|
|
|
| Klik hier om het dagboek van CindyJ te bekijken (6 pagina's) |
| Start datum: Woensdag 22 Juli 2009 1:59 am |
| Laatste bewerking: Zondag 20 September 2009 10:43 am |
| Dagboek en dit topic zijn 1615 keer bekeken |
|
|
Sarah
Moderator

Hé, wat leuk dat de kroost een goed huisje gevonden heeft en dat er ook 2 gaan blijven, super is dat. Ben benieuwd naar de namen eens die gekozen zijn
Ja, een nieuwe plek is altijd wat wennen hé maar een verbetering is altijd snel gewend hoor, zal je wel zien.  |
Dinsdag 4 Augustus 2009 5:48 pm |
|
|
|
|
CindyJ
Net uit het ei
De 2 die hier blijven zijn door een vriend uit Amerika Thunder en Lightning genoemd, Lightning is de blauwe aga en een van de groende wordt dus Thunder.
De andere 3 hebben nog geen naam, daar wordt nog druk over vergaderd haha |
Zaterdag 8 Augustus 2009 7:46 am |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Erg leuk om te zien hoe het is gegaan. Veel plezier met de dondersteentjes die je houdt, fijn dat er voor de anderen goede huizen zijn gevonden  |
Zaterdag 8 Augustus 2009 9:07 am |
|
|
|
|
CindyJ
Net uit het ei
Thanx, dat gaat zeker lukken.
Gelukkig zijn er idd goede nieuwe huisjes gevonden, ze gaan wel met verkoopcontract weg, wat inhoudt dat als ze ooit om wat voor reden dan ook weg moet, ze terug komen bij mij, ik wil niet dat het van die doorgeefvogelstjes worden net als hun ouders, die kwamen met hun 1 jaar bij de 5de eigenaar aan (mij) en dat wil ik koste wat het kost voorkomen voor zover ik kan. |
Zondag 9 Augustus 2009 9:46 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ow schatjes toch. Het is nu hun tijd om hun wereld te ontdekken, niet verdrietig zijn hoor. Jullie zijn een goede mams en paps en hebben ze goed opgebracht dus dat komt goed met ze en nu is het terug tijd om wat rust in jullie kooitje te brengen. Jullie jonkies gaan nu een eigen leven opbouwen, mooi toch?  |
Maandag 17 Augustus 2009 8:04 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hey, wat leuk weer wat van jullie te lezen. Gaat goed ondertussen bij jullie lees ik? Hihihi, nog wat wennen voor mams en paps dat de kleintjes niet helemaal het huis uitzijn maar ze zijn in elk geval de kooi uit dus een beetje rust hebben ze toch teruggevonden. Zal vast wel wennen geweest zijn ff voor de kleintjes maar het went snel genoeg dus heeft iedereen nu terug zijn gewone gangetje gevonden  |
Maandag 21 September 2009 2:12 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:09 pm
|
|
|
|
|