|
|
|
| Klik hier om het dagboek van FranB te bekijken (1 pagina) |
| Start datum: Zondag 3 Mei 2009 4:22 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 3 Juni 2009 10:44 am |
| Dagboek en dit topic zijn 882 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Sue
Moderator

|
Wat vervelend dat Mollie zo heel erg heftig reageerde op de stem van je vriendin. Misschien wilde ze graag meedoen? Soms hebben ze daar hier ook een handje van. Ook van een tv die hard staat kunnen ze soms druk worden. |
Donderdag 7 Mei 2009 7:11 am |
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Dat klopt ja, als er hard gepraat wordt moeten de gaaien ook hard mee  |
Donderdag 7 Mei 2009 9:19 am |
|
|
esjo
Moderator

Wat fijn dat het zo goed gaat. En ja, op sommige stemmen kunnen papegaaien vrij heftig reageren.  |
Donderdag 7 Mei 2009 9:31 am |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
niet alleen op stemmen.. Mollie die gilt /krijst erover als ik sta te oefenen op de bugel.. zal ik zo vals spelen of vind ze het zo mooi dat ze mee wil doen  |
Donderdag 7 Mei 2009 1:36 pm |
|
|
Sonja
Vlieger
quote:
Originally posted by dragonflyer
niet alleen op stemmen.. Mollie die gilt /krijst erover als ik sta te oefenen op de bugel.. zal ik zo vals spelen of vind ze het zo mooi dat ze mee wil doen
Neem dan een huilbaby  |
Donderdag 7 Mei 2009 2:43 pm |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
[quote="Sonja
Neem dan een huilbaby [/quote]
NEEEEEE toch liever de vogels..  |
Donderdag 7 Mei 2009 3:10 pm |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
|
|
|
Dat is trouwens ook niet fijn, een huil/schreeuw wedstrijd tussen baby en gaai, het heeft hier maar een paar weken geduurd (hele vrolijke baby en mijn aga was normaal gesproken vrij rustig) maar in die paar weken heb je het ideee dat je kind doof wordt (jezelf ook maar dat is dan net even iets minder belangrijk) en dat het nooit zal stoppen
Erg blij dat dat voorbij was Die aga had het trouwens niet alleen met bezoek maar ook met vogelgeluiden op tv, werd hij helemaal hysterisch van, terwijl hij lekker kon buiten zitten met allemaal vogels om hem heen, dat deed hem niets
Mijn nieuwe aga's hebben vorige week voor het eerst een schrreuwedstrijd met bezoek gehad, dat was even wennen voor ons omdat we vaak bezoek hadden en dit nog nooit was gebeurd. Ook reageren ze niet op tv of radio geluiden, ook al zijn het vogels, behalve op gaaigeluiden (soort gaai maakt niet uit) dan gaan ze direkt los.
Waar ze echt niet tegen kunnen is als ik per computer tv kijk (uitzending gemist) en de tv ook aanstaat, bijvoorbeel op zaterdagochtend als de kinderen naar tekenfilms kijken. Dat geluid door elkaar heen ervaren ze als zeer storend, zij storen dan ook hevig terug  |
Donderdag 7 Mei 2009 10:26 pm |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
hihihihi .. ik moet er nu aan wennen dat mollie zodra ik uit zicht ben gaat schreeuwen.. en dat kan ze behoorlijk hard voor zo een kleine vogel zeg..
hihihihi..
ze wil echt overal bij zijn. op haar manier.. o ja ze gaat ook meeschreeuwen als ik oefen op mijn bugel
maar ach alles went zelfs dat.. en eerlijk is eerlijk een huilbaby lijkt mij veel erger.. |
Donderdag 7 Mei 2009 10:31 pm |
|
|
FranB
Eitje
Die van jouw gaat schreeuwen als je uit het zicht gaat, maar die van mij begint als ik bij haar kooi kom. Ik heb gisteren een cd uit de oude doos gepakt. Lekker oerhollands het klein orkest met Harrie Jekkers. Ze werd er helemaal stil van. Werkt beter dan classieke muziek en ik zing lekker mee . En geloof me, dan heeft ze een rede om te schreeuwen, maar doet ze het niet. Ik zing namelijk niet zo zuiver . Ook doe maar vindt ze prima luisterwaardig. Mijn man is gek op al dat ouderwets oerhallandse spul zoals Toontje Lager, de dijk, Blof, Doe Maar, Het Klein Orkest en Acda & de Munnik. Blijkbaar vindt Molly deze muziek ook wel gaaf. Maar van Paul de Leeuw moet ze niets hebben. Dat is schreeuwwaardig. Komt goed uit, want ik moet hem ook niet . |
Vrijdag 8 Mei 2009 12:45 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Hey dat is wat minder.. Ik hoop dat het nu weer wat beter met je gaat.  |
Maandag 18 Mei 2009 7:02 am |
|
|
Sarah
Moderator

Veel beterschap in elk geval nog. Hoop dat je je snel helemaal beter voelt.  |
Maandag 18 Mei 2009 9:44 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Zo, wat een geluk dat je het gezien had, mag er niet aan denken wat er anders was gebeurd. Gelukkig was Molly vol vertrouwen naar je toe en kreeg je geen beet, goed hoor.
Gaaitjes en speelgoed, leuk maar ze kunnen zich zo in nesten werken soms. |
Woensdag 20 Mei 2009 7:37 am |
|
|
|
|
Sonja
Vlieger
Jeetje, dat was schrikken. Gelukkig dat je het op tijd zag. |
Woensdag 20 Mei 2009 7:56 am |
|
|
Sarah
Moderator

Dat lijkt me een leuke bende te zijn met Molly . Molly lijkt me wel echt een clowntje als ik dat lees; Ik moet dat lachje eens gaan zoeken van die spongebob, misschien iets voor mijn grijsje  |
Woensdag 3 Juni 2009 11:22 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hoe gaat het met Molly ondertussen. We kijken heel hard uit naar een nieuwe update, foto's van jullie lieverd.  |
Zaterdag 18 Juli 2009 3:04 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 7:39 pm
|
|
|
|
|