Klik hier om het dagboek van geenflauwidee te bekijken (4 pagina's)
Start datum: Dinsdag 19 Februari 2008 1:10 pm
Laatste bewerking: Maandag 10 Maart 2008 3:03 pm
Dagboek en dit topic zijn 2316 keer bekeken
Waardering
(5 uit 2 waarderingen)
Auteur
Onderwerp
geenflauwidee Fladderaar
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Maandag 10 Maart 2008 3:03 pm
babe Fladderaar
wat een leuke foto's van de grijse.
vooral de laaste vind ik het leukst dat hij met zijn rug naar je toe zat en stiekum keek haha.
Wat een leuke foto's! Wat leuk om te zien hoe ze 'm leren overstappen.
Was 'ie zo beledigd? Hoe lang heeft het geduurd?
Dinsdag 19 Februari 2008 10:34 pm
geenflauwidee Fladderaar
quote:Originally posted by Sue
Wat een leuke foto's! Wat leuk om te zien hoe ze 'm leren overstappen.
Was 'ie zo beledigd? Hoe lang heeft het geduurd?
hij heeft een uur lang zo gedaan zat normaal en als ik aan kwam lopen draaide hij zich om ... kan het me ook wel voorstellen normaal gaat hij zijn kooi in sóchtends 15 minuten zodat ik mijn zoontjhe naar school moet brengen en smiddags ook een keer en dan eens in de 2 dagen duurt het sóchtends iets langer omdat ik dan meteen mijn boodschappen haal...
en nu was hij van sóchtends 10 tot s'middags 17:30 ineens alleen thuis...en in zijn kooi
wat een mooie foto's zijn dat, ook de filmpjes vond ik geinig. Wat leuk al die verschillende dieren. Bij mij zijn alleen mijn katten beledigd als ik ze te lang alleen gelaten heb. Dat blijven ze de hele dag, komen pas als ze denken dat ik slaap stiekem bij me liggen. Wat een plezier heb je toch van je dieren.
Woensdag 20 Februari 2008 11:06 am
Sue Moderator
Ohhh het heeft maar een uurtje geduurd. Toen vond hij het wel weer welletjes. Vind het grappig hoe ze ons kunnen laten merken dat ze het ergens niet mee eens zijn. Zoals ook bij Diiana & Savannah.
Wat is ie lekker verwend zeg. Dat touw vindt ie wel helemaal te gek hé.
Maandag 25 Februari 2008 10:52 pm
geenflauwidee Fladderaar
dat touw is zijn favorite plekje geworden...na het douchen gaat hij zitten drogen bovenop zijn kooi , eet daarna even en klimt dan naar boven... tussendoor komt hij naar beneden om te eten en even te kroelen en kruipt dan weer terug naar boven...tot ik klaar ben met het huishouden en als hij merkt dat ik ga zitten klimt hij naar beneden en komt dan bij me zitten...smiddags speelt hij op zijn boom en begin van de avond klimt hij weer naar boven...