In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Pracht vogels! Wat hebben ze ook een fijne voliere...op de 1e foto, hij is zo mooi ,ik dacht even dat het een plaatje was inplaats van een foto
En ik vind het begin van je dagboek juist ERG goed gelukt!
ja als ik jou dagboek zo zie kan ik wel bij je in de leer gaan
Ziet er goed uit hoor.
En je vogels natuurlijk ook.Toen ik onze Catoo ging halen zaten er ook twee van die mooie rose nou de keus was moeilijk hoor.
Maar ik denk ik begin maar met iets kleiners.Dus vandaar onze Catoo en ik heb er geen spijt van hoor.
Wat een geweldig mooie buiten voliere zeg. Ik ben mij ook een beetje aan het verdiepen in volieres. Ik heb al een aantal sites bekeken, maar zo'n één heb ik nog niet gevonden. Waar vind je zulke volieres??
Groetjes Chantal.
Echt een schattig gaaitje jullie flosjke hoor!!!!
Vind het echt een prachtig gaaitje, ookal is haar (is het een "haar"? )
verenpak niet meer zo "glad"!!!
Het lijkt ook maar een kleintje of heb ik dit mis?
Veel succes met flosjke hoor!!!
Waar en wanneer is ze dan met dat plukgedrag begonnen?
GroEtjEs
Sem&Radja&Sandra
Ah wat een lief koppie Je zou bijna denken dat het een klein gaaienkuikentje is, zo klein lijkt ze...
Ik hoop dat ze het erg naar haar zin zal krijgen bij jullie... daar zorgen jullie vast wel voor..
Komt dat nooit meer goed met haar veren? Ook als ze stop met plukken niet?
Maandag 5 Juni 2006 10:53 am
Patricia Kamikaze piloot
Wat een vertederend gaaitje. Wat jammer dat ze zo'n onrustig leventje heeft gehad. Gelukkig is ze nu bij jullie. Ik snap heel goed dat je geen weerstand kan bieden aan zo'n lief gaaitje. Heel veel geluk gewenst met Floske.