Dagboek van gebruiker: Christa

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Christa te bekijken (1 pagina)
Start datum: Dinsdag 15 Juli 2008 6:02 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 15 Juli 2008 7:30 pm
Dagboek en dit topic zijn 833 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik heb ff deze prachtige foto's omgezet in linkjes, hoop dat je dat oké vindt? Anders gaat het forum te traag worden, vandaar dat ik ze heb omgezet. Wink
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 5:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ik heb ff deze prachtige foto's omgezet in linkjes, hoop dat je dat oké vindt? Anders gaat het forum te traag worden, vandaar dat ik ze heb omgezet. Wink

Hoe doe ik dat?
Dan kan ik dat volgende keer zelf doen.
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 5:56 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nu gebruik je IMG (afbeelding) bij het plaatsen, als je ziet dat je de link met URL hebt is het normaal oké maar mocht het niet lukken dan kan je ze altijd in een foto-album zetten (daar moet je je foto's niet verkleinen) of ik zet ze wel om in linkjes maar een foto-album is ook superhandig.

Mocht het volgende keer niet lukken, dan gil je maar. Wink
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 11:11 pm
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

Oke Thnx
Bericht Zondag 19 Juli 2009 5:54 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wink , als er iets is mag je het altijd vragen, geen enkel probleem
Bericht Zondag 19 Juli 2009 5:56 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk om weer wat van jullie te lezen Christa Veertje
Ze zien er allebei prachtig uit zeg Hartje - wat zal dat schrikken zijn geweest toen Sira weggeglipt was zeg. Gelukkig weer heelhuids terug en met de veiligheidsmaatregelen die jullie hebben genomen zal het haar niet snel meer lukken om te ontsanppen Wink
Bericht Zondag 19 Juli 2009 8:55 pm
Christa
Net uit het ei

Reageer met quote  

JA echt, dit heeft me een paar jaar van m'n leven gekost.
Het is namelijk zo dat we haar een kwartier naardat ze weggevlogen was al weer hadden gevonden.
Ze zat in een grote iep in de straat achter ons.
Brandweer erbij, maar die waren zo eigenwijs dat ik niet mee mocht het bakje in, anders hadden we haar s'middags al gehad.
Nu schrok ze van de brandweerman en smeerde hem weer zoals ik van te voren tegen de brandweer had gezegt.
Ik vloek nooit, das tegen mijn principe want ik ben christen, maar nu kwam het ff uit m'n tenen zetten.
Maar goed ze is terug en we doen alles om dit nooit meer mee te hoeven maken.
Bericht Maandag 20 Juli 2009 8:14 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja zeg, op zo'n moment zou je toch wel eens ff van je oren maken denk ik toch wel. Waarschijnlijk mogen ze niet zomaar iemand in het bakje meelaten tenzij ze iemand uit een gebouw of zo halen en het dus echt niet anders kan. Helaas word een dier niet echt als de grootste noodzaak of een noodgeval gezien op dat moment, spijtig is dat maar het is gelukkig goed afgelopen.
Bericht Maandag 20 Juli 2009 10:50 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:08 pm
  Berichten van afgelopen: