|
|
|
| Klik hier om het dagboek van gerke te bekijken (2 pagina's) |
| Start datum: Maandag 18 Januari 2010 4:03 pm |
| Laatste bewerking: Zaterdag 13 Februari 2010 4:32 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 467 keer bekeken |
|
|
gerke
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zaterdag 13 Februari 2010 4:32 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hoihoi,
Wat leuk dat je een bont boertje hebt, gefeliciteerd trouwens. Geweldige gaaitjes zijn het hé.
geniet ervan en hopelijk mogen we ook meegenieten van jullie verhalen, foto's, filmpjes
Pas wel wat op met brood, dat is niet zo goed voor gaaitjes(gist, zout) maar die groenten en fruit,  |
Dinsdag 19 Januari 2010 8:59 am |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
Wat fijn dat je wens in vervulling is gegaan Ik kijk uit naar je foto's en verhalen van jullie ontwikkelingen en groei samen. |
Dinsdag 19 Januari 2010 10:47 am |
|
|
esjo
Moderator

Gefeliciteerd met je Bonte boer
Je schreef zelf al een kanttekening bij de speeltjes van de hond omdat de hond het misschien niet zou accepteren. Er is nog een reden om de speeltjes van de hond niet aan je BB-tje te geven. Speeksel van honden en katten is erg slecht voor de vogels. Ook ons eigen speeksel trouwens  |
Vrijdag 22 Januari 2010 2:35 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Wat leuk dat het zo goed gaat. Altijd superleuk om dat te lezen. Fijn dat je mijn tip niet als bemoeien ziet want het is niet de bedoeling dat ik me zou gaan bemoeien maar soms wil je het goed doen en weet je gewoon iets niet dus een tip is dan misschien gewoon handig. Net als die tip over het speeksel van ons, de hond, katten, ...
Een gaaitje is iets complex, veel mag niet maar veel mag ook wel dus denk nu maar niet dat niets mag hoor maar we willen alleen maar helpen waar we kunnen, maar dat snap je vast wel.
Verder lees ik alleen maar hoeveel plezier jullie hebben, dat is zooooo fijn om te lezen.  |
Vrijdag 22 Januari 2010 3:21 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Coco is met z'n verenkontje in de roomboter gevallen  |
Zaterdag 23 Januari 2010 9:42 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

quote:
Originally posted by Spetter
Coco is met z'n verenkontje in de roomboter gevallen
 |
Zaterdag 23 Januari 2010 11:11 am |
|
|
Sarah
Moderator

dat is echt goed gezegd Spetter  |
Zaterdag 23 Januari 2010 10:44 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Zo heerlijk te lezen hoe het gaat met jullie en Coco. Alleen maar goed nieuws lees ik en die afwisseling is echt goed voor Coco, zelfs dat logeren is goed hoor. Leert ie dat nu al dan heb je later echt niet snel problemen.
Dat knarsen is inderdaad een supergoed teken, is een teken dat ze zich op hun gemak voelen, ik geniet zooooooooo enorm als mijn gaaitjes dat doen, heerlijk gewoon.
Wat goed ook van Coco om het douchen zo leuk te vinden en zo goed fruit en groenten eet. Het is duidelijk, Coco is met zijn pluimenkontje in de boter gevallen, prima werk hoor. Geniet vooral allemaal samen.  |
Zaterdag 13 Februari 2010 5:52 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met coco. Heerlijk genieten dus van elkaar  |
Zaterdag 27 Februari 2010 9:44 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:41 pm
|
|
|
|
|
|