Dagboek van gebruiker: icelin

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van icelin te bekijken (6 pagina's)
Start datum: Woensdag 30 December 2009 12:15 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 20 Mei 2011 10:01 am
Dagboek en dit topic zijn 1404 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Helemaal goed vind ik dit, zeker omdat je de andere methode al geprobeerd hebt en ook al is het geen leuke methode, je merkt dat het werkt en tja, als het één niet werkt dan probeer je iets anders. Het is een pluim waard dat je het doet want kan me voorstellen dat Junai je gek maakte met het schreeuwen en je blijft zoeken dus dat is echt positief. Dat je op een bepaald moment gaat zingen is ook heel positief, afleiding. Goed aan het werk hoor. Veertje
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 1:02 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veertje Petje af voor jullie training. Geweldig dat jullie beloont worden door dat het werkt Ja
Bericht Dinsdag 9 Maart 2010 9:37 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
icelin
Eitje

Reageer met quote  

Thanks voor alle reacties.

Ja ben er zelf ook erg blij om. Junai zelf weet intussentijd dondersgoed dat het niet mag en vind het ook helemaal niks om elke keer naar boven te moeten. 's Ochtends schreeuwt hij altijd 1 keer, om iedereen ff lekker wakker te maken, maar ik heb mee gekregen dat een amazone dat altijd doet. Gelukkig doet hij dit 's avonds niet. Ben allang blij dat we zover gekomen zijn, en ik hoop in de toekomst dat hij het helemaal kwijt zal zijn.
Bericht Woensdag 10 Maart 2010 9:05 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zover ben je inderdaad al en hoe langer die tussen periodes worden hoe beter maar een down kan natuurlijk altijd gebeuren. Het is wel een feit dat hij inderdaad heel goed weet al dat het niet in dank zal worden afgenomen en hij dan naar boven moet dus zal hij het automatisch minder doen want leuk is het niet om dan naar boven te moeten. Hij kan je wel eens testen maar zal niet zo snel meer zo escaleren.
Bericht Zaterdag 21 Mei 2011 4:49 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:50 pm
  Berichten van afgelopen: