Dagboek van gebruiker: Fellow

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Fellow te bekijken (14 pagina's)
Start datum: Dinsdag 18 November 2008 12:14 pm
Laatste bewerking: Zondag 25 December 2011 12:56 pm
Dagboek en dit topic zijn 6581 keer bekeken
Waardering     (5 uit 4 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een verhaal zeg. Niet min geweest die voorbije maanden. Sterkte in elk geval en hopelijk kan de rust je ook deugd doen nu.

Je kleine mannetje. Jean, denk terug aan toen een tijd terug want hij is terug jullie aan het testen en manipuleren. Je laat hem zelf uit zijn kooi komen, niet doen hoor want daar begint het mee. Hij is nu met kleine stapjes de touwtjes weer in handen aan het nemen. Terug doen zoals we een hele tijd geleden hem ook terug op de rails hebben gekregen. Ja
Bericht Maandag 10 Mei 2010 8:28 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fellow
Fladderaar

Reageer met quote  

Dankjewel voor jouw reactie ...

Hij is echt bijdehand. Wat ik vaak doe als hij niet op mijn hand wilt komen staan (ik heb dan mijn hand in zijn villa) deze trek ik dan terug, ik doe de deur dicht en dan ga ik zonder iets te zeggen uit de kamer. Hij ziet mij dan niet meer. Ik negeer hem als het ware. Enkele minuten later kom ik weer de huiskamer binnen en ik ga dan op de bank zitten zonder oogcontact met hem te maken. Ik zeg ook niets tegen hem. Hij begint dan wel kletsend contact met me te maken. Soms reageer ik op hem door opnieuw mijn hand in zijn villa te stoppen en probeer ik dat hij opstapt. De laatste tijd heeft hij een speciaal fluittoontje, heel zachtjes van geluid. De laatste dagen als hij dat geluidje heeft gemaakt en mijn hand zit onder/tegen zijn borstje wilt hij voer spugen uit zijn krop. Dat negeer ik door mijn hand terug te trekken ... en ik verlaat dan zijn villa.

Ik weet niet of ik daar allemaal goed aan doe ...

Ik lees jouw reactie(s) wel.

Groetjes van ons drietjes!!! Vrienden
Bericht Maandag 10 Mei 2010 9:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het telkens je hand terug trekken is eigenlijk een beetje hem laten winnen, ook al negeer je hem. Hij bijt niet dus eigenlijk kan je gewoon je wil doordrijven en iets harder "stap op" zeggen, meer met een stem dat hij hoort dat je het meent, anders als de eerste keer maar zeker niet dat je hem bang maakt door TE hard te gaan of zo, snap je?
Dat kokhalzen, dat is omdat hij je ziet als partner, meningen zijn hierover verdeeld maar ik negeer dat gedrag wel omdat ik het liever niet heb, je kan er verder ook problemen mee krijgen dat hij naar Edith bijvoorbeeld moeilijk zou gaan doen mocht je dat gedrag niet negeren.
Bericht Maandag 10 Mei 2010 10:21 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sweeth
Vlieger

Reageer met quote  

Bedankt voor je lieve woorden, en dat je er aan heb gedacht, jij (jullie)
ook hele goede feestdagen toegewenst, Vrienden
Bericht Vrijdag 10 December 2010 8:34 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahhaa, slim gezien van je hoor. Ook voor jullie alvast fijne feestdagen voor jullie van ons allemaal.
Bericht Dinsdag 14 December 2010 3:43 pm
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Veel sterkte!
Bericht Maandag 31 Oktober 2011 4:44 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een moeilijke tijd hebben jullie achter de rug zeg. Blij dat je ons even goeiedag kwam zeggen maar vooral veel moed hoor de komende tijd want zo'n dingen moet je echt tijd geven.
Bericht Zondag 6 November 2011 5:23 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Jeetje wat een verhaal. Het is jullie ook niet over rozen gegaan zeg.
Ik hoop voor jullie dat het nu eindelijk de goede kant op mag gaan.
In ieder geval heel veel sterkte!!!!!
Bericht Zondag 6 November 2011 7:25 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:34 pm
  Berichten van afgelopen: