De advertentie van de Huisdiersuper

Dagboek van gebruiker: Danny

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Danny te bekijken (76 pagina's)
Start datum: Woensdag 19 April 2006 2:07 pm
Laatste bewerking: Zondag 19 Augustus 2007 10:47 pm
Dagboek en dit topic zijn 39847 keer bekeken
Waardering     (4.67 uit 12 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ik weet niet of ik de zoetzure saus wel zou doen.. Embarassed Hapje bami oké, hapje 'witte' kip ook oké maar zoetzure saus? Embarassed
Bericht Woensdag 19 September 2007 2:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Ik weet niet of ik de zoetzure saus wel zou doen.. Embarassed Hapje bami oké, hapje 'witte' kip ook oké maar zoetzure saus? Embarassed

Embarassed Embarassed Embarassed Het was zo gezellig...... ik was jarig en Raja was zo braaf dat hij zo aardig was tegen m'n vrienden en ze zelf op kwam zoeken. Maar natuurlijk geen excuus. Embarassed Embarassed
Bericht Woensdag 19 September 2007 7:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

wel ja als hij er niets aan heeft overgehouden kan het wel een keer omdat het perongeluk gebeurde nu weet je wel zeker dat je het niet meer moet doen.
Bericht Woensdag 19 September 2007 8:06 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Nou, inderdaad Stephen.

Maar voor de rest mag hij 's avonds met de pot mee eten. Ik maak dan alles klaar zonder zout en peper (Hij is gek op aardappel). Dan haal ik zijn deel er af en bestrooi mijn deel met zout en peper.
Maar hoe zit het met de boter waarin het vlees gebakken wordt..... Rolling Eyes Ik gebruik meestal grasboter ongezouten. Maar vandaag Croma.
En potgroente? Dat is voor mensen net zo gezond als ingevroren of verse. Maar geldt dat ook voor vogels? (Hij krijgt sowieso z'n verse groente en fruit, daar niet van, ik ben gewoon gek op potgroente.)
Bericht Woensdag 19 September 2007 8:41 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by stephen
ps. weet je nu al waar ze beef jerky kunt kopen Laughing ?)

Dat heeft iemand mij eens laten proeven. Erg lekker. Kan je alleen laten importeren, toch??
Bericht Woensdag 19 September 2007 8:43 pm
stephen
Vlieger

Reageer met quote  

nee, iik heb de site gevonden van een belg en die verzend dit gratis naar belgië en nederland.
hier is de site
www.beefjerky.be
en toevallig is de mijne ook zot op aardappel en ook op chipolata alleen zonder zout op he
Bericht Woensdag 19 September 2007 9:06 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esc_f_ny
Embarassed Het was zo gezellig...... ik was jarig en Raja was zo braaf dat hij zo aardig was tegen m'n vrienden en ze zelf op kwam zoeken. Maar natuurlijk geen excuus. Embarassed Embarassed

Ohhh je was jarig? Gefeliciteerd zeg! Very Happy
Natuurlijk is dat wel een smoes. Een keertje is echt niet zo slecht, tenzij je Raja helemaal vol hebt gestouwd. Denk je dat niemand hier wel eens zondigt? (Ik wel hoor.. Soms krijgen ze ook een frietje, MET zout! Laughing En een heeeeel klein likje ijs. Geen choco ijs natuurlijk)
Bericht Donderdag 20 September 2007 9:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Nou, inderdaad Stephen.

Maar voor de rest mag hij 's avonds met de pot mee eten. Ik maak dan alles klaar zonder zout en peper (Hij is gek op aardappel). Dan haal ik zijn deel er af en bestrooi mijn deel met zout en peper.
Maar hoe zit het met de boter waarin het vlees gebakken wordt..... Rolling Eyes Ik gebruik meestal grasboter ongezouten. Maar vandaag Croma.
En potgroente? Dat is voor mensen net zo gezond als ingevroren of verse. Maar geldt dat ook voor vogels? (Hij krijgt sowieso z'n verse groente en fruit, daar niet van, ik ben gewoon gek op potgroente.)

