|
|
|
| Klik hier om het dagboek van eukje te bekijken (4 pagina's) |
| Start datum: Dinsdag 4 Mei 2010 7:18 am |
| Laatste bewerking: Zaterdag 26 Februari 2011 9:44 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 960 keer bekeken |
|
|
eukje
Eitje
|
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zaterdag 26 Februari 2011 9:44 pm |
|
|
esjo
Moderator

Handig zeg zo'n buurman
Leuk inderdaad om met al die voorbereidingen bezig te zijn. En straks genieten wanneer je gaaitje er lekker van gaat genieten  |
Woensdag 5 Mei 2010 9:10 am |
|
|
|
|
eukje
Eitje
|
Ach, snoeien moet ie toch.  |
Woensdag 5 Mei 2010 10:03 am |
|
|
Sarah
Moderator

Dat is inderdaad wel handig, ben jij geholpen en hij ervan af. Leuke overeenkomst. Veel plezier nog met de voorbereidingen, goed dat je het zo tot in de puntjes doet, heb je straks lekker tijd en ben je al van heel veel op de hoogte voor als je kleintje komt.  |
Zaterdag 8 Mei 2010 9:09 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Oh, wat leuk dat je even bij je schatje hebt kunnen kijken. Nu ben je waarschijnlijk helemaal zwaar in love  |
Donderdag 13 Mei 2010 8:00 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dat moet heerlijk geweest zijn om zo de eerste keer je kleintje te zien. Als ik terugdenk aan hoe ik me voelde dan weet ik ook hoe jij je voelde, heerlijk dus.  |
Zaterdag 15 Mei 2010 8:00 am |
|
|
Sarah
Moderator

Wat verschrikkelijk zeg. Helaas denk ik zelf niet echt dat je veel kan doen. Hij kan jullie zeggen gedaan te hebben wat hij kan van zijn woonplaats uit maar hij kan jullie wel nawijzen (als hij dat echt wil) dat je niet naar een vogelarts was geweest, zou er toch mee opletten wat je met hem doet eerlijk gezegd.
Niet netjes voor een kweker, hij zou beter geen kweker zijn eigenlijk als hij maar zo met de gaaien begaan is.
Heb je Dick ook van bij een kweker dan? |
Dinsdag 6 Juli 2010 8:49 am |
|
|
|
|
eukje
Eitje
|
We hebben contact gehad met rechtshulp Sarah en we kunnen wel degelijk iets doen. We weten zeker dat we in ons recht staan, en hij zal hoe dan ook over de brug moeten komen met een passende oplossing. |
Dinsdag 6 Juli 2010 3:03 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wat een vreselijke man. je bent mooi door hem opgelicht hoor. hij had je niet eens mogen vragen om weer geld te betalen voor een volgende vogel. heb je een betalingsbewijs van hemn zodat je dat in elk geval kunt claimen?
ik hoop zo dat Didi het goed blijft doen. ik duim dat je dit goed afgehandeld gaat krijgen en dat je je recht krijgt.
ga desnoods ook naar de krant om je verhaal te vertellen. negatieve publiciteit is niet goed voor een kweker. |
Dinsdag 6 Juli 2010 3:13 pm |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
jeetje wat een verhaal zeg  |
Dinsdag 6 Juli 2010 6:40 pm |
|
|
esjo
Moderator

Jeetje mina wat een sch*ft zeg. Nina is gewoon al ziek geweest toen jullie haar meenamen
Heel veel geluk met Didi  |
Dinsdag 3 Augustus 2010 8:44 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:32 pm
|
|
|
|
|