|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Eefje te bekijken (3 pagina's) |
| Start datum: Zondag 30 September 2007 9:54 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 24 November 2008 4:14 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 779 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Eefje
Kuikentje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 24 November 2008 4:14 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een lieve gaaitjes heb je.. Ik vind Kimmi een schatje om te zien. Toevallig om nog een Timneh te zien die Kim(mi) heet.
Bert & Astrid hebben ook sinds kort een Timneh die Kim heet.  |
Zondag 30 September 2007 10:16 pm |
|
|
Eefje
Kuikentje
Kimmie haar naam was Timmie en ik wilde de naam aanhouden maar in een meisjes naam en het is Kimmie geworden
Nadat ik wist dat dat ze hier mocht blijven
Timmie is een jongensnaam maar ze is een meisje vandaar.
En Kimmie is een lieverd ze is nu 10 maanden en echt een schatje een heel lief karakter |
Zondag 30 September 2007 10:27 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ja, ze heeft nog hele donkere oogjes, dacht al dat ze niet zo heel erg oud zou zijn. Het is een scheetje!
De Kim van Bert & Astrid hier heet om dezelfde reden Kim: Ze hadden de naam Timmie geplanned maar aangezien Tim een Kim bleek te zijn.. |
Maandag 1 Oktober 2007 7:48 am |
|
|
Ziya
Moderator

Leuk! weer eens fotos van je mooie gaaitjes!  |
Woensdag 3 Oktober 2007 1:40 pm |
|
|
Eefje
Kuikentje
|
|
|
Ik heb eigenlijk niet veel veranderd enkel ik heb een foto weg gehaald omdat ik Coco heb herplaatst
Op zich ging het heel goed met 4 gaaien hier in huis maar kimmie en Coco gingen heerlijk met elkaar praten en geluiden maken en dat was bijna heel de dag wel ik vond het een machtig gehoor hoe die twee grijsjes te keer gingen.
Maar Lara mijn Ara kon daar niet tegen en ging stressen en zich knippen eerst stukjes van der staart en daarna met haar vleugels dit alles is met een jaar gebeurd en heb advies gevraagd en ook gedaan maar het was vergeefs
En toen Lara met haar vleugel begon om te knippen was voor mij de door slag om Coco te herplaatsen hoe erg ik het ook vond om het te doen
Maar hij is heel erg goed terecht gekomen en kan hem nog regelmatig zien hij krijg alle aandacht en gaat ook met andere dieren om een ezel ,honden en katten er zijn ook kippen en ganzen aanwezig
Kijk zelf maar op de Rockanjeclan
http://rockanjeclan.blogspot.c.....egaai.html
Ik heb een goed huisje voor hem en de rust is hier weer terug Lara knip zich niet meer Coco is nu drie maanden bij Marianne en sinds een week of drie vind ik geen afgeknipte veren meer.
Dus ik hoop maar denk nu zeker te weten dat het voor Lara te druk was en weet voor mezelf dat ik het zo moet houden bij drie gaaien. |
Maandag 10 Maart 2008 4:16 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Heel erg mooie foto's hoor. Lekker gezellig buiten met z'n 3, kan niet stuk.  |
Maandag 10 Maart 2008 8:38 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Jammer voor je Eefje
Het is altijd heel moeilijk om een papegaaitje weg te doen. Ook als je weet dat het de beste oplossing is. Het is in ieder geval fijn om te weten dat hij goed huisje heeft.
Ben ook erg blij voor Lara. Het was blijkbaar erg veel stress voor haar.  |
Dinsdag 11 Maart 2008 11:28 pm |
|
|
Eefje
Kuikentje
Het was idd heel erg moeilijk voor me om die beslissing te maken,maar als je ziet dat je andere gaai zich gaat knippen(muteren) dan moet je wel
Ik heb met heel veel verdriet Co laten gaan
En nu ik Marianne steeds beter leer kennen had ik geen betere keus kunnen maken.
Ik krijg elke dag een verslagje van haar hoe het is met Co en foto's ik ben bij hem wezen kijken na 6 weken ,omdat ik bang was dat hij een terugval zou krijgen maar gelukkig is dat niet gebeurd
We zijn samen aan het knutselen voor de gaaien en ik ben blij dat Co het zo naar zijn zin heb.
Ja nu al drie weken ongeveer geen afgeknipte veren meer gevonden dus ik blijf erg hard duimen |
Dinsdag 11 Maart 2008 11:45 pm |
|
|
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Wat naar dat Coco weg moest. Maar kan me heel goed voorstellen dat je die keuze gemaakt hebt. Het lijkt erop dat ie ontzettend goed terecht is gekomen en dat lees ik ook van je. Coco heeft zijn eigen blog, wat wil je nog meer. |
Woensdag 12 Maart 2008 11:16 pm |
|
|
Eefje
Kuikentje
Co is idd heel erg goed terecht gekomen bij mensen die heel erg om hem geven maar ook om andere dieren
Er zijn daar andere dieren met een eigen verhaal allemaal
En ze wonen op een boederij hier niet ver bij mij vandaan dus kan Co regelmatig zien.
En nu de rust terug is gekeerd is Lara mijn Ara ook niet meer aan het knippen en daar ging het mij om.
Ik vind het nog niet leuk dat Co hier niet meer is hij is een vrolijk mannetje en een komiek en maakte mij regelmatig aan het lachen.
Maar als ik alles goed bedenk is het beter nu zo,en Co heb het ook naar zijn zin. |
Donderdag 13 Maart 2008 12:12 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat fijn dat je iedere keer een verslag krijgt hoe het met hem gaat.
Laten we hopen dat het met Lara ook goed blijft gaan.. |
Donderdag 13 Maart 2008 8:45 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wow, die bbq ziet er gezellig uit zeg! Super! Heeft Lara nog wat gekregen? |
Woensdag 13 Augustus 2008 10:13 am |
|
|
Eefje
Kuikentje
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wow, die bbq ziet er gezellig uit zeg! Super! Heeft Lara nog wat gekregen?
Ja hoor ze heb heerlijke dingen gehad,maar geen bbq lekkere noten en fruit en een sapje en een heel klein stukje patat
Op de terug reis heb ze heerlijk zitten knarsen en zitten dutten
En thuis gekomen heb ze heerlijk nog wat gegeten en daarna lekker vroeg slapen ze was die avond verder heerlijk rustig. |
Woensdag 13 Augustus 2008 4:56 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Ahhh toch verwend dus! Maar, waarom zo weinig foto's? Volgende keer meer foto's maken hoor.  |
Donderdag 14 Augustus 2008 10:15 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 5 December 2008 1:13 am
|
|
|
|
|