Dagboek van gebruiker: FranB

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van FranB te bekijken (1 pagina)
Start datum: Zondag 3 Mei 2009 4:22 pm
Laatste bewerking: Woensdag 3 Juni 2009 10:44 am
Dagboek en dit topic zijn 882 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat vervelend dat Mollie zo heel erg heftig reageerde op de stem van je vriendin. Misschien wilde ze graag meedoen? Soms hebben ze daar hier ook een handje van. Ook van een tv die hard staat kunnen ze soms druk worden.
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 7:11 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat klopt ja, als er hard gepraat wordt moeten de gaaien ook hard mee Smile
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 9:19 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat fijn dat het zo goed gaat. En ja, op sommige stemmen kunnen papegaaien vrij heftig reageren. Wink
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 9:31 am
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

niet alleen op stemmen.. Mollie die gilt /krijst erover als ik sta te oefenen op de bugel.. zal ik zo vals spelen of vind ze het zo mooi dat ze mee wil doen Nanaaa!
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 1:36 pm
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by dragonflyer
niet alleen op stemmen.. Mollie die gilt /krijst erover als ik sta te oefenen op de bugel.. zal ik zo vals spelen of vind ze het zo mooi dat ze mee wil doen Nanaaa!

Neem dan een huilbaby Yeah!
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 2:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

[quote="Sonja
Neem dan een huilbaby Yeah![/quote]

NEEEEEE toch liever de vogels.. Veertje
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 3:10 pm
vlindertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Dat is trouwens ook niet fijn, een huil/schreeuw wedstrijd tussen baby en gaai, het heeft hier maar een paar weken geduurd (hele vrolijke baby en mijn aga was normaal gesproken vrij rustig) maar in die paar weken heb je het ideee dat je kind doof wordt (jezelf ook maar dat is dan net even iets minder belangrijk) en dat het nooit zal stoppen Shocked

Erg blij dat dat voorbij was Laughing Die aga had het trouwens niet alleen met bezoek maar ook met vogelgeluiden op tv, werd hij helemaal hysterisch van, terwijl hij lekker kon buiten zitten met allemaal vogels om hem heen, dat deed hem niets Rolling Eyes

Mijn nieuwe aga's hebben vorige week voor het eerst een schrreuwedstrijd met bezoek gehad, dat was even wennen voor ons omdat we vaak bezoek hadden en dit nog nooit was gebeurd. Ook reageren ze niet op tv of radio geluiden, ook al zijn het vogels, behalve op gaaigeluiden (soort gaai maakt niet uit) dan gaan ze direkt los. Laughing

Waar ze echt niet tegen kunnen is als ik per computer tv kijk (uitzending gemist) en de tv ook aanstaat, bijvoorbeel op zaterdagochtend als de kinderen naar tekenfilms kijken. Dat geluid door elkaar heen ervaren ze als zeer storend, zij storen dan ook hevig terug Smile
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 10:26 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

hihihihi .. ik moet er nu aan wennen dat mollie zodra ik uit zicht ben gaat schreeuwen.. en dat kan ze behoorlijk hard voor zo een kleine vogel zeg..
hihihihi..
ze wil echt overal bij zijn. op haar manier.. o ja ze gaat ook meeschreeuwen als ik oefen op mijn bugel Crying or Very sad
maar ach alles went zelfs dat.. en eerlijk is eerlijk een huilbaby lijkt mij veel erger..
Bericht Donderdag 7 Mei 2009 10:31 pm
FranB
Eitje

Reageer met quote  

Die van jouw gaat schreeuwen als je uit het zicht gaat, maar die van mij begint als ik bij haar kooi kom. Ik heb gisteren een cd uit de oude doos gepakt. Lekker oerhollands het klein orkest met Harrie Jekkers. Ze werd er helemaal stil van. Werkt beter dan classieke muziek en ik zing lekker mee Laughing . En geloof me, dan heeft ze een rede om te schreeuwen, maar doet ze het niet. Ik zing namelijk niet zo zuiver Wink . Ook doe maar vindt ze prima luisterwaardig. Mijn man is gek op al dat ouderwets oerhallandse spul zoals Toontje Lager, de dijk, Blof, Doe Maar, Het Klein Orkest en Acda & de Munnik. Blijkbaar vindt Molly deze muziek ook wel gaaf. Maar van Paul de Leeuw moet ze niets hebben. Dat is schreeuwwaardig. Komt goed uit, want ik moet hem ook niet Wink .
Bericht Vrijdag 8 Mei 2009 12:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey dat is wat minder.. Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat. Troosten
Bericht Maandag 18 Mei 2009 7:02 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veel beterschap in elk geval nog. Hoop dat je je snel helemaal beter voelt. Troosten
Bericht Maandag 18 Mei 2009 9:44 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zo, wat een geluk dat je het gezien had, mag er niet aan denken wat er anders was gebeurd. Gelukkig was Molly vol vertrouwen naar je toe en kreeg je geen beet, goed hoor.
Gaaitjes en speelgoed, leuk maar ze kunnen zich zo in nesten werken soms.
Bericht Woensdag 20 Mei 2009 7:37 am
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Jeetje, dat was schrikken. Gelukkig dat je het op tijd zag.
Bericht Woensdag 20 Mei 2009 7:56 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat lijkt me een leuke bende te zijn met Molly Laughing. Molly lijkt me wel echt een clowntje als ik dat lees; Ik moet dat lachje eens gaan zoeken van die spongebob, misschien iets voor mijn grijsje Laughing Laughing
Bericht Woensdag 3 Juni 2009 11:22 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoe gaat het met Molly ondertussen. We kijken heel hard uit naar een nieuwe update, foto's van jullie lieverd. Veertje Veertje
Bericht Zaterdag 18 Juli 2009 3:04 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:39 pm
  Berichten van afgelopen: