|
|
|
| Klik hier om het dagboek van Hillena te bekijken (7 pagina's) |
| Start datum: Dinsdag 17 Februari 2009 11:06 am |
| Laatste bewerking: Vrijdag 6 Maart 2009 10:29 pm |
| Dagboek en dit topic zijn 2501 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Hillena
Net uit het ei
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Vrijdag 6 Maart 2009 10:29 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat leuk om te lezen hoe het allemaal is gegaan en gaat. Super  |
Dinsdag 17 Februari 2009 4:23 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha manlief is dus ook heel erg betrokken bij Calista. Leuk om te horen hoe jullie er samen voor gaan.
Ze hebben vaak eventjes tijd nodig om écht aan je te wennen. Scuttle liep eerst ook overal heen. Na twee weekjes was dat een stuk minder. |
Woensdag 18 Februari 2009 6:13 am |
|
|
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
hihihi wat leuk. gaat dus goed.
Eh manlief belt nu dus erg vaak.. leuk he.. volgende keer als ie belt zeg je gewoon goh wat leuk dat je mij even belt en ja het gaat heeeeeel goed met MIJ
veel plezier met alles..zal vast wel lukken  |
Woensdag 18 Februari 2009 2:08 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dit is leuk om te lezen. Doe zo verder hoor  |
Donderdag 19 Februari 2009 7:18 am |
|
|
dragonflyer
Ervaren vlieger
je hebt er duidelijk plezier in.. en mijn bonte boer krast ook.. dan zijn ze lekker tervreden he.. |
Donderdag 19 Februari 2009 11:10 am |
|
|
|
|
vlindertje
Ervaren vlieger
Spannend hoor. Wel verstandig dat je hebt gewacht totdat de kinderen wat groter zijn, je kan ze nou alles uitleggen en ze zullen ook niet zo snel rare fratsen met Calista uithalen.
Fijn dat ze je begint te herkennen, en blijkbaar al het gevoel krijgt dat ze bij jullie hoort.
Heel veel plezier met haar!  |
Donderdag 19 Februari 2009 12:38 pm |
|
|
esjo
Moderator

Waarom neem je haar niet mee naar Belgie?
Fijn dat ze het goed doet en goed eet.
Als ze naar haar kooi wil na het eten, gaat ze dan lekker dutten? Dat is natuurlijk het veiligst in haar kooi, vanuit haar gezien.
In de kooi gedragen veel papegaaien zich anders als eruit. Hoe komt je man aanlopen? Kijkt hij haar in de ogen? Loopt hij recht op de kooi af/
allemaal van die kleine dingetjes waardoor zij zich bedreigt kan voelen.
En natuurlijk zal het ook wat onwennig zijn omdat hij een paar dagen weg is geweest. |
Maandag 23 Februari 2009 11:38 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Zo te lezen een echt lid van het gezin! Ik vind het wel grappig dat ze van die trekjes heeft en dat je er niet aan toe geeft. (Net kleine kinderen en hun ouders!) |
Dinsdag 24 Februari 2009 6:51 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik zou haar inderdaad proberen mee te nemen hoor, ben je nog zo gerust. Ze hebben echt geen mega-grote kooi nodig op verlof. Waar ga je op vakantie in België? |
Dinsdag 24 Februari 2009 7:24 am |
|
|
Hillena
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Sarah
Ik zou haar inderdaad proberen mee te nemen hoor, ben je nog zo gerust. Ze hebben echt geen mega-grote kooi nodig op verlof. Waar ga je op vakantie in België?
we moeten 4 uren rijden en Calista kan niet mee we rijden golf cabrio en de kofferruimte is zeer klein, 2 kinderen 2 hondjes en bagage dan past de vogel er echt niet meer bij! |
Dinsdag 24 Februari 2009 8:47 am |
|
|
esjo
Moderator

Nee, dat gaat idd, niet. Jammer.
En om nu een andere auto voor Calista aan te schaffen gaat een beetje ver  |
Dinsdag 24 Februari 2009 10:04 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, ik dacht om misschien jullie een kooi te lenen als jullie bijvoorbeeld niet zover uit onze buurt logeerden, vandaar mijn vraag.  |
Dinsdag 24 Februari 2009 10:08 am |
|
|
Hillena
Net uit het ei
quote:
Originally posted by Sarah
Ja, ik dacht om misschien jullie een kooi te lenen als jullie bijvoorbeeld niet zover uit onze buurt logeerden, vandaar mijn vraag.
wij zitten bijna tegen luxemburg aan dan we moeten zeker 4 uren rijden richting ardennen maar belgie is absoluut ons favoriete land voor vakantie
inderdaad een andere auto voor een week vakantie gaat wel erg ver LOL, een cabrio is prachtig maar je hebt weinig ruimte over met 2 vlinderhondjes 2 kinderen wijzelf en de bagage
6 maart word calistha overigens getest PBFD, Chlamydia, Polyoma en geslachtsbepaling de prijs valt me nog mee ook, incl checkup-consult en de testen 158,50 |
Dinsdag 24 Februari 2009 10:49 am |
|
|
Hillena
Net uit het ei
|
|
|
quote:
Originally posted by esjo
Waarom neem je haar niet mee naar Belgie?
Fijn dat ze het goed doet en goed eet.
Als ze naar haar kooi wil na het eten, gaat ze dan lekker dutten? Dat is natuurlijk het veiligst in haar kooi, vanuit haar gezien.
In de kooi gedragen veel papegaaien zich anders als eruit. Hoe komt je man aanlopen? Kijkt hij haar in de ogen? Loopt hij recht op de kooi af/
allemaal van die kleine dingetjes waardoor zij zich bedreigt kan voelen.
En natuurlijk zal het ook wat onwennig zijn omdat hij een paar dagen weg is geweest.
als alles meezit mag ze naar Irene tijdens die week ,mijn man loopt zoals gewoon rond oftewel niet anders dan anders, ik denk dat ze zich buiten de kooi inderdaad anders voelt, ik heb (nog) niet met haar rond gewandeld misschien moet ik dat eens doen? zodat ze ze kan zien dat het relaxed is
ik voed haar gewoon door en als ze echt terug wil naar de kooi dan vind ik dat jammer maar dat is dan wat zij wil misschien is dit ook wel zo'n fase dat nu ze zelf ook eet dan denkt "zo erg heb ik jou niet nodig", ik blijf gewoon rustig en geduldig we hebben nog een heel leven voor ons ze is nog maar 11 en een halve week jong, als ik haar kroel doe ik ook vaak met deur open ipv laten opstappen, alle advies en tips zijn welkom! |
Dinsdag 24 Februari 2009 3:27 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:49 pm
|
|
|
|
|