Dagboek van gebruiker: Hermien

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van Hermien te bekijken (13 pagina's)
Start datum: Donderdag 6 November 2008 10:13 pm
Laatste bewerking: Zondag 9 Mei 2010 1:23 pm
Dagboek en dit topic zijn 5836 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nog even en dan kunnen jullie :"Het grote verhalen boek" van Pipo uit gaan geven Mr. Green
Fijn dat het zo goed gaat met jullie en Pipo Veertje
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 3:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Hermien
Kuikentje

Hoi Esjo  Reageer met quote  

Het grote verhalenboek.......dát zou wat zijn ja !!! Leuk idee !! Mr. Green
Op dit moment is Pipo weer zijn "bommetjes- geluiden" aan het doen ....moet Ik altijd mee lachen , voorál met het laatste ; PÓK !! Mr. Green Zo, nu ga ik toch maar eens naar de keuken.........anders krijgen We vanavond niks te eten Fluiten ...........tot weer eens ....gr Hermien
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 4:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk om weer wat van jullie te horen Veertje
Geweldig hoe jullie spraak waterval van alles leert. Dat hé achter woordjes doet Jacko hier ook. Mooie Jacko hé, lekker douchen hé, lekker appeltje hé etc.
En inderdaad, wij zeggen ook heel vaak het woordje hé Embarassed Embarassed

Kan me voorstellen dat het spannend was om hem drie weken achter te laten. Je weet toch nooit hoe ze reageren wanneer je zo lang bent weggeweest. Gelukkig heeft Pipo alleen maar leuke dingen geleerd en was weer blij om jullie terug te zien Wink
Bericht Vrijdag 23 Oktober 2009 8:17 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

WAAAAAAAAAAAAAAAA, geweldig. Pipo, je kan bij onze Jos komen zitten hoor, dan kunnen jullie samen zitten miauwen, lijkt me super om jullie samen bezig te horen Yeah! Yeah!

Dat jodelen, hihihi, dat lijkt me ook zo lollig.

Dat moet goed gedaan hebben dat Pipo zo lief was toen jullie terug kwamen van reis, zo zie je maar, hij is helemaal in love met jullie. Mooi toch. Hartje
Bericht Zondag 25 Oktober 2009 6:04 pm
Hermien
Kuikentje

Hoi Fluffiefriends  Reageer met quote  

Ja, Wij waren echt blij dat alles zo goed gegaan was!!!Met dank aan Mijn Zus Veertje ... Zíj heeft Pipo tenslotte [ stiekum ] Poesie Maaauuuuuwww
geleerd .Pipo doet de laatste tijd ook tijdens Zijn fluitconcerten Fluiten "dansen" , prachtig om te zien !!!!! gr. Hermien ,en Pipo [ de clown ]
Bericht Maandag 26 Oktober 2009 8:53 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Heej Hermien,

Wat leuk om te lezen weer! En wat een knappe Pipo!
- Niet boos zijn, maar blij dat jullie er weer waren
- Kunnen kletsen
- En kunnen jodelen.

Daar word je vast een heel trotse mama van!
Ik snap dat heel goed hoor, dat je met gemengde gevoelens bent vertrokken, maar zo te horen heeft hij het prima gehad in die weken. Misschien voor Pipo ook een beetje vakantie achtig met die andere verzorgers. Aandacht is hij denk ik niet te kort gekomen in die weken in ieder geval!! Laughing
Bericht Woensdag 28 Oktober 2009 10:38 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hey Hermien en Pipo. Ook van ons het allerbeste voor 2010. Fijn dat je toch lekker mee komt lezen met ons. Veertje

Hahaha, Pipo, je woordenschat is duidelijk al heel wat bijgewerkt, whahaha, lol
Bericht Zondag 3 Januari 2010 6:45 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hoi Hermien. Ook van ons hier de allerbeste wensen voor jullie Proost!

Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jullie en Pipo Veertje
Bericht Zondag 3 Januari 2010 7:32 pm
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

En voor jullie allen hetzelfde Hermien! Proost!
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 3:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esc_f_ny
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

oh ja, poepie is toch biiijjjna het omgekeerde van pipo, dus...... Laughing
Bericht Dinsdag 5 Januari 2010 3:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:48 pm
  Berichten van afgelopen: