Dagboek van gebruiker: geenflauwidee

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van geenflauwidee te bekijken (4 pagina's)
Start datum: Dinsdag 19 Februari 2008 1:10 pm
Laatste bewerking: Maandag 10 Maart 2008 3:03 pm
Dagboek en dit topic zijn 2316 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
geenflauwidee
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Maandag 10 Maart 2008 3:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
babe
Fladderaar

Reageer met quote  

wat een leuke foto's van de grijse.
vooral de laaste vind ik het leukst dat hij met zijn rug naar je toe zat en stiekum keek haha.
Bericht Dinsdag 19 Februari 2008 6:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

hihi grappig is dat he als ze op hun manier zwaar beledigd zijn! Laughing
is een poepie om te zien Hartje
Bericht Dinsdag 19 Februari 2008 9:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een schatje zeg! Stiekem kijken haha! Laughing
Bericht Dinsdag 19 Februari 2008 9:33 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke foto's! Wat leuk om te zien hoe ze 'm leren overstappen.
Was 'ie zo beledigd? Hoe lang heeft het geduurd? Laughing
Bericht Dinsdag 19 Februari 2008 10:34 pm
geenflauwidee
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Wat een leuke foto's! Wat leuk om te zien hoe ze 'm leren overstappen.
Was 'ie zo beledigd? Hoe lang heeft het geduurd? Laughing

hij heeft een uur lang zo gedaan zat normaal en als ik aan kwam lopen draaide hij zich om Very Happy... kan het me ook wel voorstellen normaal gaat hij zijn kooi in sóchtends 15 minuten zodat ik mijn zoontjhe naar school moet brengen en smiddags ook een keer en dan eens in de 2 dagen duurt het sóchtends iets langer omdat ik dan meteen mijn boodschappen haal...

en nu was hij van sóchtends 10 tot s'middags 17:30 ineens alleen thuis...en in zijn kooi
Bericht Woensdag 20 Februari 2008 8:19 am
Titi's mama
Vlieger

Reageer met quote  

Nou! Ik zou ook zwaar beledigd zijn. Laughing Laughing
Bericht Woensdag 20 Februari 2008 8:46 am
rcvanluijk
Net uit het ei

Reageer met quote  

wat een mooie foto's zijn dat, ook de filmpjes vond ik geinig. Wat leuk al die verschillende dieren. Bij mij zijn alleen mijn katten beledigd als ik ze te lang alleen gelaten heb. Dat blijven ze de hele dag, komen pas als ze denken dat ik slaap stiekem bij me liggen. Wat een plezier heb je toch van je dieren.
Bericht Woensdag 20 Februari 2008 11:06 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek  
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh het heeft maar een uurtje geduurd. Toen vond hij het wel weer welletjes. Laughing Vind het grappig hoe ze ons kunnen laten merken dat ze het ergens niet mee eens zijn. Zoals ook bij Diiana & Savannah. Laughing
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 11:12 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat is ie lekker verwend zeg. Dat touw vindt ie wel helemaal te gek hé. Very Happy
Bericht Maandag 25 Februari 2008 10:52 pm
geenflauwidee
Fladderaar

Reageer met quote  

dat touw is zijn favorite plekje geworden...na het douchen gaat hij zitten drogen bovenop zijn kooi , eet daarna even en klimt dan naar boven... tussendoor komt hij naar beneden om te eten en even te kroelen en kruipt dan weer terug naar boven...tot ik klaar ben met het huishouden en als hij merkt dat ik ga zitten klimt hij naar beneden en komt dan bij me zitten...smiddags speelt hij op zijn boom en begin van de avond klimt hij weer naar boven...
Bericht Dinsdag 26 Februari 2008 8:52 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, ik zou dat filmpje ff sturen naar de belastingsdiens met als titel:" Dit denkt onze gaai van jullie" Laughing Laughing Laughing
Zouden ze er nog mee kunnen lachen?
Bericht Vrijdag 29 Februari 2008 1:51 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

whahha nou weet ik meteen waar die 730.000 aangiftes zijn gebleven Laughing Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 29 Februari 2008 2:21 pm
geenflauwidee
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by coco&joyce
whahha nou weet ik meteen waar die 730.000 aangiftes zijn gebleven Laughing Laughing Laughing

ssssst niet doorvertellen Laughing
Bericht Vrijdag 29 Februari 2008 3:43 pm
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

oke ik hou mn mond Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 29 Februari 2008 6:05 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:41 pm
  Berichten van afgelopen: