Dagboek van gebruiker: gaaienfan

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van gaaienfan te bekijken (1 pagina)
Start datum: Zaterdag 28 Juli 2007 11:55 am
Laatste bewerking: Dinsdag 31 Juli 2007 12:04 am
Dagboek en dit topic zijn 909 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
gaaienfan
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 31 Juli 2007 12:04 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

wat heeft ie toch een lief koppie
hoe gaat het nu met hm
is ie al een beetje gewend enzo
Bericht Maandag 30 Juli 2007 9:31 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

Ja went steeds beter, vind nog wel mijn hand eng maar voor de rest is ie helemaal blij. Hij zit meer op de kooi dan er in. Vanmiddag komen mensen hem kortwieken. Hij vloog gisteren volop door de kamer dus dat moet wel even gebeuren. Heb hem nu 5 dagen en zou hem niet meer kunnen missen. Heb een papegaai altijd al leuk gevonden alleen iedereen zei dat smeert en veel stof en niet aan beginnen. Ben er toch aan begonnen en heb absoluut geen spijt ervan. Het valt allemaal reuze mee. Heb wel een luchtreiniger gekocht, mijn man is astmatisch. Maar op deze manier heeft mijn man er ook geen hinder van. Dit forum is ook fantastisch. Wat een info. Kijk ook hier elke dag, moet nog zoveel leren. Wil het allerbeste voor mijn gevederde vriend! Very Happy
Bericht Maandag 30 Juli 2007 10:20 am
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

als je hand bij hm houd zou ik er altijd iets lekkers in vasthouden dan, krijgt ie gauw genoeg door dat een hand iets is om niet bang voor te zijn Wink
het wieken zal ook al een heel eind helpen dan kan je hem ook leren opstappen.
wat het stof betreft valt dat reuze mee grijsjes bv stoffen meer als een amazone.
en met smeerboel tja dat ligt aan de gaai personelijk de ene is een rommelmaker en de ander weer niet.
coco houd zn kooi bv heel netjes,maar als ie uit de kooi is heeft ie er een handje van om dan zn kontje buiten de kooi te hangen, en een lekkere vlaai te latten vallen Laughing
ik hoop nog veel te lezen van jullie
en foto's te zien Wink Laughing
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:26 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&gompie
als je hand bij hm houd zou ik er altijd iets lekkers in vasthouden dan, krijgt ie gauw genoeg door dat een hand iets is om niet bang voor te zijn Wink
het wieken zal ook al een heel eind helpen dan kan je hem ook leren opstappen.
wat het stof betreft valt dat reuze mee grijsjes bv stoffen meer als een amazone.
en met smeerboel tja dat ligt aan de gaai personelijk de ene is een rommelmaker en de ander weer niet.
coco houd zn kooi bv heel netjes,maar als ie uit de kooi is heeft ie er een handje van om dan zn kontje buiten de kooi te hangen, en een lekkere vlaai te latten vallen Laughing
ik hoop nog veel te lezen van jullie
en foto's te zien Wink Laughing

Ok das een goed idee, Buddy is net gekortwiekt..... hij kan nu alleen naar beneden vliegen. De knipper zei je moet resoluter met hem omgaan en sneller met je hand naar hem toe. Heb ik net gedaan en ja hoor hij stapt zo op...... geweldig! Ben blij dat ie nu niet meer naar buiten kan vliegen. Buddy is geringd en heb gevraagd wat er op staat en idd er staat 2005 op. De vorige eigenaren zeiden al dat hij bijna 3 was dus dat klopt. Very Happy
Bericht Maandag 30 Juli 2007 1:00 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

he wat goed zeg Veertje
en als het weer nou wat beterder wordt kan je hm ook lekker meenemen de tuin in ofzo
zonlicht is heel goed voor ze
niet in de volle zon neerzetten natuurlijk maar zo dat ze ook in de schaduw kunnen gaan zitten dit vinden de meeste gaaitjes geweldig
alleen ff kleine waarschuwing nooit alleen buiten laten zitten vanwege katten enzo Wink
Bericht Maandag 30 Juli 2007 1:23 pm
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

ja al heb ik nog steeds wel mijn twijfels, hij zou toch maar eens kunnen wegvliegen. Maja heb hem nog niet zo lang, vertrouwen komt nog wel..... Smile
Bericht Maandag 30 Juli 2007 3:37 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

dat komt vanzelf Wink
ik had er eerst ook schrik van maar nou gaat het allemaal prima en vind ik het heerlijk om hem mee te nemen Very Happy
Bericht Maandag 30 Juli 2007 3:41 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wanneer je twijfelt of ie toch kan vliegen kun je boven je bed even kijken hoe ver die komt. Dan valt ie zacht en zie jij hoe ver die kan komen.
Met harde wind moet je wel oppassen buiten. Wanneer er wind onder de vleugels komt kan ie een stuk verder komen, voor de rest er lekker samen van genieten Very Happy
Bericht Maandag 30 Juli 2007 3:42 pm
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

Bedankt voor jullie tips, lijkt me zo leuk om hem mee te nemen..... ha kzie niet dat ik een eitje ben Nanaaa!
Bericht Maandag 30 Juli 2007 8:55 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een mooie amazone is Buddy zeg! Very Happy Wat een schitterend koppie heeft 'ie en wat kijkt hij ontzettend lief. Very Happy
Bericht Maandag 30 Juli 2007 9:39 pm
jamy_nl
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Schitterende foto's gaaienfan en wàt een droppie van een koppie heeft die Buddy Hartje van je!!!
Wens je ongelofelijk veel plezier aan én met Buddy en héél véél geluk Veertje
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
gaaienfan
Eitje

Reageer met quote  

Hartstikke bedankt allemaal. Buddy heeft vanavond heel lang op mijn schouder gezeten. Hij vindt het fantastisch. Knabbelt wel aan mijn oor en oorbel maar doet dat zooooo zachtjes. Het is zon lieverd. Echt. Ik heb nooit geweten dat een papegaai zon sterke persoonlijkheid kon hebben.
Hij stond op marktplaats en was maar 5 km van mijn woonplaats. Dit heeft volgens mij zo moeten zijn. Ik hoop de rest van mijn leven van hem te kunnen genieten. Razz
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:29 pm
Wil
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

Prachtige foto's van een al even mooie gaai en ben het met de anderen eens dat hij ook een mega lief koppie heeft Very Happy
Veel geluk en plezier van en met Buddy!!

En dat je het nu nog eng vind om zo met hem naar buiten te gaan is heel herkenbaar hoor voor de eerste keer. Dat had ik in het begin ook hoor, had ook een hartslag van rond de 200 Wink Laughing
Maar dat went snel en de gaaien genieten enorm als ze gezellig met je buiten kunnen zijn.
Bericht Maandag 30 Juli 2007 11:29 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by gaaienfan
Hartstikke bedankt allemaal. Buddy heeft vanavond heel lang op mijn schouder gezeten. Hij vindt het fantastisch. Knabbelt wel aan mijn oor en oorbel maar doet dat zooooo zachtjes. Het is zon lieverd. Echt. Ik heb nooit geweten dat een papegaai zon sterke persoonlijkheid kon hebben.
Hij stond op marktplaats en was maar 5 km van mijn woonplaats. Dit heeft volgens mij zo moeten zijn. Ik hoop de rest van mijn leven van hem te kunnen genieten. Razz

Woohooooo! Jij hebt lef. Laughing Een amazone op je schouder laten zitten.. Shocked Maar als het goed gaat..
Ik zou 'm eventjes op je hand proberen te houden totdat je hem goed kent. Beten in het gezicht zijn superpijnlijk. Sad
Bericht Dinsdag 31 Juli 2007 8:13 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:37 pm
  Berichten van afgelopen: