In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Dat is geweldig dat ze zo vlug een rondje vliegen, heb je mooie foto's om ons te laten zien van de twee bengeltjes?
groetjes
Zaterdag 29 November 2008 2:34 am
Sue Moderator
Hey wat leuk dat ze voor het eerst buiten de kooi waren en dat ze er uiteindelijk met z'n tweetjes van hebben genoten.
Heb je ook foto's van Coco & Goofy?
Was inderdaad echt leuk om ze te zien vliegen.
Waren er inderdaad erg aan toe. Wel wat onwennig maar begonnen met kleine rondjes. Ze zijn wel een tijdje niet buiten de kooi geweest.
Komen bij iemand vandaan die ze met veel spijt weg moest doen omdat ze ziek van de veren werd. Hebben de laatste paar weken wel eten, drinken, schone bak gehad maar weinig aandacht.
Hebben jullie misschien tip voor ons?
Het mannetje is erg bang en gaat uit de weg als je in de kooi komt voor iets. Is nu al wel wat minder dan toen we ze woensdag haalden maar toch.
Het vrouwtje is ook bang maar beschermd de kooi erg en bijt hierdoor.
Ze moeten natuurlijk wennen aan ons etc. maar vinden het bijten niet zo leuk. Ze valt ons af en toe echt aan en houd ons scherp in de gaten.
We hopen natuurlijk dat dit door veel aandacht etc. minder wordt want ze zijn wel tam geweest.
Hoi, fijn te lezen dat het zo goed gaat maar ik las ook net dat het niet zo wil lukken met de foto's. Zijn ze niet te groot? Anders kan je misschien een foto-album maken, in een foto-album (kan je in de linkerkolom vinden) moet je je foto's niet verkleinen.
Donderdag 4 December 2008 8:40 pm
Sue Moderator
Ai, de kooi is altijd een heikel punt. In de kooi (en erom heen) gedragen ze zich vaak anders dan erbuiten en uit de buurt v/d kooi.
Je kan ze leren om eerst op hun stok te gaan zitten alvorens je ze schoon water en lekker eten geeft. Dat heb ik bij Iago gedaan en het werkte perfect!