Oef, dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is het niet heel erg goed. Maar hele kleine beetjes moet gewoon kunnen hoor.
Potgroente is volgens mij prima!
Bericht Donderdag 20 September 2007 9:49 am
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by stephen

en toevallig is de mijne ook zot op aardappel en ook op chipolata alleen zonder zout op he

Van die pudding ofzo? of taart?
Bericht Donderdag 20 September 2007 7:48 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:

Ohhh je was jarig? Gefeliciteerd zeg! Very Happy
Natuurlijk is dat wel een smoes. Een keertje is echt niet zo slecht, tenzij je Raja helemaal vol hebt gestouwd. Denk je dat niemand hier wel eens zondigt? (Ik wel hoor.. Soms krijgen ze ook een frietje, MET zout! Laughing En een heeeeel klein likje ijs. Geen choco ijs natuurlijk)

Ja, dank je Sue. Pfeww, gelukkig, m'n reputatie is nog niet helemaal geschaad. Wink
En trouwens, volstouwen kan in principe niet bij Raja, want die eet echt niet zo veel. Ook al vindt hij het lekker, als ie er genoeg van heeft, kapt ie ook echt.

En hoezo geen choco ijs Sue? Is aarbeienijs of roomijs dan beter? Wink
Bericht Donderdag 20 September 2007 7:50 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:

Oef, dat weet ik eigenlijk niet. Volgens mij is het niet heel erg goed. Maar hele kleine beetjes moet gewoon kunnen hoor.
Potgroente is volgens mij prima!

Weet je, ik denk dat we de beestjes af en toe best een beetje onderschatten. Ze kunnen waarschijnlijk meer hebben dan wij denken. Maar inderdaad, alles met zeer grote mate. Smile
Bericht Donderdag 20 September 2007 7:51 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Ja, dank je Sue. Pfeww, gelukkig, m'n reputatie is nog niet helemaal geschaad. Wink
En trouwens, volstouwen kan in principe niet bij Raja, want die eet echt niet zo veel. Ook al vindt hij het lekker, als ie er genoeg van heeft, kapt ie ook echt.

En hoezo geen choco ijs Sue? Is aarbeienijs of roomijs dan beter? Wink

Neee natuurlijk niet. Zeker niet na gisteren. (Toen ik Iago vol heb gestopt met rijst.. Embarassed )

Chocolade is niet goed voor gaaien.. Wink Roomijs ofzo is ook niet goed maar een keertje.. Ach.. (Ik heb ergens nog een foto van Iago met ijsje..)
Ijs is niet zo goed (roomijs) omdat er melk in zit en ze dat niet goed verteren.
Bericht Vrijdag 21 September 2007 9:23 am
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Foei foei Sue! Wink

Aha, dus yoghurt enzo mag dan ook niet. En boter is toch ook een melkprodukt? (Omdat ik mijn vlees in boter bak, kan ik zijn vlees beter in olie bakken.)

Ik ga die foto eens even opzoeken van Iago. Smile
Bericht Vrijdag 21 September 2007 4:35 pm
esc_f_ny
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Trouwens, chocola is volgens mij voor geeneen dier goed. Honden gaan eraan dood en voor paarden is het een soort drug (natuurlijk wel met grote hoeveelheden). Hoe komt dat toch, voor mensen schijnt het zo goed te zijn, psychisch....
Bericht Vrijdag 21 September 2007 4:37 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Trouwens, chocola is volgens mij voor geeneen dier goed. Honden gaan eraan dood en voor paarden is het een soort drug (natuurlijk wel met grote hoeveelheden). Hoe komt dat toch, voor mensen schijnt het zo goed te zijn, psychisch....

Tja, raar dat het voor ons wel goed schijnt te zijn he? Rolling Eyes
Bericht Maandag 24 September 2007 9:32 pm

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 December 2008 2:36 am
  Berichten van afgelopen: