Dagboek van gebruiker: esjo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van esjo te bekijken (126 pagina's)
Start datum: Zaterdag 25 Maart 2006 10:32 pm
Laatste bewerking: Maandag 4 Oktober 2010 1:32 pm
Dagboek en dit topic zijn 99949 keer bekeken
Waardering     (4.8 uit 15 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Spetter
Vlieger

Reageer met quote  

Hartje Hartje Hartje
Wat een super mooi gezinnetje.
Bericht Donderdag 25 Februari 2010 9:05 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Oh Esjo wat groeien ze hard zeg, geweldig om die kleurtjes al van ze te zien. Hartje
Bericht Donderdag 25 Februari 2010 11:32 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
millie
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Esjo had je mijn mailadres goed opgeschreven?

Heb geen mail van je Wink
Bericht Donderdag 25 Februari 2010 6:22 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je hebt nu mail Embarassed Ik heb het akelig razend druk. Ik stuur je nog wel een mail - dan weet je ook waarmee Ja
Bericht Donderdag 25 Februari 2010 7:49 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je wel Setter en Sonja.
Ze zijn zo leuk nu. En zo liefffff Hartje
Bericht Donderdag 25 Februari 2010 7:56 pm
Woppy
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik heb al een tijdje niet gekeken, nu ik zo weer kijk.
Jeetje wat zijn ze al gegroeid zeg, leuuuuuk!
Die veertjes die nu ook uitkomen he zo schattig haha.
En zijn ze al heel erg nieuwsgierig?
(dat begint bij pyrries vaak al heel vroeg toch?)
Bericht Zondag 28 Februari 2010 2:30 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

wow.. die zijn gegroeid! lief zeg.. heerlijk al die grote poten Laughing
Bericht Zondag 28 Februari 2010 2:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Zooo Shocked hier ben ik al een tijdje niet geweest! Maar:

1. Wat een GEWELDIG leuk speeltje is die in de laatste reportage van Herman, met die onderzetter, kokosnoot en wasknijpers!!! Echt fantastisch. Ik heb er zo'n zin van gekregen om ook meteen iets te gaan maken voor die van mij... (moet dan alleen wel 5x zo groot ongeveerd, met die roze maniak van mij, wil het nog minstens even lang in het leven blijven als hoe lang het duurt om het in elkaar te zetten Laughing)

2. Se kids van Sammie en Moos Hartje dat behoeft geen commentaar. Wat een prachtig gezicht, zo'n kindjes veilig in het nest.

Jij wint vandaag de prijs voor het fantastisch baasje, Es Hulde! ik word helemaal blij als ik zie hoe ontzettend goed jij voor hen zorgt (en dat het duidelijk 'betaalt'!)
Bericht Zondag 28 Februari 2010 2:50 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Thanks Embarassed
Ik voel me helemaal vereerd, dank je voor je grote compliment Shi Very Happy
Je hebt ook die grote onderzetters bij de xenos, die zijn echt maatje hele grote soeppan Mr. Green
Bericht Zondag 28 Februari 2010 7:49 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

@Ellen - wat een platpoten hé Mr. Green Mr. Green
Bericht Zondag 28 Februari 2010 7:49 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Ja, die grote onderzetters. Maar weet je wat ik gemerkt hebt... ik weet niet of dat bij jou ook zo gaat, maar hier is het 100% voor alle drie... hoe groter de stuk, hoe groter de vernielzucht. Ik weet niet wat het in die hersentjes zit, maar ook als ik hier bvb. een groter stuk groente of fruit aanbied, zie je die oogjes groot worden en komen ze in zo'n trance, en dan maken ze 99% kapot en dat ene procent eten ze misschien daadwerkelijk op. Terwijl als ik een net zo groot stuk kleiner snijd, eten ze wel 80% en spelen met de andere 20. En zo iets is het ook met speeltjes. Hoe groter het is, hoe sneller het kapot gaat Laughing

Ik zou voor Tas nog overwegen om hele bomen in de kooien te zetten, als ik niet wist dat die sneller aan sateprikkers zouden zijn dan het mij zou duren om ze uit de buren te zeuren en te installeren Mr. Green
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:05 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, met sommige dingen is dat zeker waar. Wel merk ik met grotere blokken hout, dat het eerste heel sne lgaat maar daarna een stuk langzamer. De vaart gaat erwel uit zeg maar Mr. Green Die onderzetters hebben sowieso niet zo'n lang leven. Elke ochtend stop ik er weer nieuwe stokjes tussen en Herman haalt ze dr in de loop van de dag uit.Na een paar dagen begint de onderzetter echt te elimineren Mr. Green

Je zou voor Tas wel eventueel dikke wilgenschijven met een doorsnede van een centimeretje of 20 in de kooi kunnen doen. Dan heeft ie echt toch wel wat te kangen. Helemaal als je het eerst goed laat drogen Wink
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:23 pm
ellenparrot
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
@Ellen - wat een platpoten hé Mr. Green Mr. Green

ha ha.. JIJ zegt het.. ik wilde het netjes houden
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:33 pm
Shi-NaYne
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by esjo
Wel merk ik met grotere blokken hout, dat het eerste heel sne lgaat maar daarna een stuk langzamer. De vaart gaat erwel uit zeg maar Mr. Green

Ja, wilde ik net zeggen... da's wel dat amateurisme van een Bonte Boertje Mr. Green Tas is even een ander caliber Razz

quote:
Je zou voor Tas wel eventueel dikke wilgenschijven met een doorsnede van een centimeretje of 20 in de kooi kunnen doen. Dan heeft ie echt toch wel wat te kangen. Helemaal als je het eerst goed laat drogen Wink

Ik heb hier massa's wilgenrondjes Ja ik ben geen zo'n bomenmens Wink maar serieus, wilgen zijn de beste vriend van een Kaketoebezitter Laughing
Bericht Zondag 28 Februari 2010 10:46 pm
bojoura
Net uit het ei

Reageer met quote  

Wat een mooie foto's en wat zien ze er mooi uit Very Happy Wat een poepies Hartje
Bericht Vrijdag 5 Maart 2010 7:23 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 110, 111, 112 ... 123, 124, 125  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 6:57 pm
  Berichten van afgelopen: