|
|
|
| Klik hier om het dagboek van gea46 te bekijken (1 pagina) |
| Start datum: Woensdag 9 December 2009 6:53 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 1 Juni 2011 10:57 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 1034 keer bekeken |
|
|
esjo
Moderator

Inderdaad wat Sarah al zegt - schrijf het maar lekker van je af  |
Zaterdag 23 Januari 2010 11:15 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wat fijn dat jullie nu jullie eigen plekkie hebben en dat je lekker gezellig mee televisie kan kijken  |
Maandag 10 Mei 2010 3:33 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Volgens mij ben je een gekkerd Wimpie en kan je mams echt aan het lachen brengen
Wens je mams veel beterschap toe van me? Lief zijn en blijf haar maar aan het lachen brengen met de hond terecht te wijzen, lachen is goed voor iedereen.  |
Woensdag 12 Mei 2010 8:43 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat leuk weer van je te lezen zeg. Ik geloof dat je het goed naar je zin hebt en vooral, lekker verwend bent. Heerlijk is dat zeg. |
Donderdag 16 December 2010 12:21 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wimpie, ik zag je mooie villa net in jullie foto-album, wat ben je een gelukzakje zeg. Wel leuk te lezen hoe toepasselijk je dingen zegt, heerlijk vind ik dat als ze dat hier doen dus kan ik me voorstellen dat je mams soms echt lachbuien krijgt als je zo doet.
Niet echt goed nieuws over je mams als ik het zo lees. Geef je haar in elk geval een dikke knuffel van ons? Misschien kan haar dat wat troosten, al weet ik wel zeker dat jij voor veel troost zorgt |
Vrijdag 3 Juni 2011 11:39 am |
|
|
gea46
Kuikentje
|
ja wimpie is erg gelukig hier
en nu met de grote kooi heeft die veel speel ruimte
er hangt van alles in en daar bungelt wimpie dan ook geregld aan
soms lijt die net tazan
hij heeft ook een manier gevonden als die aan dacht wil hoe die dat kan vragen
dan gaat die in een hoekje hangen zielige geluiden maken ( noem hem dan ook wel eens soepkip
dus ja nu kun je al raden wat er gebeurd meneer gaat in een hoek hange maakt zielige geluitjes en dan promp soepkip
hij is erg verandert nu alleen mannen wil die niks van hebben
was dan ook in paniek toen ik laast een keer wert opgehaald met de ambu
gelukig was het maar voor een nachtje
en was meneer helemaal dol toen ik weer thuis kwam
ben onder tussen al aan het na denken hoe ik het moet gaan doen als ik geopereerd met gaan worden
waar ik dan met wimpie heen moet |
Zaterdag 4 Juni 2011 10:57 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Kan me voorstellen dat hij toen in paniek schoot eigenlijk, moet best eng voor hem geweest zijn.
Om hem voor te bereiden op je operatie zou ik om eerlijk te zien nu al iemand zoeken die voor hem kan instaan, waar hij eventueel kan gaan logeren als jij in het ziekenhuis bent. Die persoon zou dan nu al heel regelmatig eens kunnen langskomen bij je en hem eten geven en zo, dan is die persoon niet meer zo eng voor hem.
Dat lijkt me zowat het enige wat je kan doen om hem er al wat op voor te bereiden want dan heeft hij toch iets vertrouwends al met die ene persoon en kan jij gerust zijn dat hij goed zit. |
Zaterdag 4 Juni 2011 11:57 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:38 pm
|
|
|
|
|