|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Fellow te bekijken (14 pagina's) |
| Start datum: Dinsdag 18 November 2008 12:14 pm |
| Laatste bewerking: Zondag 25 December 2011 12:56 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 6582 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 4 waarderingen)
|
|
Fellow
Fladderaar
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zondag 25 December 2011 12:56 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wat een mooie villa krijgt jullie manneke. geweldig hoor. ik kijk uit naar de foto's van hem. heel veel plezier morgen. |
Vrijdag 21 November 2008 1:28 pm |
|
|
esjo
Moderator

Super Helemaal klaar voor de komst van Chico morgen. Wat een leuk naambordje heb je gemaakt zeg.
Niemand hoeft zich hier af te vragen of jullie er klaar voor zijn. Dat is helemaal duidelijk
Heel veel plezier morgen en natuurlijk ook voor alle dagen die erna gaan volgen
Ben erg benieuwd naar de eerste foto's van de kleine  |
Vrijdag 21 November 2008 1:31 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, kan alleen maar zeggen dat het prachtig is om te zien hoe jullie nu al genieten van de voorbereidingen en moet zeggen wat een prachtig naambordje hoor
De liefde die er nu al is voor Chico is echt te lezen, echt aangrijpend vind ik het, wauw. Tik tak, tik tak, nog ff en het is zover.  |
Vrijdag 21 November 2008 2:53 pm |
|
|
Fellow
Fladderaar
| ZEKER WETEN!!! |
|
|
Dag beste Sarah,
Dank voor jouw lieve woordjes! Ja, inderdaad, je hebt volkomen gelijk. Weet je, ik vind jullie zo verdomd leuk en vooral al de leuke en intense reacties doen mij heel erg goed. Aangezien ik herstellend ben van hevige boezemfibrillaties, komt mijn herstel hier zeer zeker ten goede!!! Toen ik enkele dagen geleden voor de eerste keer op fluffies.org terecht kwam had ik totaal geen enkel vermoeden dat dit zo POSITIEF op mij zou gaan werken! Ik ben taxichaffeur van beroep maar ik breng alleen heel hoog geplaatste mensen op en neer naar Schiphol. Dit varieert van kapiteins/inspecteurs/directeuren van oliemaatschappijen en/of grote zeetankers die hier in de Europoort hun lading komen lossen.
Jullie welgemeende reactie(s) doet mij zo ontzettend goed, daar hebben jullie echt geen notie van!!!
Ik ga niet al teveel daar over uit wijden maar mijn vrouwtje en ik (ik vooral) zijn dolgelukkig op de komst van ons "manneke" morgen.
Last but not least, mijn dagboek zal een ernorme omvang gaan hebben ...
Nogmaals bedankt voor jouw reactie vandaag!  |
Vrijdag 21 November 2008 3:07 pm |
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Hoi Fellow,
Zelf ook bedankt voor je lieve complimenten. Doet ook voor ons goed te horen dat je je hier goed voelt en dat je je beter voelt. Dat is helemaal knap hoor.
Weet je, het is gewoon zo fijn om iemand zo enthousiast te horen, zien, lezen doen (raar zeggen eigenlijk maar je snapt het vast wel) en je brengt je enthousiasme ook over hoor, wees daar maar zeker van.
Ja, ik ben hier iets meer als een jaar begonnen met een enkele pagina, had nog nooit een forum bezocht en zie, ben helemaal verslaafd, haahhahahahaha. Maar, het fijne is dat je mensen ook raad kan geven, zelf raad krijgt en vooral, als je dan mensen zoals jullie hier tegenkomt die zo blij zijn en enthousiast zijn, ja, dan weet je waarvoor je het doet en het maakt me zelf ook weer helemaal blij. Hier kan je gewoon jezelf zijn en dat is net het plezante.
Zo, dan ga ik in elk geval maar eens werken, pfffff, geen zin, daar kan je al snel minder jezelf zijn maar in elk geval, we lezen snel terug van je. Geniet ervan en nogmaals, fijn, hoe je ons ook die lieve woorden schrijft. Iedereen hier op het forum komt met 1 groot doel, het beste voor de gaaien en hier gaat het om raad geven en raad krijgen en natuurlijk de leuke verhalen en wat grappen natuurlijk. Ik heb het hier ook altijd naar mijn zin gehad en allen samen werken we daaraan. Fijn is dat. Fluffie-family.  |
Vrijdag 21 November 2008 3:17 pm |
|
|
|
|
Assie
Vlieger
| veel plezier |
|
|
nog 1 nachtje slapen en dan komt jullie "kind"
ik hoop dat jullie net zoveel plezier zullen beleven als wij hebben met onze binkie
heel veel plezier  |
Vrijdag 21 November 2008 7:47 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Wow wat een gave kooi heb je gekocht zeg! En dan dat bordje.. Heel veel plezier vandaag! |
Zaterdag 22 November 2008 10:25 am |
|
|
Sarah
Moderator

WELKOM THUIS CHICO.
Je zal het vast naar je zin hebben in je huisje, met zo'n liefdevolle mams en paps die zo voor je gaan zorgen zal je een prachtig leven hebben.  |
Zaterdag 22 November 2008 10:37 am |
|
|
|
|
Fellow
Fladderaar
| Voor Sarah ... |
|
|
Als jij vanavond tijd heb kijk dan fftjes naar het dagboek ... |
Zaterdag 22 November 2008 5:40 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wel, we hebben nogal een rare hobby de zaterdag, "vossejacht" (niet op echte vossen hé maar met jeeps en CB's), ken je misschien en wij vertrekken hier rond 21u dus ik zal ervoor nog ff kijken. Ben uiteraard heel nieuwsgierig en denk er al de hele dag aan, ook met het slechte weer, heb mijn vingers zitten kruisen dat alles goed zou gaan onderweg.  |
Zaterdag 22 November 2008 5:49 pm |
|
|
Sonja
Vlieger
Echt super dat dagboek van jullie.
Heel veel geluk, plezier en liefde met Chico. |
Zaterdag 22 November 2008 7:41 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hé, wat een superleuke pagina. Helemaal in de wolken zijn we om Chico nu ook "in het echt" te zien, super hoor. Hahaha, de voederspuit, die kennen ze toch allemaal we goed hé. Lief, hoe hij zich zo goed kan bezighouden.
Leuke teksten ook wat je erbij hebt geplaatst.
Chico is een schatje en ook bij je vrouwtje staat de liefde op haar gezicht te lezen.
Trouwens, nog gefeliciteerd met jullie 20ste huwelijksverjaardag.  |
Zaterdag 22 November 2008 7:44 pm |
|
|
Christophe
Kuikentje
Wat leuk dat jullie vandaag jullie gaaitje zijn gaan halen!
Ik wens jullie heel veel plezier met hem!
Groeten Christophe |
Zaterdag 22 November 2008 8:00 pm |
|
|
Fellow
Fladderaar
| Nog fftjes wat nieuws ... |
|
|
Nadat onze kleine lekker zijn pap had gegeten en daarna een stukje komkommer had verorberd, zit hij weer lekker zijn hele droomwoning rond te lopen ... en wat denk je? Hij is gewoon spontaan aan het fluiten ... Leuk toch! Ik denk dat het een teken is dat hij het hier wel naar zijn zin heeft. Hij heeft ook zojuist lekker met een wilgenstokje zitten spelen/knabbelen.
En als ik weer eventjes terug in de kamer ben - nadat ik jullie gemailed heb - fluit hij mij toe!
Ik zou zeggen: "Dat zit wel snor"... |
Zaterdag 22 November 2008 8:11 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:34 pm
|
|
|
|