen.onze hond heet Tim en ik zal wat foto,s in mijn dagboek zetten Laughing ook van onze nieuweling natuurlijk!!is echt een schatje,alleen Chico vind haar maar niks een indringer zal ie denken
Bericht Zondag 30 December 2007 9:55 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Dat zal wel veranderen hoor. Very Happy Don't worry. Ze hebben nog tientallen jaren. Laughing

Ben erg benieuwd naar Tim. Very Happy
Bericht Zondag 30 December 2007 11:20 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Het ziet er inderdaad wel erg schattig uit bij die katjes Smile
Bericht Maandag 31 December 2007 9:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Jeetje, wat een mooie hond is Tim zeg! Esjo had geloof ik ook een oudduitse herder?
Bericht Maandag 31 December 2007 9:31 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Dat is inderdaad echt een supermooie hond, mooi fors! Heeft ook heel ander haar dan een gewone duitse herder, of niet?
Bericht Woensdag 2 Januari 2008 5:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
chico2007
Net uit het ei

Reageer met quote  

hoi Linde

zag dat je een reactie had gegeven op de foto dat Chico onder die katjes zat,ja dat is zeker mooi ,maar ik heb zelf geen poezen(ben niet zo,n katte mens) Sad ben meer een honden mens Laughing en ik had gehoord dat katten ook wel vanallerlei ziektes met zich mee kunnen dragen dus dat komt ook nog beter uit Wink Ja Tim is een forse reu,zoeen krijg ik waarschijnlijk nooit meeeeeeeeeer!!lekker rustig in huis de schat,het verschil tussen een Duitse herder en een Oud duitse herder is inderdaad de haren deze zijn langer en een oud duitse heeft een rechte rug wat bij de duitse scheef afloopt(meer een afgezakte bibs(noem ik het altyd Razz dank je wel voor je berichtjes jij hebt trouwens ook al een leuk dagboek heb er even in gesnuffeld Wink groetjes Jolanda en de beestenboel
Bericht Woensdag 2 Januari 2008 9:34 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ik hou ook meer van honden Smile en ik vind het ook minder mooi aan duitse herders dat ze een 'afgezakte bips' Smile hebben. Ik vind terveurense herders ook zo mooi, die hebben we vroeger thuis gehad. Die hebben ook echt een geweldig karakter, heel gevoelig. Maar jullie Tim is ook echt mooi Smile Hoe oud is ie?

Dank je dat je m'n dagboek leuk vindt Smile

Groetjes!
Bericht Woensdag 9 Januari 2008 10:10 pm
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Echt een mooie herder zeg. Super.

@Sue, ik had een duitse herder langhaar Wink
Zo eentje met idd. een afgezakte bips. Dat is echt de Oost-Duitse fok hoewel ze daar gelukkig wel iets van terug komen en ze weer iets hoger worden op de achterhand Wink
Bericht Woensdag 9 Januari 2008 10:20 pm
chico2007
Net uit het ei

Reageer met quote  

Dank je wel voor jullie berichtjes Very Happy

Een Tervereneuze is ook heel mooi maar zijn veel zenuwachtiger als een Oud duitse onze Tim is al weer 11,5 dus een seniortje Wink
Ze hebbe me van de week nog gevraagd om hem terdekking te stellen,is altyd dekreu geweest tot Z,n 5de jaar,maar als ie het nog wil en kan Embarassed mag ie van mij, krijge we er misschien een klein Timmetje bij en gezien zijn leeftyd een moei nakomertje Smile weet ik teminste dat ie een heel fijn karakter heeft als ie op papa lijkt Wink
Bericht Woensdag 9 Januari 2008 11:03 pm
Linde
Vlieger

Reageer met quote  

Ja zenuwachtig was ie wel!

Zozo, das inderdaad al een ouwetje! Wel leuk als jullie d'r een kleine dreumes bij zouden krijgen toch? Moet je weer helemaal van voren af aan beginnen.. zal wel wat anders zijn dan eentje van 11,5!
Bericht Woensdag 9 Januari 2008 11:43 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Echt een mooie herder zeg. Super.

@Sue, ik had een duitse herder langhaar Wink
Zo eentje met idd. een afgezakte bips. Dat is echt de Oost-Duitse fok hoewel ze daar gelukkig wel iets van terug komen en ze weer iets hoger worden op de achterhand Wink

Oh oeps.. Sorry.. Dan heb ik me vergist. Ik dacht echt.. Embarassed
Bericht Vrijdag 11 Januari 2008 11:14 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 4 December 2008 10:14 pm
  Berichten van afgelopen: