Dagboek van gebruiker: dragonflyer

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van dragonflyer te bekijken (50 pagina's)
Start datum: Dinsdag 28 Oktober 2008 9:43 am
Laatste bewerking: Dinsdag 10 Augustus 2010 6:34 pm
Dagboek en dit topic zijn 23359 keer bekeken
Waardering     (5 uit 4 waarderingen)

Auteur Onderwerp
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

nee echt contact zoeken ze niet met elkaar..
wel als de een op mijn schouder zit en de ander niet.. en ze zien elkaar niet.. soms roepen ze dan wel.. en antwoord de ander:)
Bericht Vrijdag 15 Januari 2010 11:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Kan misschien nog komen. Hier kunnen ze toch ook niet bij mekaar maar sinds een paar dagen lukt het om heel eventjes samen te zitten (nog maar een minuutje of zo zo hoor) maar dat is al een hele overwinning hier Laughing
Bericht Zaterdag 16 Januari 2010 9:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

OOOOOOOOOO, van harte gefeliciteerd met Tinga, wat een knapperd zeg. Hartje
Bericht Dinsdag 10 Augustus 2010 8:38 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dank je wel Sarah, hij is nog niet op kleur of zo hoor..
maar ben al blij dat ie eet.. enne.. vanmorgen hoorde ie me.. en wilde net als de andere vogels erbij zijn.. grappig(of hij wilde gevoerd worden)
bleef gewoon zitten..
vrijdag wel even naar Verstappen de VA en gelijk wieken.. want ze kan vliegen en niet een klein beetje Sad dus.. toch maar geen risico want straks gaan we met vakantie en dan ben ik er zo kwijt.. dat liever niet..
ben er ontzettend blij mee dat wel...
met alle drie trouwens.. drie vogels en allemaal verschillend heerlijk..
Yeah!
Bericht Woensdag 11 Augustus 2010 12:22 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe jong is de zonparkiet nu?
Bericht Woensdag 11 Augustus 2010 1:10 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

eerlijk gezegd... ik niet weten erg he..
ik was zo verliefd dat ik ben vergeten het te vragen..
per 11 augustus konden ze weg.. ik heb dus iets eerder opgehaald..
vogels kijken is helemaal niet goed voor mij Embarassed
Bericht Woensdag 11 Augustus 2010 7:46 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Te jong wieken zou ik echt niet doen hoor. Dan beter een tuigje. Ik heb onze Jos met 6 maand laten wieken en nu gezien vond ik het veel te vroeg. Jos vliegt ondertussen al lange tijd weer maar hij moest het echt leren door hem te vroeg te wieken. Zeker voor hun borstspieren is te vroeg wieken niet goed.
Je kan beter de borstspieren laten ontwikkelen en dan wieken als je dat wil.
Bericht Woensdag 11 Augustus 2010 8:38 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst Feestje Ze zijn prachtig zonparkieten Hartje
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 9:57 am
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wow, een zonparkiet! Zon Dat is wel mooi hoor! Die zien er altijd zo schitterend uit vind ik! Echt mooi!! Dat er maar veel foto's mogen komen!! (hint,hint)
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 10:40 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

@sarah Verstappen zal het wel weten denk ik.. ze moet ook mee kunnen op vakantie en dan vrij kunnen anders zit ze dag en nacht in de camper en kan ze ook niet vliegen.. ik weet wat je bedoelt maar het gaat niet anders..vandaar.we gaan straks op vakantie nog ..dus..
ze vliegt trouwens elke dag een beetje in de voorkamer achter vliegt ze tegen het raam..(dat wil ik ook niet)

@ esjo.. ja ze ijn ontzettend mooi he.. maar kunnen ook lawaai maken vandaar dat ik haar overdag zoveel mogelijk maar met rust laat anders went ze aan te veel aandacht Smile en blijft ze schreeuwen..(praten tegen haar doe ik wel hoor tegen allemaal dus..)

@egwene.. foto's lukt nog niet echt..ze vliegt telkens weg.. Embarassed
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 9:18 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ok, heb niets gezegd.
Bericht Donderdag 12 Augustus 2010 9:30 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Sarah, volgens Verstappen was het niet een probleem, mede raadde die het aan omdat we met de camper weggaan, als ze weg is is ze namelijk echt weg omdat ze de weg niet terug weten.
vandaar.. ze moest wel al gevlogen hebben..dat heeft ze..
ik heb wel gezegd wat jij zei Smile
maar dat gold niet in mijn geval zeg maar.. omdat ze overal mee heen moeten..
in ieder geval dank je ik was vergeten om dat te vragen hoor....
Veertje
Bericht Vrijdag 13 Augustus 2010 11:22 am
Whatever
Fladderaar

Reageer met quote  

Wat een mooi vogeltje zeg Hartje

Ook een heel erg leuk verhaal Smile

XXX Betty
Bericht Dinsdag 17 Augustus 2010 9:39 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

@bettydank je wel..

ze /hij is ook lief en klein.. nou jah klein.. groter dan Molly en bijna net zo groot als Chicky dus zo klein is ze niet eens..
zit nu te eten.. dus het zelfstandig worden gaat goed..
ze valt niet af.. dus dat is ook prima..
van het weekend met de camper weggeweest en dat ging ook goed..
maar ze kan me toch nog iets te ver vliegen.. even kijken hoe ver precies als ik haar laat gaan,, maar dat zien we snel genoeg..denk ik..(ze is nog niet weer van me weggevlogen nameliijk)
de anderen zijn wel de pikorde aan het bewaren of zoiets.. want ze vallen af en toe aan.. en dan is Tinga helemaal verbaasd wat gebeurt er nu..
het valt erg mee dat wel dus denk niet kooien zijn open en ze vliegen er op af dat niet.. ...hoop dat ze straks in 1 kooi kunnen maar dat zien we wel weer.. en anders maar niet..
ze kunnen wel met zijn drieen bij mij.. liep vanmiddag rond.. met drie vogels en voelde met net het vogelvrouwtje..hihi
Bericht Dinsdag 17 Augustus 2010 12:20 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Hé Sonja van harte gefeliciteerd met je zonparkiet wat een mooi vogeltje.
Ik las het nu pas want we zijn net 10 dagen met de boot weggeweest.
Veel plezier met Tinga en met natuurlijk de andere 2 vogels.
Bericht Dinsdag 17 Augustus 2010 2:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:22 pm
  Berichten van afgelopen: