|
|
|
| Klik hier om het dagboek van heikki te bekijken (3 pagina's) |
| Start datum: Donderdag 12 Juni 2008 8:05 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 2 Juli 2008 8:15 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 290 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
heikki
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Woensdag 2 Juli 2008 8:15 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een gave pagina's zeg! Ik heb echt genoten van je foto's en verhaaltjes. Ik vind die foto van Dylan & Rocko (waar ze zo tegen elkaar aanhangen) zo lief. Zou je eigenlijk moeten insturen als ze een keer een fotowedstrijd met als thema 'dierenliefde' hebben.
Rocko geniet ook zichtbaar van zijn wandeling. Op de grond scharrelen is volgens mij ook een grote hobby van hem.  |
Donderdag 19 Juni 2008 8:54 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoihoi! Wat heb je geupdate? |
Zaterdag 21 Juni 2008 6:28 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wauw, wat een superleuke pagina's zijn dat. Ik werd er eerlijk gezegd een beetje stil van ( ik vond ze echt zo schitterend)
De foto's op zich, het verhaal errond maar vooral de liefde wat je kan aflezen van de foto's. Het is een hechte band daar bij jullie waar iedereen heel veel liefde krijgt en geeft, dat valt zoooo op.
Prachtig, echt prachtig. Ook Heikki steelt mijn hartje, heb ook een Berner, daarmee waarschijnlijk.  |
Zondag 22 Juni 2008 6:52 am |
|
|
|
|
heikki
Eitje
quote:
Originally posted by Sarah
Wauw, wat een superleuke pagina's zijn dat. Ik werd er eerlijk gezegd een beetje stil van ( ik vond ze echt zo schitterend)
De foto's op zich, het verhaal errond maar vooral de liefde wat je kan aflezen van de foto's. Het is een hechte band daar bij jullie waar iedereen heel veel liefde krijgt en geeft, dat valt zoooo op.
Prachtig, echt prachtig. Ook Heikki steelt mijn hartje, heb ook een Berner, daarmee waarschijnlijk.
Hoi
Bedankt voor de leuke reactie .Staat er een foto op de site van je berner want dan ga ik wel eens kijken. Is makkelijker dat ik weet waar want ik moet er zoveel zien dat ik niet meer weet wie van wie is.
Groetjes |
Zondag 22 Juni 2008 11:24 am |
|
|
heikki
Eitje
quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hoihoi! Wat heb je geupdate?
Heb onderaan mijn pagina een vogel dat uit een eitje komt geplaatst om eens te proberen. |
Zondag 22 Juni 2008 11:27 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Van harte bedankt. Ja, een echt hondenleven . Beetje verwend zeg maar . Ach, we leven voor onze 3 bengels en daar doen we ook alles voor, zijn voor ons onze kindjes.  |
Zondag 22 Juni 2008 9:46 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Wat een verschrikkelijk leuke pagina! Er wordt zo te zien genoten van een douche! Wat kan 'ie trouwens displayen op dat filmpje zeg. Als ik dat balletje zou zijn..  |
Woensdag 2 Juli 2008 8:50 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 6 Oktober 2008 2:50 pm
|
|
|
|
|
|