In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Dinsdag 5 Februari 2008 9:49 pm
Fluffy Sue Site Admin
Gefeliciteerd met je forpussen! Ik hoop snel wat foto's van ze te zien!
Ik kan me voorstellen dat het een vermoeiendedag maar zeker wel een "vruchtbare"dag is geweest. hoop dat je ontzettend veel plezier met ze mag beleven.
Enne, ook ik hou me aanbevolen voor wat foto's
Donderdag 31 Januari 2008 11:28 am
Linda Eitje
Gefeliciteerd met je Forpussen! Leuk.. Heb je al namen?? Ben benieuwd naar je foto's
Gefeliciteerd met je forpussen en welke kleur hebben ze?
Enne fotoooooo's aub
Vrijdag 1 Februari 2008 2:19 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ahhh die smoes hadden we nog niet gehoord.. Toestel bij schoonouders. (Grapje hoor, we schuiven hier het niet plaatsen van foto's af op smoezen.. )
Zaterdag 2 Februari 2008 10:19 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat jammer dat het niet gaat met je foto's. Kijk anders hier even: http://www.fluffies.org/nl/vra.....t5067.html
Als het niet lukt, laat het me dan even weten. Dan kan ik ze kleiner maken voor je!
Zondag 3 Februari 2008 9:33 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat een mooie forpusjes zeg! Kijk ze nou zitten, Jut & Jul!
Heb je niet een mooi natuurlijk takje waar ze op kunnen zitten? Dat vinden ze vaak schitterend!