In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn dagboek.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn dagboekpagina's, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn dagboek geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn dagboek; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Dinsdag 15 Mei 2007 1:06 pm
marleen Kamikaze piloot
Ilona.....wat is het toch een scheetje!!!
Wel een deugenietje hoor!!!
Echt hele leuke lieve foto's van Cocootje!!!
Ennuhhhhh........hoe is het met je neus????
Woensdag 15 Maart 2006 7:57 pm
marleen Kamikaze piloot
Jaaaaaa Ilona en Cocootje!!!!
Ik zie het dat je tekst erbij hebt gezet
Hahahah echt leuk, het is net of ze het
ook echt zelf vertelt he
Zonde jah, van het wieken.
Maar groeit weer aan hoor, en dan kun je
het netjes laten doen
xxx van alle gaaitjes voor Coco
Woensdag 15 Maart 2006 9:05 pm
Sue Moderator
Graag gedaan hoor. Wat een leuke pagina heb je er van gemaakt Ilona..
Cocootje is echt een hele mooi grijze roodstaart. Heel fotogeniek ook.
Heb erg moeten lachen om die foto waar hij jou in je neus bijt. (Sorry sorry)
ja wel stom eigenlijk aan de ene kant dat ze er zo snel mee zijn omdat heinwee en stress slecht is voor papegaaien twee uur reizen is idd wel lang om zo maar even langs te gaan bij de va.
Ik wil zo snel als het weer kan weer een grijze roodstaart weer want ik vind het zulke geweldige beestjes.
groetjes hilli
trouwens is meppel dan ook niet in de buurt??? die schijnt ook goed te zijn toch??
sorry voor mn late reactie maar ik was een beetje druk met afsluiting van stage en met school dus vandaar.
Maar ik werd vorig jaar met mijn stage heel erg geboeid van grijze roodstaarten omdat een paar zorgvragers die in huis hadden en het waren zulke vriendelijke beesies. En afgelopen zomer was ik er meer over gaan nadenken en aangezien mijn moeder bijna hele dagen thuis is omdat ze ziek is vond ik het wel leuk om ook een grijze roodstaart te kopen.
En na alles goed besproken te hebben met mijn ouders zijn we gaan rondkijken en toen hebben we via marktplaats kokkie gevonden die toen na zeggen 7 weken was( achteraf bleek 4) Eigenlijk ging het wel sneller allemaal dan gepland was maar we hebben er nooit spijt van gehad.
Als ik weer een grijsje neem zal het wel weer een jong beestje worden denk ik tenminste want ik vind ouderen ook wel heel erg leuk dus daar moet ik nog even goed over nadenken al moet ik wel heeel eerlijk zijn om te zeggen dat ik die kleintjes zoww ontzettend lief vind haha.
Maar ik kom ondanks dat onze kokkie is overleden toch nog wel erg veel op fluffies om meer ervaring op te kunnen doen enzow voor de nieuwe papegaai kijk dan weet ik dan veel meer erover enzow en dat lijkt me wel handig en ook omdat mijn valkparkiet geloof ik dolverliefd op zn speeldje is geworden haha
heyhey
toen wij in het begin kokkie hadden wisten we ook nergens vanaf en bij elk kreuntje dat hij gaf maakten we ons al zorgen hoe vaak we toen de kweker wel niet hebben gebeld in het begin haha alleen die hadden haast nooit tijd dat was wel jammer maar uiteindelijk hebben we hem toen wel groot gekregen ik denk zelf als ik op mezelf ga wonen met de tijd dat ik ook meer dan een papegaai ga nemen denk ik.
Maar ik ben 21 en in april 22 en ik doe verzorgende IG en hierna ga ik waarschijnlijk doorleren voor doktersassistente en ik woon nog bij mn ouders haha
en wat doe jij voor opleiding of werk??
zelf werk ik ook in de thuiszorg als verzorgende c als bijbaantje lijkt me inderdaad echt fijn om op jezelf te wonen maar helaas moet ik eerst even werk hebben om alles te kunnen betalen en weer een vaste vriend haha