Dagboek van gebruiker: ikkebianca

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Dagboeken: updates & reacties

Klik hier om het dagboek van ikkebianca te bekijken (9 pagina's)
Start datum: Donderdag 23 November 2006 11:32 am
Laatste bewerking: Dinsdag 15 Januari 2008 4:09 pm
Dagboek en dit topic zijn 5026 keer bekeken
Waardering     (4.33 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
ikkebianca
Fladderaar

Reageer met quote  

hoi hoi,
ja erg he zolang niks van ons laten horen.
ondertussen gaat het eigenlijk nog steeds hetzelfde. charlie schreeuwt veel Crying or Very sad . gelukkig is hij niet jaloers en wil alleen maar spelen met mn zoontje. (die het nog niet snapt Smile )
ik vind het schreeuwen zo jammer. ik word er soms echt helemaal dol van en moet echt even weg uit de kamer. heb soms de gedachte om een ander goed baasje voor hem te zoeken. maar pffff Crying or Very sad Crying or Very sad dat wil ik ook weer niet.
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 4:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoihoi,
Van harte welkom terug op het forum. Wat jammer dat Charlie blijft schreeuwen. Ja, een ander baasje is natuurlijk ook een moeilijke beslissing, snap ik best, je ziet hem natuurlijk ook doodgraag. Troosten
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 5:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hoi, leuk weer wat van je te horen Very Happy Minder leuk dat Charlie nog steeds zo veel schreeuwt. Ik kan me voorstellen dat je daar af en toe helemaal horendol van wordt Sad .

Weten jullie inmiddels alwel de oorzaak waarom hij zo schreeuwt of is dat eigenlijk niet echt duidelijk?
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 5:48 pm
ikkebianca
Fladderaar

Reageer met quote  

nou weet het niet helemaal zeker,maar sinds dat ik zwanger was is hij gaan schreeuwen. net alsof hij doorhad dat er wat ging veranderen. ik had gehoopt dat het minder zou worden als ons zoontje er zou zijn. maar nee jammer genoeg niet.
de ene dag is het erger dan de andere dag. hij drijft me soms tot wanhoop. en dan is het zo moeilijk om stil te zijn en zijn goeie gedrag te belonen.
en nee ik wil hem ook niet kwijt. het kan ook zo'n ontzettende schat zijn. Hartje
we zaten daarom te denken aan een kameraadje,maar dat is ook zo moeilijk.
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 6:04 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Het is inderdaad niet simpel nee, wou dat ik het juiste advies kon geven maar wat is het juiste advies hier? Dat is het moeilijke natuurlijk.
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 7:09 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Moeilijk hoor. Onzeker
Straks gaat een tweede die je erbij haalt mee schreeuwen en dna heb je nog meer kabaal in huis.
Aan de andere kant, misschien geeft het Charlie rust en schreeuwt hij minder.
Wat is wijsheid - ik weet het niet - helaas
Bericht Vrijdag 24 Juli 2009 7:22 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zondag 27 Mei 2012 4:51 pm
  Berichten van afgelopen: